Polecane posty

Massey    0

Czy ktos z was wie co moze byc przyczyna "ciezkiego palenia" ciagnik naparwde pali ciezko, nie ma duzego mrozu a trzeba nim kolowac i kolowac by odpalil. W zeszlym roku byl robiony silnik (nowe tuleje, pierscienie itd) bo myslelismy ze moze nie ma kompresji ale nie bylo zadnej poprawy, swiece zarowe tez sa ok, w tym tygodniu dalismy pompe paliwowa do regeneracji, pompa zrobiona ale po zalozeniu pompy takze nie ma zadnej poprawy. Czy ktos z was mial podobny przypadek? wiecie co moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A podczas rozruchu rozrusznik kręci sie na max obrotach, może nie uzyskuje odpowiedniej prędkości i nie może dojść do zapłonu. A kiedyś nie miałeś tego problemu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1130

Miałem kiedyś coś takiego że jesienią było go ciężko zapalić po przerobieniu rozruchu na 24 pomogło. A w zimę to wstawiam butle turystyczną z palnikiem pod "mise" i grzanie aż się "misa" zrobi dobrze ciepła i pali bez problemu praktycznie brak strat na pokonanie oporu oleju. Grzałkę kiedyś miałem ale bardziej jestem zadowolony z grzania misy (kiedyś nawet były zamontowane płytki elektryczne pod misą na stałe.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Rozrusznik kreci na maxa, jest nawet zalozony tez szybkoobrotowy czy jakos tak i tez nic nie pomaga od samego poczatku tak ciezko palil :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monteks    0

może słaby masz akumulator i nie daje dostatecznej mocy. Mój kolega tak miał ze swoim masseyem i jak wymienil akuumulator to wszystko ok. Może to troszke złe porównanie ale zawsze możesz spr podładować. POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3907

moj 10245 tak ma ze jak jest tylko paliwo w rezerwowym zbiorniku to coby sie nie działo to bedzie dlugo krecil nim zaskoczy, jak tylko jest paliwo to zyleta.

ostatnio nawet bylo gdzies -5 -8 i zaskoczyl idealnie, wrecz bym powiedział ze lepiej jak moje Bravo B)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak masz problem z odpalaniem to może to być paliwo B) , albo alternator...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co ma alternator do rozruchu?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

dobrze tam ktos napisał ta cała seria cieżko pali!!! A jeszcze jak niema paliwa w gornym zbiorniku to całkiem nanic ale wtedy to trzeba podpapowac i ma palic a jeżeli sa niższe temperatury to grzałka i ja sobie zrobiłem (niewiem czy jest to w innych u mnie niebyło) przycisk dodatkowy rozwierny zeby zagrzac dłuzej swiece tak do 15 sekund i wtedy nawet bez grzałki zapala no chyba ze jest - 15 - 20 to tylko grzałka. A!! no i w tej seri przynajmniej w wiekszych 9540 i 10540 rozruszniki za wolno kreca zeby niewiem jaki akumulator był to rozrosznik niekreci tak jak powinien, tutaj powinna byc instalacja na rozruch 24V no ale jest jak jest


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356
dobrze tam ktos napisał ta cała seria cieżko pali!!! A jeszcze jak niema paliwa w gornym zbiorniku to całkiem nanic ale wtedy to trzeba podpapowac i ma palic a jeżeli sa niższe temperatury to grzałka i ja sobie zrobiłem (niewiem czy jest to w innych u mnie niebyło) przycisk dodatkowy rozwierny zeby zagrzac dłuzej swiece tak do 15 sekund i wtedy nawet bez grzałki zapala no chyba ze jest - 15 - 20 to tylko grzałka. A!! no i w tej seri przynajmniej w wiekszych 9540 i 10540 rozruszniki za wolno kreca zeby niewiem jaki akumulator był to rozrosznik niekreci tak jak powinien, tutaj powinna byc instalacja na rozruch 24V no ale jest jak jest

Ja mam zetora 8540 i nie mam problemow z odpalaniem. Mam zamontowane świece (ale nie działają-moze coś z prądem albo wystrzelone) i grzałke. Nie używam ani tego ani tego. Ostatnio na mrozie gdzieś około -10 stopni zapalił bezproblemowo a jest żadko zapalany. I tak jest cały czas. Pare obrotow i zaskakuje. Zapalałem go na akumulatorze 90 Ah. Teraz założyłem 110. Też słyszałem że one ciężko palą ale w moim przypadku tak nie jest. Instalacja jest na 12V i wcale nie potrzebna jest 24


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

Może zwyczajnie masz skopany akumulator. Czasami mimo że jest nawy trafi sie jakiś wadliwy. Kiedyś jak ciągnik nie chciał palić szukałem dziury w całym (silniku) a to po prostu wina wadliwego akumulatora.


...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356
Czy ktos z was wie co moze byc przyczyna "ciezkiego palenia" ciagnik naparwde pali ciezko, nie ma duzego mrozu a trzeba nim kolowac i kolowac by odpalil. W zeszlym roku byl robiony silnik (nowe tuleje, pierscienie itd) bo myslelismy ze moze nie ma kompresji ale nie bylo zadnej poprawy, swiece zarowe tez sa ok, w tym tygodniu dalismy pompe paliwowa do regeneracji, pompa zrobiona ale po zalozeniu pompy takze nie ma zadnej poprawy. Czy ktos z was mial podobny przypadek? wiecie co moze byc tego przyczyna?

Przyczyn może być wiele ale to nie koniecznie wina silnika. Może to być np. złe paliwo- wtedy musisz dolać iszlachetniacz. Może to też być zawalony filtr powietrza- jeżeli nie wkład to może rura od ciagu. Jezeli zrobiłeś pompe to zajżyj jeszcze do pompki ręcznej. Tam mogą siedzieć jakieś paprochy w sitku, albo poszła jakaś uszczeleczka. Mogą być żle ustawione zawory i też będzie ciężko palił albo końcowki wtryskiwaczy (wystarczy żeby był zły jeden i będzie problem). Szkoda że rozbierałeś silnik i zmieniłeś części na nowe bo materiał jest teraz nie bardzo i jeżeli źle to sie ułoży to może być problem. Moj też był rozbierany bo wymienialiśmy gumki na tulejach ale nic nie zakładaliśmy nowego bo wszystko było w eleganckim stanie. Jeżeli wszystko jest dobre i dalej słabo pali to przed zapalaniem podpompuj ręcznie pare razy. To też moze pomoc


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzbijowski    0

Z zetorem 10540 lub innymi modelami jest odwieczny problem, miałem już 3 zetory 10540 i z każdym był ten sam problem z ciężkim zapalaniem  wada jest w konstrukcji tego traktora a głownie w jego świecach poczytajcie o świecach żarowych lub płomieniowych jedynym wyjściem z tej sytuacji chodzi mi o najtańszym to założyć rozrusznik na 24 grzałka elektryczna jest dobra ale zabiera dużo czasu. przy minus 15 dało sie go jeszcze odpalić ale jak już była większa temperatura to już było trzeba podgrzewac blok silnika palnikiem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj