Skocz do zawartości

Polecane posty

krzys924    0

Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

przerabiałem to nie dawno tylko mi na dodatek wyłupał się kawałeczek bloku ale na ten wałek pośredni na spawałem dość dużą podkładkę i gra gitara. z tego co pamiętam to nie dało się kupić przeciwwagi ale pojechałem do gościa co naprawia takie sprzęty i odkręcił mi od starego wału za piwo. następnie włożyłem starą przeciwwagę na wagę i tą nowa i nowa była lżejsza więc wziąłem spawarkę i naspawywałem w te dziury gdzie były odwiercane aby była lżejsza. mi tak ta ośka zblokowała wał że silnik zgasł ale wałowi nic się nie stało bo chodzi już prawie rok bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Mi też sie to przydarzyło wygieło mi przeciwwagę i zgieło korbowód.Przeciwwage dopasowali mi w zakłodzie gdzie robią szlif wału wyważyli i jest git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzys924    0

ja juz złożyłem i właśnie tez mi wyszczerbało blok :) to nie dość ze naspawałem na wałek nóż od kosiarki rotacyjnej :) to jeszcze włożyłem go na klej zwany ''spawem na zimno'' założyłem stara przeciwwage kupiłem tylko nowe śruby :) i jak narazie jest ok :) i myślę ze jeszcze po pyrka parę lat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

Nie!

Na 16 są dwuczęściowe przykręcane na 4 śruby a na 18 są jednoczęściowe wie ksze zakładane chyba niedzy piaste a felge (nie pamiętam dokładnie bo od kilkunastu lat mamy 18)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

nie pasją inny kształt i wymiary a jaśli chcesz założyć to odradzam bo dużo prędzej zużywają się łożyska w piascie i felga lubi po pękać wiem po sobie odkąd je zdiołem zapomiałem o kłopotach z kołami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    98

nie, nie chcę zakładać tylko mam na sprzedaż komplet obciążników od c 355 razem z przednimi na 16 i mam kupca na przednie od kół ale on chce na 18" i miał się dowiedzieć czy da rade założyć czy nie a ja przy okazji też chciałem się dowiedzieć czy to to samo czy nie ale już wiem nici z kasiory :lol:

dzięki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    98

nie potrzebne mi są i nawet nie bardzo mam jak je założyć bo tył ciągnika jest rozszerzony i nie da rady założyć, a z przodu nie potrzebuje bo on i tak jeździ głównie z opryskiwaczem ciąganym więc po co mi one a jak mają leżeć to wole je sprzedać

 

a w innych mam komplety i wystarczająco dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
650elx    2

Witam,mam pytanie jak dociążyć przód ursusa c-4011,bo z masztem i kiszonką mi wietrzy

Edytowano przez 650elx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

najlepiej zrobić jakieś mocowania, ja mam zamiar do swojej 55 zrobić z rury abym mógł zakładać kamienie od śrutownika waga jakieś 25-30kg jeden

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
650elx    2

w kołach obciążniki już mam tylko muszę dorobić z przydu ale nie mam na to koncepcji.maska jest orginalna i chcę zrobić te obciążniki tak aby się ta maska otwierała.Proszę o pomoc.PILNE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Wspornik jest z 60-ki/ Dla mtego dorobiony jest zawias do maski Zeby ją w ogóle zamocować. Proste i skuteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tropik250    0

Witam.

Mam takie pytanie. Ile ważą obciążniki starego typu na tylne koła? Tzn. te co są w 4011 i C-355. Ile waży z osobna jeden talerz i ten główny obciążnik, na którym się zawiesza te talerze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na podstawie katalogu obciążnik środkowy/główny waży 36 kg a talerz 35kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Jacek098
      Witam.
      Chcę zakupić prasę Metal-Fach Z 562 z rotorem bez noży. Co o niej sądzicie? Zamierzam ciągać ją C 360 3P czy nie będzie miała za ciężko?
      Z ggóry dzięki za odpowiedź.
       
      http://otomoto.pl/metal-fach-prasa-belujaca-z562-z-rotorem-prasa-belujaca-z562-z-rotorem-metal-fach-A240052.html
    • Przez BenQ
      Witam panów Może nie ten dział ...z góry przepraszam Mam problem .....posiadam reno 85-34 tx i c 360 3p Jak wiadomo są w nich 2 rożne typy oleju hydraulicznego . Mam do panów pytanie .....Nie chce mieszać oleju w reno tym z 3p  a posiadam 1 wywrotkę .....wiadomo zawsze coś oleju zostanie w wężu ...i jeden olej zabrudzi drugiemu Nie macie panowie jakiegoś sposobu aby używać 1 wywrotki na 2 ciągniki ? I nie zabrudzić oleju ?
    • Przez BenQ
      Witam panów.Mam problem ze swoim c 360 3p ...silnik dziwnie pracuje ....silnik ma niby 800mth po remoncie ..Ciągnik pracuje nie równo ...aż sąsiad mi się pytał dlaczego on tak "puka" pracuje podobnie do tego:
      z taką różnicą że mój po dodaniu gazu dymu na czarno ...i wydaje mi się że ma mniejszą moc Nie jestem tam jakimś super mechanikiem z góry dziękuję
    • Przez k1212
      Witam 
      Mam problem w moim ursusie c 360 3p rocznik 1989 z jednym akumulatorem, otóż gdy włożę klucz do stacyjki świecą mi dwie kontrolki od ładowania i ciśnienia oleju ( wiem że to normalne ) ale świecą także kontrolki od kierunkowskazów 1 przyczepy i 2 przyczepy i od kierunkowskazów ciągnika, gdy włączę i wyłączę kierunkowskazy te kontrolki dalej świecą cały czas . Jeszcze gdy przełączę na światła pozycyjne świeci mi kontrolka od świateł drogowych i tak samo na światłach mijania natomiast na światłach drogowych kontrolka nie świeci . Proszę o pomoc !!
    • Przez apokalipto
      Mam pytanie w swoim 3p mam wspomaganie z koła rozrządu i od jakiegoś czasu wyrzuca mi olej przez kolumnę kierowniczą. co może być przyczyną ? orbitrol nieszczelny czy co ? trzeba go wymienić ?? czy regenerować.  dodam że całe zegary są mokre od oleju.
×