Skocz do zawartości

kamilc360

Members
  • Zawartość

    274
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Good

O kamilc360

  • Ranga
    Zaawansowany

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubelskie
  1. Ursus C-360

    marekfarmer Nic nie trzeba przerabiać. Po prostu zdejmujesz oryginalny i zakładasz zetorowski
  2. Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

    Wielkie dzięki. Jest dokładnie tak jak myślałem bo chciałem zalać Hipol, ale wolałem się upewnić czy nie zaszkodzi to mostowi i zwolnicom.
  3. Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

    @AlaCapone A jaki olej polecił byś do przedniego mostu carraro i zwolnic w Renault 103.54?
  4. Znalezione na allegro [i nie tylko] NOWY SEZON

    Ja ze swojej strony poleciłbym Ci renault z serii .54. Masz tam wszystko mechaniczne z wyjątkiem włączania przedniego napędu, skrzynia 16x16 z mechanicznym półbiegiem i można trafić skrzynię 40 km/h. Co do silnika MWM jest dosyć oszczędny i dodatkowo nie powinno być problemów z podniesieniem zestawu o którym piszesz ani ze stabilnością podczas jazdy z nim
  5. Filtry powietrza 110.54

    http://allegro.pl/filtr-filter-wentyl-kabiny-renault-103-54-155-54-i6414134504.html To jest chyba taki sam tylko dużo tańszy. U mnie to mocowaniami są takie 4 wygięte płaskowniki na które nakłada się cały filtr i z drugiej strony dociska się go do kabiny takim jakby ceownikiem i przykręca motylkami
  6. Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

    3p na pusto jest zrywniejszy - to fakt, ale wystarczy podpiąć jakieś obciążenie i już jest po zrywności. Na dodatek jest wrażenie że szybciej się jedzie ale co do prędkości maksymalnej to się z Tobą nie zgodze. Jechałem kiedyś 3p za swoją c-360 - oba na pusto i mi się skala na obrotomierzu skończyła a c-360 nadal (bardzo powoli) się oddalała. Niestety nie mam pojęcia ile obr miała na zegarze c-360
  7. Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

    To może i ja się wypowiem jako posiadacz 3p od 11 lat i c-360 od nowości. 3p w pracach lekkich takich jak np. cyklop, przewracanie siana itp. pali dużo mniej niż c-360. Do tego jest dużo lepszy do maszyn napędzanych WOM i do tego głównie jest używany. Jeśli chodzi prace polowe np. orka to różnica w spalaniu dużo się zmniejsza. Na lżejszej ziemi gdzie zarówno 3p jak i c-360 dają radę bez problemu na 3 biegu 3p spala trochę mniej paliwa niż c-360, ale gdy trzeba orać pola na których 3p już nie daje rady na 3 i trzeba redukować( np. na górkach) c-360 daje sobie radę na 3. Taka sytuacja jest dosyć częsta na moich polach także wtedy nie ma różnicy w spalaniu, za to orząc c-360 wykonam pracę szybciej i jakby to nie zabrzmiało wygodniej. Dodatkowo zaletą c-360 w takich pracach jest to że silnik jest bardziej elastyczny i lepiej się zbiera z mniejszych obrotów. Dodam że oba ciągniki są moim zdaniem w dobrym stanie technicznym i mają prawie nowe opony o takim samym rozmiarze. I jeszcze jedno. Nie wiem skąd się wziął mit o szybkoobrotowości silnika w 3p i jego większej prędkości maksymalnej w porównaniu do c-360, ale z mojego doświadczenia wynika że 3p nie jest wcale szybszy.
  8. Zbiornik paliwa C-360

    A po czyszczeniu dodatkowo polecam zamontowaniu w kraniku kawałka rurki np. z przewodu hamulcowego tak aby wystawała ok 5mm ponad dno. Zapobiegnie to w przyszłości wciąganiu brudu
  9. Ursus C-360

    Ja tam bym wcale osłon nie robił. Przecież nawet nowe ciągniki tego nie mają. Jak pod taką osłonę jednak się np. nawóz dostanie to dopiero będzie rdzewieć.
  10. Kto ma przyczepę D-35S

    Chodzi Ci o coś takiego http://olx.pl/oferta/przyczepa-d-35-CID757-IDeHKRZ.html#0c3ca2abbd Bo jeśli tak to mam taką tylko mam zmieniane burty, ale i oryginalne gdzieś leżą
  11. Gniazdo hydrauliczne

    @MIlos27 @marczi80 Kurde że też ja nie wchodziłem wczoraj wieczorem na AF bo pewnie bym od któregoś z was te wtyki kupił. A tak to dzisiaj rano kupiłem euro
  12. Gniazdo hydrauliczne

    Dziękuje wszystkim za pomoc. Właśnie zastanawiałem się nad EURO a tymi suchoodcinającymi od Waryńskiego, ale raczej pozakładam EURO(tylko że jakieś z tych lepszych) z tego powodu że są częściej spotykane.
  13. Gniazdo hydrauliczne

    Dostanę gdzieś wtyki do takiego gniazda za w miarę możliwą cenę? Czy lepiej zmienić gniazda na euro?
  14. Autosan d732 dyszel

    Chciałbym żeby wszyscy podchodzili do tematu zaczepów i innych odpowiedzialnych elementów jak Yacenty. Niestety zdarzają sie też takie przypadki https://www.youtube.com/watch?v=ZJPk9aaAk_U  
  15. Orbitrol Zetor 10145

    Nie radzę skręcać w miejscu tylko jak to możliwe gdy się powoli toczy. Z tego co zauważyłem to sporo osób właśnie tak robi jeszcze na dodatek z ładunkiem na turze. Jak jest serwo to każdy stara się skręcać podczas jazdy bo lżej, a jak orbitrole pozakładają to kręci w miejscu a od tego przód strasznie dostaje.
×