Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Sprawdź MTZ 1025 z 97 roku vs Belarus-y po 2003r -Różnice na AgroTesty.pl
Belarus 1025 Dane techniczne
-
Podobna zawartość
-
Przez Marcin270115
WITAM!!! mam problem z belarusem 1025 a dokładniej ciągnik po ok 10 minutach pracy lekkiej tj. praca w turze czy też pracuje na pusto zapowietrza sie i gaśnie, a gdy ma obciążenie tj pług, talerzówka ciagnik pracuje bez zarzutu, i co jeszcze ciągnik zgaszony wieczorem rano już nie odpala, trzeba pompować go pompką reczną . Wykonanne czynności:
pompa wtryskowa po regeneracjii, potem sprawdzana u pompiarza jeszccze dwa razy
pompka zasilająca nowa
przewody zasilające wszystkie nowe
ostojnik nowy
odstojnik odłączony tj od zbiornika wężyk podłączony jest bezpośrednio do pąpki zasilającej
nowy filtr paliwa (już dwa zostały wymienione)
wszystkie podkładki miedziane nowe
wtryski po regeneracjii
zaworek zwrotny na pąpie nowy
nie ma takiej opcjii żeby paliwo było złej jakości ponieważ spuszczałem i od kolejnych dwóch dostawców lałem
zbiornik paliwa jest czysty
już nie wiem co może być może Wy poradzicie coś? POZDRAWIAM.
-
Przez mlody43
Witam
mam problem z WOMem zeby go wlaczyc to musze ciagnac za dzwignie obiema rekami i dobrze sie zaprzec co moze byc tego przyczyną?
dodatkowo czy w 1025 na wylaczonym WOMie cz jak podejde zlapie reka to powinienem moc go przekrecic? bo u mnie jest sztywno
-
Przez panmino
czołem,
znalazłem sobie ciągnik Belarus 1025 i potrzebuję fachowca, który specjalizuje się w Belarusach i potrafi ocenić stan ciągnika. Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski, Radzyń Podlaski i okolice. Może ktoś pomoże w temacie?
-
Przez Piotr0224
Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie) wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
-
Przez jacek472
Nie znalazłem nigdzie więc zakładam nowy temat. Jaka jest różnica między modelami (T7.175 )a ( T7 .190 T7.150s T7.210 T7.225) Wiadomo że moc inna ale chodzi mi o konstrukcje czym jest spowodowana mniejsza masa T7.175 od reszty o 100kg, T7.175 6300kg reszta 6400 ? w prospektach dopiero teraz dojrzałem ten niuans, a chciałbym wiedzieć bo po to wziąłem 175 aby w przyszłości zwiększyć moc do poziomu modelu T7.210 i teraz zastanawiam się czy skrzynia nie jest przypadkiem słabsza bo tu znalazłem drugą różnice 175RC prędkość minimalna 2,4km/h, 190RC 2,2km/h, 210RC 2,0km/h. Skrzynia PC 175 minimum 1,9km/h, a PC 190 i 210 po 1,8km/h?
Jak ktoś coś wie więcej Zapraszam do dyskusji.
-