News
Zaloguj się, aby obserwować  
Szymon8

MTZ 1025 z 97 roku vs Belarus-y po 2003r -Różnice

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Szymon8    0

Jakie są różnice po między MTZ 1025 z 97 roku,a Belarusami z 2004r i wzwyż ?

Czy ten starszy dal by rade z pługiem Kverneland 3x45 obrotowym bez obciążenia z przodu ?

125308419_1_644x461_mtz-belarus-1025-zamienie-na-somochod-zlotow.jpg vs 81cda790ed.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bez obciążników to przód byłby w górze często :D Ja swoim (nowym) z obciążnikami po 45kg i pługiem kverneland AB100, podnosinik monoblock to latam normalnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymon8    0

jak myslisz czy oplaca sie kupic mtz 1025 z 97 roku 2000 mth od 1 wlasciciela cean 40 tysi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kiedyś miałem MTZ 82 byłem bardzo zadowolony ,czyli MTZ-a polecam (nie wiem dokładnie jak sie sprawuje 1025) mój belarus ma około 1300 mth i trochę awarii było...40tyś nie jest aż tak bardzo dużo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Byle miał tylko te 2000 mth ,no jakby tylko tyle miał to chyba warto i na te 25 ha starczy w zupełności .a z pługiem trójką też sobie poradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin270115
      WITAM!!! mam problem z belarusem 1025 a dokładniej ciągnik po ok 10 minutach pracy lekkiej tj. praca w turze czy też pracuje na pusto zapowietrza sie i gaśnie, a gdy ma obciążenie tj pług, talerzówka ciagnik pracuje bez zarzutu, i co jeszcze ciągnik zgaszony wieczorem rano już nie odpala, trzeba pompować go pompką reczną . Wykonanne czynności:
      pompa wtryskowa po regeneracjii, potem sprawdzana u pompiarza jeszccze dwa razy
      pompka zasilająca nowa
      przewody zasilające wszystkie nowe
      ostojnik nowy
      odstojnik odłączony tj od zbiornika wężyk podłączony jest bezpośrednio do pąpki zasilającej
      nowy filtr paliwa (już dwa zostały wymienione)
      wszystkie podkładki miedziane nowe
      wtryski po regeneracjii
      zaworek zwrotny na pąpie nowy
      nie ma takiej opcjii żeby paliwo było złej jakości ponieważ spuszczałem i od kolejnych dwóch dostawców lałem
      zbiornik paliwa jest czysty
      już nie wiem co może być może Wy poradzicie coś? POZDRAWIAM.
    • Przez mlody43
      Witam
      mam problem z WOMem zeby go wlaczyc to musze ciagnac za dzwignie obiema rekami i dobrze sie zaprzec co moze byc tego przyczyną?
      dodatkowo czy w 1025 na wylaczonym WOMie cz jak podejde zlapie reka to powinienem moc go przekrecic? bo u mnie jest sztywno
    • Przez panmino
      czołem,
      znalazłem sobie ciągnik Belarus 1025 i potrzebuję fachowca, który specjalizuje się w Belarusach i potrafi ocenić  stan ciągnika. Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski, Radzyń Podlaski i okolice. Może ktoś pomoże w temacie?
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez jacek472
      Nie znalazłem nigdzie więc zakładam nowy temat. Jaka jest różnica między modelami (T7.175 )a ( T7 .190 T7.150s T7.210 T7.225) Wiadomo że moc inna ale chodzi mi o konstrukcje czym jest spowodowana mniejsza masa T7.175 od reszty o 100kg, T7.175 6300kg reszta 6400 ? w prospektach dopiero teraz dojrzałem ten niuans, a chciałbym wiedzieć bo po to wziąłem 175 aby w przyszłości zwiększyć moc do poziomu modelu T7.210 i teraz zastanawiam się czy skrzynia nie jest przypadkiem słabsza bo tu znalazłem drugą różnice 175RC prędkość minimalna 2,4km/h, 190RC 2,2km/h, 210RC 2,0km/h. Skrzynia PC 175 minimum 1,9km/h, a PC 190 i 210 po 1,8km/h?
      Jak ktoś coś wie więcej Zapraszam do dyskusji.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj