Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeśli był remontowany podnośnik i szczelnie spasowany to normalne że te ramiona nie opadną bo nic ich nie dociska a same niewiele ważą,a teraz olej zimny i gęsty ,jak troche popracujesz to zacznie opadać jak kolegom

Opublikowano (edytowane)

 

12 minut temu, kopin napisał:

jeśli był remontowany podnośnik i szczelnie spasowany to normalne że te ramiona nie opadną bo nic ich nie dociska a same niewiele ważą,a teraz olej zimny i gęsty ,jak troche popracujesz to zacznie opadać jak kolegom 

W lecie gdy olej rozgrzany również nie opadał. 

A z tym że nie można podnieść ręcznie ranion do góry na opuszczonym podnośniku? 

Edytowane przez Mc3
Opublikowano

nie będe sie mądrował że wszystko wiem ,wiec czemu go nie idzie podnieść to Ci nie odpowiem ,u mnie po wymianie uszczelnien też nie opadał przez 2 lata prawie,trzeba było nieżle nacisnac na ramiona, w większych ciągnikach też nie opadną same,a też nie da rady  podnieść ręką na luzie 

Opublikowano

W C  330  masz prawo podnieść ramiona do góry bo podnosząc nie musisz pokonywać oporu siłownika bo nie jest trwale złączony z podnośnikiem Może poprzeczny wał w bloku jest ciasny i nie puszcza choć zazwyczaj ma za dożo luzu

  • Like 1
Opublikowano

z reguły jest zwykłym Hipolem zalany,jak sam nie wymieniałeś to ciężko powiedzieć

a czy ktoś tam coś nie nagrzebał przy remoncie ,albo coś nie zaspawał,są różni pomysłowi mechanicy więc cieżko coś powiedzieć jak sam nie rozbierałeś,jak ci to przeszkadza to nic innego tylko trzeba zdjąć pokrywę i zobaczyć

1 minutę temu, Maniek101 napisał:

jak pisali wyżej tulejki zrobione na ciasno i trzyma, przesmaruj klamitki o ile jeszcze tego nie robiłeś i możesz sprawdzić czy ramiona nie obcierają o pokrywe

wątpię żeby ktoś był w stanie tak to ścisnąć

Opublikowano

Nie będę narazie zdejmowal pokrywy jak nic nie nawala, jedynie może za parę mc jak będę wymieniał pompę na mocniejsza pod tura, jedynie zerknę na tuleje w wale oraz nasmaruje tam wszystko. 

Jeszcze pytanie:czy trzeba spuszczac olej jeżeli chce się wymienić filtr hydrauliki? 

Opublikowano

Chce tylko sprawdzić w jakim jest stanie, ponieważ tylko to mi zostało do skontrolowania. To nie ma nic do tego co wcześniej pisałem. 

Opublikowano

od prawej strony jest nasadzany na takie 2 bolce i zabezpieczony takim ala segerem z drutu ,jak wyczyścisz całość dobrze to zobaczysz co i jak ,sciśniesz koncówki  kombinerkami,wyjmiesz drut to zdejmiesz filtr z obudową

Opublikowano

podnośnik nie podnosi, pokręcenie śrubokrętem w zaworze na rozdzielaczu i przy wysokich obrotach ledwo podnosi ale zaraz opada, nowa pompa, rozdzielacz na błotniku też nie działa, nowy wał i tuleje, bardzo ciężko chodzą a podnośnik stopniowo szarpnięciami małymi podnosi zamiast jednostajnie, jaka przyczyna może być?

Opublikowano

Przy składaniu przekręciła ci się rurka od pompy co wchodzi w smok i tamtędy łapie powietrze. Trzeba było na smoku założyć nowe uszczelnienie gdzie łączy się rurka od pompy że smokiem

Opublikowano

Witam, panowie mam taki problem . Robiłem remont generalny tylnego mostu i hydrauliki (wszytko nowe ), poskladalem wszytko i teraz nie chce mi podnośnik podnosić dopiero na wyższych obrotach i strasznie pieni olej jak zdjęłem dekiel z pompą... jak już podniesie to widać że jest piana z powietrzem w cylindrze ,bo jak się poskacze to normalnie pracuje . Wszystkie oringi są w porządku... już nie mam pomysłu.. układ zapowietrzony ? 

 

Opublikowano

Witam mam problem ponieważ założyłem dwa dni temu nową pompe hydrauliczną wszystko było ok dziś podczepiłem tłukę noi pojechałem w pole i na końcu kawałka nie da sie podnieś nawet na pusto gdy unoszę ramiona bardzo lekko chodzą. jak podniosę to gdy stanę na ramieniu to opada i sprężynuje co to może być ja podejrzewam tłoka i tuleje .

Opublikowano

Ja bym zajrzał do tego filtra przy prawej nodze. Przy zmianie pompy mogło  mogłeś zruszyć jakieś syfy w skrzyni i zawaliło filtr. U mnie tak właśnie się stało. I ramiona też sprężynowały. Filtr był zaklejony na amen.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v