Polecane posty

RollSpec    0
Napisano (edytowany)

Witam!!

Jestem zainteresowany kupnem ciągnika Fendt Farmer 312, rok produkcji 1995-2000. Podajcie mi proszę jakie jest wasze zdanie na temat tych ciągników. Proszę o opinie i pzybliżone ceny części. Z góry dziękuję za pomoc. :D

Edytowano przez RollSpec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Napisz cos wiecej o tym traktorku (jaki chcesz zakupic),np.jaki rok Ciebie interesuje - kazda seria miala swoje wady i zalety...

Ceny czesci?-trzeba spodziewac sie,ze beda drozsze niz do ursusa lub pronara lub belarusa ale za to jakosc jest tez o wiele wyzsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozekkkk    0

ja mam 310 farmer z 98r co do ciągnika i obsługi pracy jestem zadowolony jestem Jedna wada to częsci dośc drogie ale jak się poszuka i podzwoni to można znalesc nawet połowe tansze niż w serwisie a nawet między sklepami jest do 30 % różnicy Ogromny plus to osobne oleje chydrauliki i skrzyni biegów

większośc załączana jeszcze mechanicznie Ja mam silnik czwórkę ale u kolegi 311 ma niby 115 km i tylko 10 koni więcej jest to całkiem inna praca takim ciągnikiem jak bym jeszcze kiedy kupowal to tylko na silniku sześciocylindrowym .

Moja rada jak będziesz kupował sćiągnij sobie kody błędów i pojeżdzić nim chwile i sprawdzić czy nic nie wywala sam kupiłem z uszkodzonym czujnikiem ehr a doszedłem dopiero po kupnie jak mi kontrolka nie gasła .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Moj znajomy mial 312 z 1993 roku-kupil go uzywanego i jedyne co naprawial to drugi bieg (synchronizator).

Hydraulika nie zniszczalna (oczywiscie przy prawidlowej eksploatacji)

Juz Ci zazdroszcze jak bedziesz nim smigal po polu :) - grunt to kupic w dobrym stanie.

Zbadac przewody elektryczne (wzrokowo) czy nie bylo przy nich grzebane systemem "podworkowym" (chodzimi o pseudo elektrykow ktorzy zeby naprawic cos to najlepiej wstawiaja drugi kabel obok)... duzo by pisac.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zoot    1

witam, zamierzam kupić fendta 312 LSA 312 z 1992 roku, ma 13 tys mtg na zegarze, traktor od znajomego co ściaga z niemiec, mówi, że będę zadowolony....ale jeszcze sie waham. ceni go 55 tys. netto. ma ktoś może taki model i może powiedzieć o nim parę słów???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJCBx7m    12

@zoot Witaj :D mam 312 LSA z 91r który ma 13290 Mth i nie ma żadnych problemów :D Tyle że jak my swojego kupowaliśmy miał coś około 10000mth :D ale jest niezawodny oszczędny i zarazem mocny :D


Fendt Favorit 514C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Kolego nie bój się przebiegu w Fendt'ach.Jeśli nie było kręcone z licznikiem ( w co wątpie ) to ciągnik przechodzi leciutko przechodzi drugie tyle bez większych usterek.Zwróć uwagę,czy biegi nie wyskakują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zoot    1

dzięki, trochę mnie to uspokoiło, bo podpisałem umowę przedwstępną i nocy nie spałem...hehe

a jak to jest z tą mocą? bo podobno ma 120 KM, ale w necie widzialem rozbieznosci 115 / 120 / 125 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikijohn    24

To jest maszyna i ma prawo się psuć nawet nowa. Usterki będą i to Cię nie ominie.... Kwestia jedynie jak bardzo będą kosztowne. Jeśli silnik ok, skrzynia ok, hydraulika ok to tam się nie ma co popsuć. No chyba że elektrozawory - to też troszkę kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zoot    1

jeszcze jedno ważne pytanie, czy ktoś z użytkowników Farmera 312 posiada instrukcję obsługi????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

'92 rok ma 115, od '93 na nowej budzie ma 125(dodane turbo, większe cśnienie wtrysku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj