Zaloguj się, aby obserwować  
piotr301976

zapowietrzony mf255 pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotr301976    1

mam mf 255 i mam niezły problem. Polega na tym że ciągle mi sie zapowietrza jeśli pochodzi na jednakowych obrotach na przykład jak zrzucam obornik z rozrzutnika na pryzmę na polu ja mu gazu a on gaśnie to samo dzieje sie gdy jadę drogą potrafi mi zgasnąć podczas jazdy jak jest rozgrzany to jakoś odpalę ale ostatnio odpalałem go na zaciąg na polnej drodze samochodem bak jest czysty brak przecieków po prostu skończyły mi sie pomysły :rolleyes:


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    1

odkręć wężyk wylotu z baku i sprobuj przeczyścić, mieliśmy podobnie.


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Eh miałem to smao ale w zetorze zobacz pompke paliwową i powymieniaj wężyki po wymianie pompki wszystko jest ok ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może po prostu nie jest dobrze odpowietrzony, wtedy na małych obrotach chodzi ale pod obciążeniem gaśnie. Wężyk od baku jest szczelny? Widać w nim pęcherzyki powietrza?

 

Jak odpowietrzasz to musisz też odpowietrzyć powrót od wtryskiwaczy i świecę żarową (u nas pomagało).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

czyściłem bak nowy wężyk od baku przejrzałem wszystkie przewody pozakładałem gumowe uszczelniacze gdzie było to możliwe pompki nie ruszałem niekiedy pracuje przez godzinę a niekiedy kilka minut myślę że jest odpowietrzony dobrze filtr paliwa nowy


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
czyściłem bak nowy wężyk od baku przejrzałem wszystkie przewody pozakładałem gumowe uszczelniacze gdzie było to możliwe pompki nie ruszałem niekiedy pracuje przez godzinę a niekiedy kilka minut myślę że jest odpowietrzony dobrze filtr paliwa nowy

 

To zobacz pompke bo nam też gasł po 2min a nie raz po 30min ale jak wymieniliśmy wszystko jest ok


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Wykręcałeś przewód przed pompką paliwa? Rozbierz też tą pompke i zobacz czy membrana jest cała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to nie ciekawie. Z naszym mf kiedyś 2 tygodnie walczyliśmy :rolleyes:. Tak jak mówił poprzednik filtr masz dobry? Jak tak to spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć pompę+ powrót+ świece. A jak nie pomoże to wstaw pompę rzędową, ją się bez pompowania da odpowietrzyć :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może za małą masz dawkę paliwa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Może za małą masz dawkę paliwa <_<

Też mi na to wygląda że paliwo nie dochodzi a nie się zapowietrza, odkręć wężyk plastikowy przed popeczką ma lać się strumieniem a nie kapać kiedyś mi się kilka razy zapychał, a w te wakacje (zwłaszcza jak pojeżdze po rowach i nierównościach i menty w baku się ruszą, dwa filtr paliwa, 3 może być pęknięty ten szklany kielich pod filtrem paliwa ale ropa mi ciekła ale nie zapowietrzał się jakoś, 4 kiedyś po wymianie wtryskiwaczy nie mogłem dojść co jest nie wchodził wogóle na obroty gasł i słaby był okazało się ze gumki na rureczkach trzeba było wymienić bo chociaż dobrze dokręcone nie trzymały, 4 więcej pomysłów nie mam <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Spróbuj zrobić tak jeśli rady porzedników zawiodły.

Odkręć pomke paliwowa (membranową z prawej strony silnika), najlepiej jeśli bys miał nowa pod ręką i zobacz czy w starej pompce nie podtarła się dżwignia która poycha membranę a dostaje napęd z wałka w bloku silnika. Najprawdopodbniej jeśli nic z tego co wymieniono powyżej to napewno to. Można wymienić pompkę lub nadspawać półautomatem i zeszlifować tarcza listkową. Jeżeli będziesz naprawiać to pilnuj by opiłki nie dostały się do pompki i zwróć uwagę przy szlifowaniu na kształt dżwigienki. Wystarczy nadspawać 2mm.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

myślę że chodzi o powietrze bo jak go odpowietrzam za pomocą śrubek na pompie to z górnej wydobywają sie pęcherzyki powietrza gumki jak pisałem są nowe czy przy pompowaniu pompką jest wyczuwalny opór?


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jeszcze mi się przypomniało miałem kiedyś pękniętą głowiczkę w tej pompeczce i coągnik był słaby i gasł, mechanik widocznie za mocno dokręcił przewód głowiczka w miejscu gdzie się wkręca przewód pękła również tam może być w przewodzie paproch, odkręć przewód za popkę i zakręć rozrusznikiem i zobaczysz czy dobrze żyga paliwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Można wymienić pompkę lub nadspawać półautomatem i zeszlifować tarcza listkową.

Nowa pompka membranowa kosztuje 47 zł, także nie warto, tym bardziej, że w starych zaworki często nie trzymają tak jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

pompka nie ma żadnych pęknięć ale zastanawiam sie chyba nad jej wymianą tylko muszę być pewny bo po co ładować się w koszty


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180
Nowa pompka membranowa kosztuje 47 zł, także nie warto, tym bardziej, że w starych zaworki często nie trzymają tak jak należy.

 

Masz rację. Ja tak zrobiłem bo stało mi się to w trakcie nawału pracy i był potrzebny szybko ciągnik.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz jak miałem 3/4 zbiornika on to nie było problemów a jak zostawało ok 20 litrów to powtórka z rozrywki a niekiedy wyssał do końca i nic


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

A jakiej firmy kupiłeś nowy filtr paliwa?? Ktoś na AF miał już problem z nowym filtrem (po wymianie filtra ciągnik gasł i nie miał siły, po ponownej wymianie na nowego FILTRONa problem zniknął). Nie pamiętam jakiej firmy był ten zły, ale FILTRONa są najlepsze do tych ciągników i należy cich używać. Sprubuj założyć spowrotem stary i odpowietrzyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Kolego ja miałem coś takigo przy 4514 i pompa wtryskowa była winna naprawa kostowała bodajże około 300 zł. Wiec jak wszystko będziesz miał sprawdzone to zostaje pompa wtryskowa. A MF 255 najlepiej odpowietrza się odkręcić rurkę jedną od wtrysku wystarczy poluzować i kręcić, zawsze tak odpowietrzam. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Mi akurat zapowietrza się przy kraniku i wykonuję następujące czynności:

Odkręcam wężyk przed odstojnikiem i przedmuchuję go, żeby paliwo mogło lecieć.

Następnie po przykręceniu wężyka do odstojnika odkręcam taką śrubkę u góry, żeby go równierz odpowietrzyć...

Jeśli jestem sam [np. na polu] to odkręcam wężyk zasilający wtryskiwacze, wychodzący od pompy [na klucz "16"]

i kręcę rozrusznikiem aż odpali <_< - jeśli jednak wiem że jest słaby aku [a zdarza się] to odręcam pokolei te małe śrubki [od góry] i ręcznie pompuję pompką z drugiej strony silnika.

Pójźniej powtarzam ten sposób z rozrusznikiem i jak odpali to zakręcam wszystkie połączenia i jadę dalej <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1
Kolego ja miałem coś takigo przy 4514 i pompa wtryskowa była winna naprawa kostowała bodajże około 300 zł. Wiec jak wszystko będziesz miał sprawdzone to zostaje pompa wtryskowa. A MF 255 najlepiej odpowietrza się odkręcić rurkę jedną od wtrysku wystarczy poluzować i kręcić, zawsze tak odpowietrzam. Pozdro

miałem taki zamiar jak odpowietrzałem go po raz pierwszy ale nie mogłem się dostać do przewodów przy wtryskach za mało miejsca przeszkadza bak co innego w 3p tam nie ma problemu kupiłem dzisiaj nową pompkę 56zł jutro zakładam zobaczymy co będzie się działo.pompa wtryskowa miała być po regeneracji jak kupowałem traktor a teraz mam zrobione 1100 mth jak kupiłem miał 190 mth po remoncie jak zapewniał sprzedający silnik pracował ładnie więc uwierzyłem , cały czas jeżdżę na ON od Skorupy więc przypuszczam że pompa wtryskowa powinna być dobra okaże się czy po wymianie pompki paliwowej będzie poprawa bo jeśli nie to skorzystam z twojej rady i sprawdzę pompę wtryskową.pozdro <_<


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

wszyscy macie rację

 

powiem jedno

mf ma taki problem, że w baku na kraniku powinno być sitko które wstępnie czyści paliwo z grubszych śmieci, jeżeli tego sitka nie ma to te śmieci jeżeli nie zatkną na kraniku to płyną do pompki paliwa, a pompka paliwa jest na bębranie i ma takie cholerne małe zaworki z małym przepływem działające kierunkowo, i te śmieci płyną do zaworka pierwszego wlotowego i tam utykają i zapychają dopływ paliwa, na małych obrotach jeszcze pracuje ale jak gaz to zdycha.

pomaga wymiana pompki , lub trzeba pomęczyć się rozkręcić tą pompkę i wyczyścić ten zaworek, zaworek jest wstawiony z blaszką i zakuty w obudowie pompki, więc trzeba delikatnie podskrobać te aluminium i wyjąć ten zaworek, potem na dycht wcisnąć na miejsce i pracuje nadal bez zarzutu-robiłem tak kilkakrotnie i działa nadal ta sama pompka,

a wymiana to dopiero jak porządnie się rozpierdzieli, bo jeżeli bebrana pęknie i do wymiany, to olej w silniku -poziom wzrośnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMEX    0

ja też tak miałem, na 100% jest zapchany taki filterek plastikowy który nałożony jest na kranik paliwa od góry wewnątrz baku. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj