Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotr301976

zapowietrzony mf255 pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF255
piotr301976    0

mam mf 255 i mam niezły problem. Polega na tym że ciągle mi sie zapowietrza jeśli pochodzi na jednakowych obrotach na przykład jak zrzucam obornik z rozrzutnika na pryzmę na polu ja mu gazu a on gaśnie to samo dzieje sie gdy jadę drogą potrafi mi zgasnąć podczas jazdy jak jest rozgrzany to jakoś odpalę ale ostatnio odpalałem go na zaciąg na polnej drodze samochodem bak jest czysty brak przecieków po prostu skończyły mi sie pomysły :rolleyes:


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    1

odkręć wężyk wylotu z baku i sprobuj przeczyścić, mieliśmy podobnie.


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Eh miałem to smao ale w zetorze zobacz pompke paliwową i powymieniaj wężyki po wymianie pompki wszystko jest ok ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może po prostu nie jest dobrze odpowietrzony, wtedy na małych obrotach chodzi ale pod obciążeniem gaśnie. Wężyk od baku jest szczelny? Widać w nim pęcherzyki powietrza?

 

Jak odpowietrzasz to musisz też odpowietrzyć powrót od wtryskiwaczy i świecę żarową (u nas pomagało).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

filtr paliwa mozesz miec zabrudzony. ja w c 360 tak mialem i po wyczyszczeniu filtra wstepnego bylo ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

czyściłem bak nowy wężyk od baku przejrzałem wszystkie przewody pozakładałem gumowe uszczelniacze gdzie było to możliwe pompki nie ruszałem niekiedy pracuje przez godzinę a niekiedy kilka minut myślę że jest odpowietrzony dobrze filtr paliwa nowy


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
czyściłem bak nowy wężyk od baku przejrzałem wszystkie przewody pozakładałem gumowe uszczelniacze gdzie było to możliwe pompki nie ruszałem niekiedy pracuje przez godzinę a niekiedy kilka minut myślę że jest odpowietrzony dobrze filtr paliwa nowy

 

To zobacz pompke bo nam też gasł po 2min a nie raz po 30min ale jak wymieniliśmy wszystko jest ok


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Wykręcałeś przewód przed pompką paliwa? Rozbierz też tą pompke i zobacz czy membrana jest cała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to nie ciekawie. Z naszym mf kiedyś 2 tygodnie walczyliśmy :rolleyes:. Tak jak mówił poprzednik filtr masz dobry? Jak tak to spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć pompę+ powrót+ świece. A jak nie pomoże to wstaw pompę rzędową, ją się bez pompowania da odpowietrzyć :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może za małą masz dawkę paliwa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Może za małą masz dawkę paliwa <_<

Też mi na to wygląda że paliwo nie dochodzi a nie się zapowietrza, odkręć wężyk plastikowy przed popeczką ma lać się strumieniem a nie kapać kiedyś mi się kilka razy zapychał, a w te wakacje (zwłaszcza jak pojeżdze po rowach i nierównościach i menty w baku się ruszą, dwa filtr paliwa, 3 może być pęknięty ten szklany kielich pod filtrem paliwa ale ropa mi ciekła ale nie zapowietrzał się jakoś, 4 kiedyś po wymianie wtryskiwaczy nie mogłem dojść co jest nie wchodził wogóle na obroty gasł i słaby był okazało się ze gumki na rureczkach trzeba było wymienić bo chociaż dobrze dokręcone nie trzymały, 4 więcej pomysłów nie mam <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Spróbuj zrobić tak jeśli rady porzedników zawiodły.

Odkręć pomke paliwowa (membranową z prawej strony silnika), najlepiej jeśli bys miał nowa pod ręką i zobacz czy w starej pompce nie podtarła się dżwignia która poycha membranę a dostaje napęd z wałka w bloku silnika. Najprawdopodbniej jeśli nic z tego co wymieniono powyżej to napewno to. Można wymienić pompkę lub nadspawać półautomatem i zeszlifować tarcza listkową. Jeżeli będziesz naprawiać to pilnuj by opiłki nie dostały się do pompki i zwróć uwagę przy szlifowaniu na kształt dżwigienki. Wystarczy nadspawać 2mm.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

myślę że chodzi o powietrze bo jak go odpowietrzam za pomocą śrubek na pompie to z górnej wydobywają sie pęcherzyki powietrza gumki jak pisałem są nowe czy przy pompowaniu pompką jest wyczuwalny opór?


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

jeszcze mi się przypomniało miałem kiedyś pękniętą głowiczkę w tej pompeczce i coągnik był słaby i gasł, mechanik widocznie za mocno dokręcił przewód głowiczka w miejscu gdzie się wkręca przewód pękła również tam może być w przewodzie paproch, odkręć przewód za popkę i zakręć rozrusznikiem i zobaczysz czy dobrze żyga paliwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Można wymienić pompkę lub nadspawać półautomatem i zeszlifować tarcza listkową.

Nowa pompka membranowa kosztuje 47 zł, także nie warto, tym bardziej, że w starych zaworki często nie trzymają tak jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

pompka nie ma żadnych pęknięć ale zastanawiam sie chyba nad jej wymianą tylko muszę być pewny bo po co ładować się w koszty


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176
Nowa pompka membranowa kosztuje 47 zł, także nie warto, tym bardziej, że w starych zaworki często nie trzymają tak jak należy.

 

Masz rację. Ja tak zrobiłem bo stało mi się to w trakcie nawału pracy i był potrzebny szybko ciągnik.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz jak miałem 3/4 zbiornika on to nie było problemów a jak zostawało ok 20 litrów to powtórka z rozrywki a niekiedy wyssał do końca i nic


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

A jakiej firmy kupiłeś nowy filtr paliwa?? Ktoś na AF miał już problem z nowym filtrem (po wymianie filtra ciągnik gasł i nie miał siły, po ponownej wymianie na nowego FILTRONa problem zniknął). Nie pamiętam jakiej firmy był ten zły, ale FILTRONa są najlepsze do tych ciągników i należy cich używać. Sprubuj założyć spowrotem stary i odpowietrzyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Kolego ja miałem coś takigo przy 4514 i pompa wtryskowa była winna naprawa kostowała bodajże około 300 zł. Wiec jak wszystko będziesz miał sprawdzone to zostaje pompa wtryskowa. A MF 255 najlepiej odpowietrza się odkręcić rurkę jedną od wtrysku wystarczy poluzować i kręcić, zawsze tak odpowietrzam. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Mi akurat zapowietrza się przy kraniku i wykonuję następujące czynności:

Odkręcam wężyk przed odstojnikiem i przedmuchuję go, żeby paliwo mogło lecieć.

Następnie po przykręceniu wężyka do odstojnika odkręcam taką śrubkę u góry, żeby go równierz odpowietrzyć...

Jeśli jestem sam [np. na polu] to odkręcam wężyk zasilający wtryskiwacze, wychodzący od pompy [na klucz "16"]

i kręcę rozrusznikiem aż odpali <_< - jeśli jednak wiem że jest słaby aku [a zdarza się] to odręcam pokolei te małe śrubki [od góry] i ręcznie pompuję pompką z drugiej strony silnika.

Pójźniej powtarzam ten sposób z rozrusznikiem i jak odpali to zakręcam wszystkie połączenia i jadę dalej <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0
Kolego ja miałem coś takigo przy 4514 i pompa wtryskowa była winna naprawa kostowała bodajże około 300 zł. Wiec jak wszystko będziesz miał sprawdzone to zostaje pompa wtryskowa. A MF 255 najlepiej odpowietrza się odkręcić rurkę jedną od wtrysku wystarczy poluzować i kręcić, zawsze tak odpowietrzam. Pozdro

miałem taki zamiar jak odpowietrzałem go po raz pierwszy ale nie mogłem się dostać do przewodów przy wtryskach za mało miejsca przeszkadza bak co innego w 3p tam nie ma problemu kupiłem dzisiaj nową pompkę 56zł jutro zakładam zobaczymy co będzie się działo.pompa wtryskowa miała być po regeneracji jak kupowałem traktor a teraz mam zrobione 1100 mth jak kupiłem miał 190 mth po remoncie jak zapewniał sprzedający silnik pracował ładnie więc uwierzyłem , cały czas jeżdżę na ON od Skorupy więc przypuszczam że pompa wtryskowa powinna być dobra okaże się czy po wymianie pompki paliwowej będzie poprawa bo jeśli nie to skorzystam z twojej rady i sprawdzę pompę wtryskową.pozdro <_<


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

wszyscy macie rację

 

powiem jedno

mf ma taki problem, że w baku na kraniku powinno być sitko które wstępnie czyści paliwo z grubszych śmieci, jeżeli tego sitka nie ma to te śmieci jeżeli nie zatkną na kraniku to płyną do pompki paliwa, a pompka paliwa jest na bębranie i ma takie cholerne małe zaworki z małym przepływem działające kierunkowo, i te śmieci płyną do zaworka pierwszego wlotowego i tam utykają i zapychają dopływ paliwa, na małych obrotach jeszcze pracuje ale jak gaz to zdycha.

pomaga wymiana pompki , lub trzeba pomęczyć się rozkręcić tą pompkę i wyczyścić ten zaworek, zaworek jest wstawiony z blaszką i zakuty w obudowie pompki, więc trzeba delikatnie podskrobać te aluminium i wyjąć ten zaworek, potem na dycht wcisnąć na miejsce i pracuje nadal bez zarzutu-robiłem tak kilkakrotnie i działa nadal ta sama pompka,

a wymiana to dopiero jak porządnie się rozpierdzieli, bo jeżeli bebrana pęknie i do wymiany, to olej w silniku -poziom wzrośnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMEX    0

ja też tak miałem, na 100% jest zapchany taki filterek plastikowy który nałożony jest na kranik paliwa od góry wewnątrz baku. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez marioc14
      Witam
       
         Mam taki problem w swoim MF 255 mianowicie chodzi o to ze jakby za mało "wbija" bendiks na koło wiencowe w wyniku czego mozna zauwazyc ze juz niektóre zeby na kole są uszkodzone. Co moze byc przyczyną takeigo stanu rzeczy. Elektromagnes wymieniłem na nowy
       
      Pozdrawiam
      Mariusz
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferguson95
      Witam. Podczas pracy w polu ferdek mi 2 razy podskoczyl  (dziury w ziemi) i coś zazgrzytalo w skrzyni. Dojechałem powoli do domu. Czasem podczas jazdy zazgrzyta, na każdym biegu. Jak wcisne sprzęgło to przestanie. Nie zgrzyta cały czas. Co to może być?  Sprzęgło? Coś w skrzyni? 
      Proszę o pomoc i z góry dzięki. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.