Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A wiecie może czy uda się dopasować jakiś czujnik ilości paliwa z jakiegoś samochodu? Chodzi o to, żeby był łatwo dostępny, bo kupować gotowy zestaw za 120zł z przesyłką to mi się nie uśmiecha...

 

Sam sie nad tym zastanawiam w 4011 i nie interesuje mnie tu opcja pręta z naciętymi kreskami :P był taki raz spadł w zniwa tacie prasa złapała eh ;/

a wiec ja planuje zkup pływaka od c-385 kolega taki ma i jest ok :) a zegar nie jest drogi mozna wybrac najtańszy np od t-25 czy mtz :) zbiornik ma scianke działową wiec pomysł jak najbardziej jest dobry, w galeri mozna znaleść takie rozwiązania u innych i zobaczyc dokładnie co gdzie i jak jest zamontowane :)

Edytowane przez lukaszursus904
Opublikowano

witam ,

chcę zastosować kontrolkę temperatury wody

w kolektor wodny wspawał bym nakrętkę i wkręcił czujnik który przy temperaturze 95-100* załączył by kontrolkę

może już ktoś zastosował taki patent ?

proszę o wyrażenie swojej opinii

Opublikowano

witam ,

chcę zastosować kontrolkę temperatury wody

w kolektor wodny wspawał bym nakrętkę i wkręcił czujnik który przy temperaturze 95-100* załączył by kontrolkę

może już ktoś zastosował taki patent ?

proszę o wyrażenie swojej opinii

Ja mam taki,czujnik jest od Mercedesa z wbudowanym termostatem i zegar od MF255

Opublikowano

Ja też mam taki zestaw i bardzo polecam. Sprawność działania jego termostatu sprawdzałem na razie tylko zapalniczką ale wszystko działa jak należy, a co ważne jest dokładny i tańszy niż ten kompletowany na częściach od C-385.

Opublikowano

O takim zakresie czujnika nie znajdziesz.

Większość załącza kontrolkę przy 110st,dlatego wszystkie przystosowane są do układów chłodzenia płynem który ma większą temp. wrzenia.

Opublikowano

zegar mam od c-385 ale chciałbym zastosować kontrolkę tylko jest problem nie wiem od jakiego pojazdu zastosować czujnik który by załączył kontrolkę gdy ciecz osiągnie 95-100* C

No to jak nasz zegar to po co ci kontrola.A czujnik tylko o wentylatorów chłodnicy ma taki zakres.

Opublikowano

a ja z innej beczki, co myślicie o oponach i felgach na przód do c-360 rozmiar 400/60 15,5 14PR a na tył 520/60 R28 jak jeden kolega juz takie mial tu na af i tył trochę podnieść aby wmiarę sie zrównała?

oczywiście piasty by były dorobione aby pasowały pod otwory;)

oto linki do kół

przód;http://allegro.pl/kolo-kompletne-400-60-15-5-opona-15-5-opona-14pr-i3633016772.html

 

tył;http://allegro.pl/520-60r28-opony-rolnicze-michelin-90-i3668289282.html

Opublikowano

Do C-360 na przód często zakłada się całe koła od C-385 i chyba wtedy trochę taniej wychodzi ale nie wiem, jaką dokładnie mają rozmiarówkę. A takie pytanie, co robisz C-360 na grząskim terenie, że potrzebujesz aż tak szerokich opon?

Opublikowano

narazie to sie chcialem tylko popytac bo sa plany na przyszlosc zalozenia jakiegos TURa 3 sekcyjnego , TUZa, wspomagania i Turbiny i dobrze traktor obciążyć żeby miał lepszy uciag, a jeżeli waga się zwiekszy i bedzie TUR to na przód szerokie koła zdały by egzamin tylko na nasze podmokłe łąki 11,5x15,3 mogły by być troche przy wąskie bo sie by szybko zapadały a z tyłu szersze aby zwiekszyć styczność traktora z podłożem i przez dobre dociążenie zwiekszyć takze jego uciąg;) co myślicie o takim rozwiązaniu? dużo wyższe są te koła 400/60 15.5 14PR wyższe od 11,5x15,3??

 

http://www.agrofoto.pl/forum/user/49428-maniek1excalibur/ link do tego użytkownika który ma szerokie koła z tyłu

Opublikowano

Witam. A co sądzicie o kabinie z zetorka 5211, itp. c360 ma podobne gabaryty. to czemu by nie przypasować kabiny z zetora? było by wygodnie. tu znalazłem taką oto kabinę:http://tablica.pl/oferta/kabina-zetor-5211-7211-ID3dpnT.html#e0ac75e4e8

byłby zetor z wyglądu a c360 w środku. Ale to byłby komfort do nie zastąpienia. Czekam na wasze porady bo bardzo sie na te przeróbki napaliłem:)

 

Patrzcie co nawet znalazłem: http://tablica.pl/oferta/ursus-c-360-z-kabina-zetor-5211-ID3918H.html

Opublikowano

Lepiej podłącz ten zegar pod butlę od pneumatyki lepiej się przyda od ciśnienia oleju.Do oleju wystarczy kontrolka.

A jak czujnik nawali,to w razie braku ciśnienia gówno będziesz wiedział.Te czujniki lubią się zepsuć tak,że w ogóle nie wskazują spadku ciśnienia i kontrolka nie świeci.Równie dobrze w czasie pracy silnika może się np. rozłaczyć połaczenie elektryczne,czy coś innego i też nie zaświeci.Wskaźnik jest mechaniczny,niezależny od prądu i zawsze pokaże ciśnienie,jeśli tylko jest.Zupełnie nie rozumiem oporu niektórych osób przed ułatwieniem sobie życia.Co komu przeszkadza taki wskaźnik?Jak kolega chce załozyć,to trzeba mu jeszcze przyklasnąć,a nie psuć mu w głowie.Ciśnienie oleju i powietrza da się pogodzić w jednym wskaźniku,bo są dostępne wskaźniki podwójne,ze Stara 200,produkowane przez tę samą firme,co ten z linku,czyli KFM.Są droższe,ale to wiadomo,bo to dwa wskaźniki w jednej obudowie.Ja taki mam zalożony.Jest tej samej średnicy,co ten w 3P i pasuje w miejsce tamtego.

d118.jpg

http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1280&bih=630&tbm=isch&tbnid=sDMc221uCRzJmM:&imgrefurl=http://www.sorbex.pl/manometry-wskaznik-cisnienia-pojedyncze-i-podwojne-powietrza-oraz-oleju-i-powietrza-w-pojazdach-samochodowych,d114.html&docid=Mlm4VNpFT9cenM&imgurl=http://www.sorbex.pl/upl/dp/114/d118.jpg&w=536&h=425&ei=NqKlUqStLMTEtQbP2ICYBA&zoom=1&iact=rc&page=1&tbnh=192&tbnw=234&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=292&ty=199

Opublikowano

Wskaźnik ma jedna wadę... w 60-ce od wibracji szlag go trafia. bardziej przydaje się do diagnozowania zużycia silnika niż w codziennej eksploatacji.

Kontrolka, żarówka może się spalić czy zepsuć ale w 330 czy 60-ce żeby równocześnie z tym straciło się ciśnienie graniczy z cudem.

Specjalnie bym nie montował ale jeśli ma miejsce niech zakłada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v