Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Teraz coś mogę poje@ać więc niech ktoś to zweryfikuje. W c 330 po wyjęciu termostatu woda idzie na mały obieg. Trzeba dorobić tulejkę i wstawić w obudowę termostatu żeby zastawić jeden kanał. Co do uszczelki może być wadliwa, krzywa głowica albo blok. Mógł też ktoś przesadzić z dokręcaniem i skrzywić dobrą głowicę. A w tamtym roku w c 360 miałem tak że na nowych uszczelkach i dobrych głowicach (zdejmowane w innym celu niż wymiana uszczelek) dokręcone zalecanym momentem i na drugi dzień poprawione tym samym momentem i tak przepuszczały powietrze do chłodnicy. Po dokręceniu starym sposobem jest ok 

Opublikowano
1 godzinę temu, TomaszStach napisał:

Teraz coś mogę poje@ać więc niech ktoś to zweryfikuje. W c 330 po wyjęciu termostatu woda idzie na mały obieg. Trzeba dorobić tulejkę i wstawić w obudowę termostatu żeby zastawić jeden kanał. Co do uszczelki może być wadliwa, krzywa głowica albo blok. Mógł też ktoś przesadzić z dokręcaniem i skrzywić dobrą głowicę. A w tamtym roku w c 360 miałem tak że na nowych uszczelkach i dobrych głowicach (zdejmowane w innym celu niż wymiana uszczelek) dokręcone zalecanym momentem i na drugi dzień poprawione tym samym momentem i tak przepuszczały powietrze do chłodnicy. Po dokręceniu starym sposobem jest ok 

Co masz na mysli starym sposobem? Jest jakiś inny?

Opublikowano
2 godziny temu, TomaszStach napisał:

Teraz coś mogę poje@ać więc niech ktoś to zweryfikuje. W c 330 po wyjęciu termostatu woda idzie na mały obieg. Trzeba dorobić tulejkę i wstawić w obudowę termostatu żeby zastawić jeden kanał. Co do uszczelki może być wadliwa, krzywa głowica albo blok. Mógł też ktoś przesadzić z dokręcaniem i skrzywić dobrą głowicę. A w tamtym roku w c 360 miałem tak że na nowych uszczelkach i dobrych głowicach (zdejmowane w innym celu niż wymiana uszczelek) dokręcone zalecanym momentem i na drugi dzień poprawione tym samym momentem i tak przepuszczały powietrze do chłodnicy. Po dokręceniu starym sposobem jest ok 

Jak w fabryce ustalili wartość dokręcania głowic, to uszczelki były zbrojone siatką, teraz zapierdzielą jakąś stalową blachę i weź to zgnieć tym momentem co był zalecany żeby to się ułożyło jako tako, te bloki to już są starocie, zaraz zacznie się to wszystko kruszyć przy większym dokręcaniu.

Opublikowano
4 godziny temu, Marionos napisał:

Co masz na mysli starym sposobem? Jest jakiś inny?

Normalnie po staremu. Mocny klucz, rurka i do oporu z wyczuciem. 

Opublikowano

Witam,
zastanawiam się jak istotną rolę pełni tunel chłodnicy (ten plastikowy kołnierz, wewnątrz którego pracuje wentylator) w chłodzeniu silnika. W jednym z ciągników u mnie go brakuje i to właśnie jemu zdarza się grzać na obrotach około 1500. Przy 2000 jest wszystko w porządku. Wniosek nasuwa się sam, jednak ma on tez problem z zardzewiałym układem chłodzenia, bo poprzedni właściciele jeździli na wodzie, więc aktualnie jestem na etapie wypłukiwania chłodnicy róznymi specyfikami, a to pewnie potrwa jeszcze parę miesięcy. 

Podsumowując, 
Jak istotny jest tunel w chłodzeniu silnika i czy ktoś z was go nie ma na chłodnicy w różynch maszynach? 

Opublikowano

Tunel ma za zadanie wymusić przepływ powietrza przez chłodnicę

W kombajnie miałem powiedzmy częściowy tunel który był tylko na górze chłodnicy i schodził po kilkanaście centymetrów z każdej strony. Kombajn lubił złapać temperature. Od kiedy zrobiłem pełny tunel problem znikł prawie do zera.

  • Like 1
Opublikowano

Witam. Przejrzałem ten temat i zauważyłem ze co jakiś czas powraca problem grzejącego się ursusa c 330 Męczyłem się z takim problemem kilka lat . Kilka dni temu odkryłem przyczynę  . Zbyt głęboko nałożony grzyb od filtra powietrza i zdławiony dopływ powietrza do silnika .Może komuś się przyda.... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v