adam2812

Members
  • Ilość treści

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

1 obserwujący

O adam2812

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 25.12.1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

853 wyświetleń profilu
  1. Tak płaciłem przelewem sprzedającemu a przewoźnikowi gotówką na miejscu
  2. Korzystałem i polecam, choć niektórzy kierowcy są dość nerwowi
  3. Jeżeli ten mf to to samo co 255 to sprzęgło ma 2 stopnie działania sprawdź czy jak wciśniesz do końca czy będziesz w stanie włączyć wom jeśli tak to sprzęgło działa prawidłowo i przyczyna leży gdzie indziej.
  4. U mnie 3p wytrzymał 8.5K mth tak więc raczej normalnie i nie ma co oczekiwać cudów. Oszczędności na paliwie i tak są większe niż koszty remontu przez tyle mth co u mnie. Ale co do remontu to @PaweLisowicz ma racje, jak remont perkinsa to tylko do zakładu, szkoda pieniędzy na zestawy naprawcze.
  5. Mogą to być wytarte pierścienie. Ale i tak musisz zdjąć głowicę i zobaczyć co się dzieje w silniku. Na twoim miejscu, jeśli ciągnik jest potrzebny jeździłbym i dolewał oleju .Nic gorszego już mu się raczej nie stanie. jeśli natomiast masz czas to ściągnąłbym głowice.
  6. Jeżeli zaczyna brać coraz więcej oleju to odpowiedź jest tylko jedna "kapitalka". Nie szukałbym przyczyn w pompie czy też we wtryskach, te elementy mogłyby co najwyżej spowodować kopcenie na czarna ze względu na zbyt dużą dawkę paliwa.
  7. Regeneracja zestawem naprawczym mija się z celem, oczywiście według mnie. Ja brałbym nową np z agtechu kwota około 1100zł
  8. teraz bym sprawdził czy chodzi lekko jeśli tak to bym go złożył i pojeździł czy problem ustał czy nie. Jeśli problem powróci to wymiana na nową lub zabawa w rozkładanie pompy na czynniki pierwsze i ewentualną naprawe
  9. Spróbuj na siłę go wyciągnąć ja ostatnio łyżką do opon na siłę go wcisnąłem i nic mu się nie stało (brak uszkodzeń mechanicznych) ale niestety pomogło to tylko na kilka dni. Musiał się jakiś syf dostać do środka i się blokował co pewien czas
  10. No to faktycznie może to być problem. Masz już ściągnięty plecak?
  11. Co do tulejki to nie pamiętam czy ma być ruchoma. Natomiast sprawdzenie czy zawór jest zacięty polega na tym że ruszasz górną tulejką przód tył jeśli zawór będzie zablokowany nie dasz rady.
  12. poruszaj dźwignią od ustawiania góra dół podnośnika i sprawdź czy płynnie reaguje rolka od pompy
  13. jesteś w stanie wcisnąć tą rolkę bo płaskownik wygląda ok
  14. Nie musisz podnieść plecak podnośnika aby go ponownie założyć, ale nie jest to najprzyjemniejsza czynność więc najpierw upuść trochę oleju i ściąg miarkę oleju w skrzyni spróbuj poruszać zaworem pompy jeśli się rusza to raczej problem z płaskownikiem od sterowania pompą
  15. Tak jak kolega wyżej zacięty zawór lub płaskownik którym regulujesz pozycję na pompie spadł z pompy i teraz cały czas podnosi. Jeśli jest ci bardzo potrzebny jesteś w stanie regulować 0-1 na dźwigni ciśnienia spuszczając na sam dół podnośnik opadnie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj