Bogdan0077

Members
  • Ilość treści

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Bogdan0077

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zgadza się. Winowajcą był przekaźnik w skrzynce pod zegarami. Pierwszy od przodu. Dla potomnych powiem, że można go na szybko pominąć skręcając przewody spod niego wychodzące i czujniki będą działać tak jak trzeba. Oczywiście zalecam wymianę na nowy, ale wiadomo, na polu czasem trzeba szybko działać. W sumie to nie do końca jest to typowy przekaźnik, to chyba bardziej czasówka odłączająca piszczenie, gdy zbyt długo zostawimy kombajn z wciśniętym kluczykiem.
  2. https://techpubs.deere.com/en-US/Search/Equipment Pod tym linkiem możesz pobrać instrukcję. Niestety nie ma języka polskiego. Wpisujesz 1075, wybierasz zakres numeru seryjnego (są starsze modele, bez zegarów w słupku i nowsze z). Po kliknięciu pobierz z prawej strony musisz odczekać jakieś 5-15 minut i Ci się pobierze. W razie problemów pisz, to wrzucę Ci to na jakiś dysk.
  3. Chodzi o piszczenie czujników awaryjności, tych w kabinie, które po odpaleniu powinny ucichnąć
  4. Witam, Spotkał mnie nietypowy problem, ale po kolei. Po odpaleniu po zimie wszystko było dobrze, ale po kilku dniach po odpaleniu silnika zaczął piszczeć przerywanym dźwiękiem, gdzie zwykle cichł. Oczywiście sprawdzenie wszystkich olei, etc. ale wszystko jest jak być powinno. Również nie świeci się żadna kontrolka. Dziwnym w tej sprawie jest fakt, że kombajn po odstaniu kilku godzin bez pracy, po prostu stojący, sam się "naprawia", było tak już dwa razy. Piszczenie normalnie ustaje. Problem wystąpił dopiero ponownie następnego dnia. Próbowałem odpinać poszczególne czujniki by sprawdzić, czy może przestaje piszczeć, ale nie. Co to może być? Gdzie szukać rozwiązania? Nie chce kosić z piszczącym dźwiękiem, bo nie będę wiedział, gdy coś faktycznie się zepsuje, a żniwa za pasem. Dodam, że wymieniony został olej w hydrostacie na zgodny z normą ATF M2C33F/G, czyli tak jak książka pisze. Poza tym jest tam tylko czujnik temperatury, więc to raczej nie to.
  5. Mam podobny problem. Udało się naprawić?
  6. Oporność wynosi 0, niezależnie od podgrzania
  7. Witam, Wymieniając olej w hydrostacie postanowiłem sprawdzić czy działa czujnik temperatury tego oleju. Wymontowałem go z kombajnu, podłączyłem pod miernik na sprawdzenie przejścia i wrzuciłem do wrzątku. Poleżał tam kilka minut i przejścia dalej nie ma. Podgrzałem go więc ogniem i dalej nic. Zakładam, że to znaczy, iż czujnik jest uszkodzony. Tu moje pytanie, katalogowo tego czujnika nie ma w Polsce w żadnym sklepie internetowym. Czy można zastosować tam inny czujnij, np. Temperatury wody? W jakiej temperaturze pracuje ten olej?
  8. Witam, W instrukcji przeczytałem, że do hydrostatu należy zalewać okej ATF - G jednak nie jest to popularny olej. Czy zalanie go olejem ATF II D jest dobrym pomysłem? Czy hydroststowi nic się nie stanie? Jeśli tak, to jakiej firmy olej?
  9. A co z przewodami między sprężarką a kabiną? Będą śmigać?
  10. Rozumiem, że problemem jest po prostu wymieszanie starego oleju z nowym? Czy takie płukanie zrobi mi zwykły serwis klimatyzacji? Jaki powinien być ten olej?
  11. I długo Ci tak chodzi? Słyszałem, że sprężarka może paść
  12. Witam, Zakupiłem powyższy kombajn rok temu z Francji i nie działa klimatyzacja. Prąd dochodzi do czujnika, ale nie do elektromagnesu, więc prawdopodobnie nie ma czynnika. Na tabliczce sprężarki napisane jest, że powinien być zastosowany r12, ale czytałem, że końcówki w tych układach są gwintowane, a u mnie są na szybkozlacze. Stąd przypuszczam, że mógł być przerobiony. Jak rozpoznać, czy układ został już przerobiony na r134?
  13. Witam, Posiadam fajny silnik po remoncie z kombajnu 1075, 150km model 6359 TZ02. Nie mogę go sprzedać a stoi nieużywany, więc zastanawiam się, czy dałoby się włożyć go do ciągnika 3350. Kołnierz wygląda tak samo, cały blok jest w zasadzie taki sam. W 3350 mam 100 km, a nie ukrywam fajnie byłoby mieć 150. Waham się tylko, czy skrzynia wytrzyma większy motor no i czy w ogóle ten silnik tam będzie pasował. No i czy chłodnica od 100 konnego silnika da radę go wystudzić. Ma ktoś z was może doświadczenie w tym temacie?
  14. Jeśli dobrze widzę, to zawór redukcji ciśnienia na układ kierowniczy
  15. Witam, tak jak w temacie. Potrzebuję samej przystawki, obudowy, dzwonu do silnika John Deere 1075 hydro 4 silnik 6359 tz 02. Bez kół pasowych, sam kołnierz przykręcany do silnika. Numer katalogowy Z11174 Nowa lub używana, w sklepach w okolicy nie mogę znaleźć
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj