Bogdan0077

Members
  • Ilość treści

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Bogdan0077

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, tak jak w temacie. Potrzebuję samej przystawki, obudowy, dzwonu do silnika John Deere 1075 hydro 4 silnik 6359 tz 02. Bez kół pasowych, sam kołnierz przykręcany do silnika. Numer katalogowy Z11174 Nowa lub używana, w sklepach w okolicy nie mogę znaleźć
  2. Witam, Tak jak w temacie, poszukuje mechanika z tych okolic. Hydraulika nagle zaczęła drgać i nie ma ciśnienia na wyjściach.
  3. Zmierzyłem ciśnienie na wyjściach szybkozłączy z tyłu ciągnika. Ciśnienie 110, przy kręceniu kierownicą/używaniu podnośnika 0 bar. Zastanowiłem się wiec, czy pompa ma odpowiedni wydatek. Znalazłem w internecie, że powinna dawać 44 litry na minutę, więc odkręciłem z niej przewód, dałem do wiadra i odpaliłem na 15 sekund ( 15s/60s = 1/4; 1/4 * 44 l = 11l) Nie wiem tylko na jakich obrotach powinienem mierzyć ten wydatek, jednak przy wolnych obrotach silnika przez 15 sekund naleciało około 3 litry. Uważam, że jest to dużo za mało, nawet jak na niskie obroty silnika i całemu zamieszaniu winna jest pompa. Dobrze rozumuje?
  4. Witam, Wiem, że problem poruszany był już wiele razy na forum, jednak na kilka pytań nie znalazłem odpowiedzi. Sprawa wygląda tak, kupiłem ciągnik i hydraulika chodziła świetnie(brak nawet najmniejszych drgań na podnośniku) . Problemy zaczęły się, gdy postanowiłem uporządkować przewody idące od pompy wewnętrznej do pompy głównej (były dziwnie pozawijane i zwisały prawie do ziemi). Po założeniu nowych przewodów podnosnik zaczął drgać, podobnie kierownicą. Z informacji wyczytanych na forum zrobiłem te rzeczy : 1. Wymiana filtrów, czyszczenie sitka smoku, w pompie 2. Sprawdzenie zaworu obejścia filtra 3. Sprawdzenie zaworu redukcji cisnienia oraz orbitrolu(poprzez zaślepienie przewodu idącego na ten zawor i orbitrol) 4. Sprawdzenie zaworu pod śrubą regulacji cisnienia w pompie głównej (pompa małego typu) 5. Pomiar cisnienia pompy wewnętrznej (zdjąłem przewód z pompy głównej i wkręciłem tam zegar, bałem się odpalic więc tylko kręciłem rozrusznikiem, nabiła w ten sposób 8 bar) 6. Zmierzyłem ciśnienie na pompie, jest w porządku, jednak wskazówka manometru drga Jednak nic nie pomogło. Wiem, że 8 bar to zbyt mało, jednak sądzę, że odpalony silnik kręci się szybciej i pompa dobiłaby do 10. W dodatku zbiornik nad pompą główną jest zawsze pełny oleju, więc niezależnie od działania pompy wewnętrznej, pompa główna powinna być w stanie wytworzyć cisnienie,bo ma oleju pod dostatkiem. Stąd wnioskuję, że problem leży na obwodzie wysokiego ciśnienia. No i ten dziwny objaw, że przestało działać po wymianie przewodów, może coś się zapowietrzyło? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
  5. Problem rozwiązany. Przyczyną było uszkodzone uszczelnienie siłownika skrętu. Po wymianie śmiga aż miło
  6. Półbieg działa, nie wyskakuje, podobnie WOM i chyba napęd
  7. Witam, Nabyłem ciągnik i od początku aby skręcić kołami trzeba było wykonać dużo obrotow kierownicą. Teraz gdy np. Skręci się w lewo, to potem nie chce wrócić w prawo lub idzie to bardzo słabo, a kręcić kierownicą jest lekko. Na zgaszonym silniku orbitrol stawia opór ale jest takie "przeskakiwanie". Oleju jest odpowiednia ilość. Czy jest to problem z orbitrolem czy szukać gdzie indziej?
  8. Witam, Nabyłem ciągnik i przy pompie hamulców jest zaklepany przewód, tak jak na zdjęciu. Czy może tak zostać czy należy go gdzieś podłączyć? Do czego służy? Z góry dziękuję
  9. No właśnie kupiłem ciągnik z tym rozebranym elementem, więc nie wiem czy to w ogóle działało
  10. Grzanie świec jest przy przekręceniu w lewo przełącznika od zapłonu, a w starszych ciągnikach światła często były w stacyjce
  11. Witam, Chciałbym się dowiedzieć co na jakiej pozycji stacyjki powinno działać w traktorze. Jest ich 4, wnioskuję że coś w stylu 0- brak prądu 1- zapłon 2- światła pozycyjne 3- światła mijania Ale nie jestem pewny, więc proszę o pomoc.
  12. Czyli nie muszę tego naprawiać, wystarczy pamiętać, żeby nie zmieniać połówki na sprzęgle?
  13. Witam. Jak już pisałem w innym temacie niedawno nabyłem wyżej wymieniony ciągnik i jest w nim nieźle nagrzebane. Ciągle odkrywam nowe przeróbki i oto jedna z nich. Po otwarciu klapy w podłodze przyczepione sznurkiem ukazało mi się ustrojstwo jak na zdjęciu poniżej. Na stronach JD wyczytałem, że to jakaś blokada, ale u mnie jest kompletnie odłączona i tu moje pytanie. Co to jest i do czego służy? Jest konieczne do poprawnej pracy ciągnika? Z góry dziękuję.
  14. A masz może rozpiske bezpieczników, który za co odpowiada?
  15. Witam, Niedawno nabyłem wyżej wymieniony ciągnik i już przy zakupie nie było świateł. Sądziłem, że to coś prostego do naprawy, jednak gdy rozebrałem deskę okazało się, że to koszmar. Kable są pourywane, poskręcane na krótko, połowy przewodów pod bezpiecznikami nie ma. Widać że poprzedni właściciel pokleił to aby tylko odpalał i jeździł. Czy ktoś z was mógłby podesłać mi schemat instalacji do tego ciagnika lub zdjęcia spod deski, żebym widział które kable gdzie mają iść? Elektryki się nie boję i próbowałem dojść samemu, ale przez te przeróbki nie jest łatwo. Z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj