Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzięki koledzy za pomoc. Jutro się tym zajmę. Przypomniało mi się że 3-4 lata temu też coś takiego było, tylko nie pamiętam co ale wiem że ciągnika nie trzeba było przepoławiać. Jeżeli trzeba będzie rozłączać skrzynie od silnika to bd źle bo mi robota na kilka dni stanie.... i takie pytanie czy to może być spowodowane taką jazdą? ; https://www.youtube.com/watch?v=9afJBf435Ig      (Ojciec to mnie chyba zabije jak się okarze że coś poważnego bo ostatni urwałem przewód paliwowy i uciekło 50l ropy xD)

 

Dzięki koledzy za pomoc. Jutro się tym zajmę. Przypomniało mi się że 3-4 lata temu też coś takiego było, tylko nie pamiętam co ale wiem że ciągnika nie trzeba było przepoławiać. Jeżeli trzeba będzie rozłączać skrzynie od silnika to bd źle bo mi robota na kilka dni stanie.... i takie pytanie czy to może być spowodowane taką jazdą? ;       (Ojciec to mnie chyba zabije jak się okarze że coś poważnego bo ostatni urwałem przewód paliwowy i uciekło 50l ropy xD)

Edytowane przez Konrad67pl
Opublikowano

Panowie czy tarcz Pierwszego stopnia od c360 3p pasuje do c360?? bo przez przez pomyłkę sprzedającego założyłem tak do swojego ursusa i niby wszystko sie złożyło ale sprzęgło mi sie nie podoba. Lepiej rozebac czy jezdzic tak jak jest??

Opublikowano

mi wydaje się ze Chełmno bo tańsze, wiele lat na rynku i chyba sami to robią(?)
waryński to chyba tylko handluje a nie produkuje ale to pewnie jacekmocny będzie wiedział
A innej marki to jakoś nie kojarzę

Opublikowano

łożysko oporowe waryński 15 Mtg wytrzymalo niestety, zatarło się, teraz założone Chełmno zobaczymy ile wytrzyma oczywiście nie mówię że to jest jakieś super, ogólnie jakość tych części jest ujowa

Opublikowano

4 lata temu robiliśmy sprzęgło w c360 wymiana tarcz. W te żniwa nagle przestał działać wom , rozpoławiam ciągnik i lekki szok , wpust na tarczy drugiego stopnia całkiem gładki , wszystkie frezy objechało jak na tokarce. Tarcze zakładane były niby te "oryginalne" z logiem ursusa ale to wszystko o kant d*py rozbić. Wydaje mi się ,że tarczę objechał wałek sprzęgłowy który był jeszcze z tych prawdziwych ursusowskich części , twardy a frez w tarczy zrobiony z byle jakiego materiału i wałek go zjadł.

Opublikowano

Ursus Waryński podróba też mi niektóre części nie pasują i więcej już nie kupie.Kupiłem z Chełmna 3 rok i bez zarzutów robiłem kapitalkę nie dawno to bez żadnej skazy tarcza jak nowa

Opublikowano

Tak wałek sprzeglowy zaczął mi stukać I stopień paragon mi wcięło,instalacja jest za długa,przewody od lamp przednich są złączone dwa w jedne wsuwki więc teraz na tunelu nie rozlacze świateł tylko muszę w lampach przednich grzebać,kolo na wał korbowy halasuje głośno a 60 parę motogodzin Z Chelmna 3 założyłem( pośrednie górne walek rozrządu i pompa wtryskowa)cicho pracuje.Chelmno też się nie popisuje ale ma lepsze spasowanie jeśli chodzi o moduł zęba a jakość jest przyzwoita i Chełmno dawał na pierwszy montaż mądralo więc w teori można powiedzieć że prawilny bo co zakładałem z Chełmna nie miałem problemów a z Waryńskiego jedynie co nie miałem problemów to przewody gumowe chłodnicze.Nie mam czasu teraz na reklamację bo i tak na walku mi nie uznają ale mogę Ci pokazać zużycie zębów,więc mi nie mów że oryginał bo oryginał to z tamtych lat a sobie nazwę dopisuja tylko nabieranie ludzi i nie jeden miał już tu problemy z Waryńskiego.

Opublikowano

Tak wałek sprzeglowy zaczął mi stukać I stopień paragon mi wcięło,instalacja jest za długa,przewody od lamp przednich są złączone dwa w jedne wsuwki więc teraz na tunelu nie rozlacze świateł tylko muszę w lampach przednich grzebać,kolo na wał korbowy halasuje głośno a 60 parę motogodzin Z Chelmna 3 założyłem( pośrednie górne walek rozrządu i pompa wtryskowa)cicho pracuje.Chelmno też się nie popisuje ale ma lepsze spasowanie jeśli chodzi o moduł zęba a jakość jest przyzwoita i Chełmno dawał na pierwszy montaż mądralo więc w teori można powiedzieć że prawilny bo co zakładałem z Chełmna nie miałem problemów a z Waryńskiego jedynie co nie miałem problemów to przewody gumowe chłodnicze.Nie mam czasu teraz na reklamację bo i tak na walku mi nie uznają ale mogę Ci pokazać zużycie zębów,więc mi nie mów że oryginał bo oryginał to z tamtych lat a sobie nazwę dopisuja tylko nabieranie ludzi i nie jeden miał już tu problemy z Waryńskiego.

Opublikowano

Jezeli nie reklamujesz czesci w sklepie to skad ludzie w warynskim maja wiedziec ze jest cos nie tak? Jak robisz zakupy w internecie to nie potrzebujesz paragonu, a jak kupujesz w sklepie stacjonarnym to plac kartą.

Opublikowano

Oryginał to tylko z tamtych lat!! ahahahhahahahhahahh

Powrócił rozżalony Adi :) i zaczyna swoje herezje wylewać znowu na forum :) 

 

Kolego, wiesz że na pierwszy montaż dostarczało dziesiątki producentów dla Ursusa? 

 

Weź zacznij sypać wreszcie jakimiś konkretami, zrób zdjęcia zawołaj przedstawiciela i niech zajmą się Twoimi przypadkiem. 

 

Będę ten przykład zawsze pokazywał, tam też się udzielałeś i jak przedstawiciel zamieścił wyniki reklamacji to nagle wszyscy zamilkli. 

 

[galleryimg=696044]

 

 

Opublikowano (edytowane)

To taka mentalność ludzi, nic na to nie poradzisz. Przeglądając często ogłoszenia z różnymi narzędziami widzę że większość żyje właśnie jakością "epoki" która tak naprawdę jest mizerna a ceny windowane niebywale do góry no bo "jakość".

Z częściami to też standard, ileż to nie raz się nasłuchałem jaki to dziś badziew robią gdy jednocześnie widzę jak ludzie remontują przody wbijając tuleję młotkiem a następnie wbijając sworzeń i "ale sztywno". Wycie skrzyń to klasyka gatunku, wymieniony jeden tryb, jedno łożysko no bo reszta "idealna" a później wyje i albo się wyrobi i przestanie albo będzie wyć dopóki się nie rozleci. Już o wbijaniu suchych gotowych tulei do silnika nie wspominając. Daj na luz, nie przekonasz i świata nie zbawisz. 

Edytowane przez bears
Opublikowano (edytowane)

Rozżalony? Hahaha Daje swoją opinię jakie miałem przypadki z tymi cześciami ale tu jest Polska na tak zawalista firmę to Be nie można powiedzieć.Co montowałem z tamtych lat żadnych problemów nie miałem Siedzenie lampy czy skrzynka bezpieczników z tamtych lat a podróba Lublina niebo a ziemia.Czysta zazdrość że ktoś sobie części kupuje z epoki bo jakieś 80 90% nie wie gdzie takie części dostać.Nawet ostatnio kupiłem wskaźnik KFM bo mój był do wymiany  stary,pochodził 3 tyg przestał działać.Założyłem z 86 roku 2 miesiąc i nadal działa a wskazuje lepiej.Dałem nowa elektrykę oraz skrzynkę bezpieczników Waryńskiego Założyłem według schematu 20 min jazdy na światłach mijania i bezpiecznik mi topiło,szukałem zwarcia nie znalazłem.Jaki był powód? Bezpieczniki nie miały dobrego styku w skrzynce,dałem skrzynkę oryginalną  nową z tamtych lat problem znikł.Nie ma teraz dobrych części trafisz albo nie trafisz a Waryński w kija leci chcecie to mogę wypowiedzieć każdy szczegół co było kijowe.Waryński pic na wodę i tyle 

Edytowane przez Adi96

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v