Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozerwałbyś zwolnice gdyby trzymała blokada. Nie jest raczej możliwe aby zjechać tam tarczki. Coś nie tsk sprawdzasz myśle. W przednim napędzie ciśnienie rozłącza napęd. W blokadzie cisnienie go załącza.

Opublikowano

A co może być ze bardzo mocno hydraulika wyje w  MX 150 . Zawór piorytetowy, wyje  od 1200 do 1500 obrotów silnika  i zawsze na zimnym i na gorącym. Aż mam drgania  w kabinie.

Zaczeło mi to po remoncie skrzyni a raczej wymianie tylnego wałka atakującego, wiec całe  skrzynie były  w drobny mak rozebrane, bo jeszcze półbiegi robiłem,  ale hydraulika nie ruszona. 

Opublikowano
12 godzin temu, Ed2000 napisał:

Da się w mx wyregulować rewers bo jak traktor się zagrzeję to bardziej zrywa rwers, na zimnym ciągniku rusza płynnie.

No ema regulacji. Ten typ tak ma, pytanie jak mocno zrywa ci ten rewers.

Opublikowano
Dnia 16.09.2021 o 22:59, lebek5 napisał:

Macie jakiś sprawdzone żarówki podświetlenia deski rozdzielczej? Miałem takie led ale wytrzymały max pół roku i  co chwile jakaś przestała działać. I wymieniłem już dwa komplety 

https://allegro.pl/oferta/dioda-zarowka-led-12v-t3-licznik-zegary-biala-9748006520

a te żarówki co podałes w linku pasują do obudowy zegarów  idealnie, bo też mi nie podświetla i szukałem już ale nigdy nie mogłem zdobyć takich samych obudową do orginałow

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 23.10.2019 o 19:29, lebek5 napisał:

imageproxy.php?img=&key=26b4927702ab1ea6Wykręca się te czarne żarówki? Tu masz wszystkie kontrolki. Jak kolega na forum pisał parę stron wcześniej. Jak masz zaciągnięty ręczny to dodatkowo mruga żółty trójkąt ! Z wykrzyknikiem 

7938CC50-8571-481F-8163-CE2AD5039823.png

 

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano
4 godziny temu, Ed2000 napisał:

 

Ale jak się dostać do tych żarówek z wierzchu odkręcić te śrubki na śrubokręt i tyle? U mnie ani kontrolka ani trójkąt nie mruga i tak się zastanawiam może ppod ręczny nie są doprowadzone kable?

Opublikowano
8 godzin temu, tomek73 napisał:

SCHEL Spirax S4TX 10 w 40. Do wszystkich ciągników go wlałem NH CASE I Fendt. 

A co tak poszliście w STOU, a nie UTTO? Do silników też lejecie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v