Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najpierw skasuj i spróbuj włączyć wałek. Jeśli nie ruszy albo się wyłączy, to jeszcze raz odczytaj błędy. Możliwe, że włącznik magnetyczny (czyt. grzybek) padł i dlatego musisz trzyamć.

Opublikowano
18 godzin temu, Lukas85 napisał:

Pierwsze pytanie czy wyswietlacz jest sprawny? tj czy po przekreceniu kluczyka zapalaja sie na chwile wszystkie segmenty? Bo jakos nie moge znależć takiego oznaczenia w serwisowce 

Masz rację, po zapaleniu wyświetla się cyfra 0, a pewnie powinna 8 żeby wszystkie elementy podswietlic. I na moim zdjęciu nie widać ale jak stuknąlem w wyświetlacz to świeci się jeszcze segment z lewej strony u góry (czyli tak jakby świeciła się cyfra 5 tylko bez środkowej  poziomej kreski) Wiesz może co z tym zrobic?

Opublikowano

Ciągnik normalnie pracuje, czujnik pod siedzeniem  już za poprzednika został  zmostkowany by  można było rewersu uzywać /najwyraźniej na uszkodzony czujnik pod siedzeniem/,a dopiero po wyciągnięciu mostka można wejść w tryb odczytywania błędów, więc nie wiem czy błędem 51 powinienem się przejmować. Prądu do cewki nie podaje, w wolnym czasie poszukam zwarcia w instalacji. Dzięki

Opublikowano

już sama myśl  o konieczności rozbrajania prawego kokpitu mnie nie cieszy  ale cóż wyjścia nie ma.

Dla spokoju chyba powinienem już zamawiać nową cewkę i ten wyłącznik wałka bo jak pisałeś nie  działa jak powinien .

Próbowałem też uruchomić wałek podnosząc przycisk i na dłużej wciskając żółty grzybek, ale po 3 sec słychać pisk jakby alarmu gdzieś koło dźwigni biegów pełzających

Opublikowano
6 godzin temu, kuba_cesc napisał:

Masz rację, po zapaleniu wyświetla się cyfra 0, a pewnie powinna 8 żeby wszystkie elementy podswietlic. I na moim zdjęciu nie widać ale jak stuknąlem w wyświetlacz to świeci się jeszcze segment z lewej strony u góry (czyli tak jakby świeciła się cyfra 5 tylko bez środkowej  poziomej kreski) Wiesz może co z tym zrobic?

Moze na początek rozbierz ten panel i zobacz o co chodzi. Skoro stukniecie cos zmienia obstawiałbym jakis zimny lut

Opublikowano

Witam, może ktoś coś doradzi.. case mx 110 po około godzinie pracy i rozgrzaniu oleju zapala się kontrolka filtra hydraulicznego tak od około 1300 obrotów silnika. Zgaszenie i ponowne podpalenie ciagnika powoduje że kontrolka świeci dopiero od około 1800obr. Olej (fusch) i filtr hydrauliki (oryginal) zmieniany w sierpniu jakieś 200h temu.  Myślałem nad zmianą czujnika tego na obudowie filtra ale zonk, dostępny jest on tylko w zestawie z całą obudową filtra za około 3 tysiące...

Opublikowano
1 godzinę temu, Kowal148 napisał:

Witam, może ktoś coś doradzi.. case mx 110 po około godzinie pracy i rozgrzaniu oleju zapala się kontrolka filtra hydraulicznego tak od około 1300 obrotów silnika. Zgaszenie i ponowne podpalenie ciagnika powoduje że kontrolka świeci dopiero od około 1800obr. Olej (fusch) i filtr hydrauliki (oryginal) zmieniany w sierpniu jakieś 200h temu.  Myślałem nad zmianą czujnika tego na obudowie filtra ale zonk, dostępny jest on tylko w zestawie z całą obudową filtra za około 3 tysiące...

a czy przy wymianie filtra czyściłeś ten drugi filtr podłużny siatkowany ? chodź raczej do tego nie powinnien mieć on mieć wpływy chyba ze nigdy nie czyszczony

Opublikowano
Dnia 26.11.2018 o 21:10, Rowan napisał:

To w takim razie trzeba sprawdzić ciągłości i przejścia od sterownika do wtyczki od cewki.

 Przejrzałem kable, niby jest ok, ale po zmianie cewki pojawił się kod 15, uszkodziłem coś?

Opublikowano
Dnia 7.12.2018 o 22:01, Pigmei napisał:

 Przejrzałem kable, niby jest ok, ale po zmianie cewki pojawił się kod 15, uszkodziłem coś?

Jeśli chodzi o wałek to ja ten temat przerabiałem ! 1-podepnij zewnetrzne napięcie z akumulatora pod cewkę -wałek powinien ruszyć

Opublikowano

Ruszyć, to może i ruszy, ale co to zmieni jeśli normalne sterowanie go nie włącza? Na próbe można podłączyć, ale na dłuższą mete nie powinno się tak robić, bo może zerwac tarczki jak będzie obciążenie, z racji, że nie będzie soft startu.

Opublikowano
Dnia 17.02.2019 o 22:02, Rowan napisał:

Ruszyć, to może i ruszy, ale co to zmieni jeśli normalne sterowanie go nie włącza? Na próbe można podłączyć, ale na dłuższą mete nie powinno się tak robić, bo może zerwac tarczki jak będzie obciążenie, z racji, że nie będzie soft startu.

Ale spróbuj-,za płynny start wałka właśnie jest odpowiedzialny ten:: k**ewski :zawór.Mnie on doprowadza do rozstroju nerwowego -dzisiaj chodzi,a jutro jak będzie mu się podobać.I chyba wyjdzie kupić ten zawór.

Opublikowano

Już to kiedyś komuś pisałem. U mnie w takich przypadkach musiałem oczyścić taki otworek o bardzo małej średnicy wewnątrz elektrozaworu. Trzeba go rozkręcić na części drobne i w środku jest wkręcony taki jakby korek na imbus, i w nim jest ten otwór, pod nim sitko i kanał na przelot tłoczka. Zawsze pomagało. No i oczywiście dokładne mycie w benzynce. Przy ostatnim takim czyszczeniu powiększyłem lekko ten otworek bo już 3 razy mi się zapchał. Skutek jest taki, że długo mam z nim spokój, ale po zapaleniu zimnego ciągnika wałek przez parę minut się kręci bez włączania.

Opublikowano
16 godzin temu, poderwa napisał:

Ale spróbuj-,za płynny start wałka właśnie jest odpowiedzialny ten:: k**ewski :zawór.Mnie on doprowadza do rozstroju nerwowego -dzisiaj chodzi,a jutro jak będzie mu się podobać.I chyba wyjdzie kupić ten zawór.

Przerabiałem ten temat u siebie i na sto procent Ci pomoge jak coś to pisz priv. ( ja tez na darmo kupiłem nowy zawór). Najbezpieczniej jest wziąć prąd z  cewki blokady tylnego mostu.

 

Opublikowano
21 godzin temu, Rafik napisał:

Już to kiedyś komuś pisałem. U mnie w takich przypadkach musiałem oczyścić taki otworek o bardzo małej średnicy wewnątrz elektrozaworu. Trzeba go rozkręcić na części drobne i w środku jest wkręcony taki jakby korek na imbus, i w nim jest ten otwór, pod nim sitko i kanał na przelot tłoczka. Zawsze pomagało. No i oczywiście dokładne mycie w benzynce. Przy ostatnim takim czyszczeniu powiększyłem lekko ten otworek bo już 3 razy mi się zapchał. Skutek jest taki, że długo mam z nim spokój, ale po zapaleniu zimnego ciągnika wałek przez parę minut się kręci bez włączania.

Ja właśnie tej dyszki nie mogę odkręcić,jest wkręcona na jakiś klej,jutro spróbuję podgrzać palnikiem,bo już te kanty na ampula obrobione.Jak nie wykręce to rozwierce. Jakim wiertłem bezpiecznie powiększyć ten otwór ?

Opublikowano

Ja ten otwór powiększyłem czubeczkiem pilnika iglaka, może z 0,1 max 0,2 mm na oko. Podejrzewam, że jak przewiercisz to będzie za duży, i więcej złego niż dobrego się zrobi.

Opublikowano
1 minutę temu, Rafik napisał:

Ja ten otwór powiększyłem czubeczkiem pilnika iglaka, może z 0,1 max 0,2 mm na oko. Podejrzewam, że jak przewiercisz to będzie za duży, i więcej złego niż dobrego się zrobi.

Ok ! Dzięki za podpowiedz,spróbuje wykręcić.

Dnia 5.12.2018 o 18:49, Kowal148 napisał:

Witam, może ktoś coś doradzi.. case mx 110 po około godzinie pracy i rozgrzaniu oleju zapala się kontrolka filtra hydraulicznego tak od około 1300 obrotów silnika. Zgaszenie i ponowne podpalenie ciagnika powoduje że kontrolka świeci dopiero od około 1800obr. Olej (fusch) i filtr hydrauliki (oryginal) zmieniany w sierpniu jakieś 200h temu.  Myślałem nad zmianą czujnika tego na obudowie filtra ale zonk, dostępny jest on tylko w zestawie z całą obudową filtra za około 3 tysiące...

I co pan zrobiłeś z tum filtrem,bo u mnie te same objawy.Miesiąc temu wymieniłem olej+ filtr-siatkowy czyszczony i dzisiaj zaświeciła się ta kontrolka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v