Polecane posty

Krystian86    16

Panowie mam wyciek z lewej strony plecaka podnosnika na laczeniu ze skrzynia. Pytanie czy jest z tym duzo roboty i są po drodze jakies niespodzianki????

Edytowano przez Krystian86

Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Chyba najlepiej kabinę  będzie ściągać, jak cały plecak będzie trzeba ściągnąć 

Mi cieknie z rozdzielacza jednej sekcji. Mozę ma ktoś na sprzedaż całą płytę. 

 I pytanie bo  w jesieni nagle 3 półbieg zaczął mi długo napełniać się olejem, i zatkał filtr oleju. Filtr od razu zmieniłem, wczoraj rozebrałem półbiegi i okazało się że z tarcz na 3 zostały same blachy i jedna zero ząmbków  w środku, Półbieg nie ciągnął, normalnie chodził, tylko długo załączał sie, z  1-2 sekundy. Tarcze miały z  900 godzin, brane  z  serwisu.

Na 4 i 1  po 2 tarcze  miałem ząmbki  ścięte do połowy a  po dwie  nie ruszone, co ciekawe że były to inne tarcze, blachy na nich  były dwie żółte dwie brązowe i  te brązowe nie ruszone dosłownie wcale. Wiec tu widać pewnie producenta. Pamietam że  w serwisie brakło jakiś tarcz i inne mi dali. 

2 półbieg ma 7 tarcz z  rewersu tam idealne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Nie pamiętam, ale czy u Ciebie na 3-cim masz kosz Winkelmann? Jeśli tak, to sprawdź czy nie pękł. One pękają w środku na spawie.

Co do problemu kolegi wyżej, to jeśli to mały most, to problem żaden, odkrecasz rozdzielacze(tutaj duże klucze, bo rurki duże) i konsole zaczepów. Po za tym prosta sprawa. Potrzebny jakiś żuraw/wózek czy coś czym to sobie dźwigniesz, bo troszke to waży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
36 minut temu, tomek73 napisał:

 

Mi cieknie z rozdzielacza jednej sekcji. Mozę ma ktoś na sprzedaż całą płytę. 

 

Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej? Którędy cieknie, może wymiana oringa załatwi sprawę. Mam 3 płyty rozdzielacza zakupione niekompletne, potrzebowałem na części.

 

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mam 3 takie same kosze, 2 jest inny jakby toczony, Te 3 są jakby z blachy tłoczony. Sprawdzę go mocno. Ale nic nie ciągło zrobiłem z  100 godzin, ale też nagle sie  to stało i tarcze spaliło. 

To jest kosz z wałkiem zespawany na stałe, ile kosztuje cały, Teraz znajomy  powiedział mi około 12-14 tyś. 

To 150 MX i cieknie z boku lewa strona na tym kruccu tam jest dekielek i pierścień w środku kulki. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Wiem o co chodzi, tam pod dekielkiem masz oring 

image.png

pod tym dekielkiem 

 ABLVV85V4km6M5N8ek9dm6EEeM00R5pHBaGhpAhg

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Ten toczony to Winkelmann i one pękają. Tamte tłoczone raczej nic się nie dzieje z nimi. Musisz sprawdzić dobrze szczelność jak poskładasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16
1 godzinę temu, Rowan napisał:

Nie pamiętam, ale czy u Ciebie na 3-cim masz kosz Winkelmann? Jeśli tak, to sprawdź czy nie pękł. One pękają w środku na spawie.

Co do problemu kolegi wyżej, to jeśli to mały most, to problem żaden, odkrecasz rozdzielacze(tutaj duże klucze, bo rurki duże) i konsole zaczepów. Po za tym prosta sprawa. Potrzebny jakiś żuraw/wózek czy coś czym to sobie dźwigniesz, bo troszke to waży.

Tak sie zastanawiam jakby rozdzielacz gdzies podwiesic a kosoli w ogole nie zdjemowac tylko ladowarka na jakims zawiesiu sciagnac wszystko


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Nie wiem czy bez odkręcania konsoli odkręcisz wszystkie śruby. To nie jest dużo roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dzięki Pigmei  dokładnie to mi saczy, rozebrałem to wyczyściłem i złożyłem na silikon bo tam cienki oryng idzie i nie byłem na  to przygotowany, ale dalej cieknie, teraz kupie oryngi i założę.  Zresztą cioążko sie to składa bo pod dekielkiem jest mocna sprężyna, trzeba na dwie osoby składać. A denerwuję mnie bo ciągnik  tylko w tym miejscu mi saczy .

Rowan dokłądnie złoże na nowych tarczach i sprawdzę szczelność, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Według mnie nie jest to możliwe aby Ci po takim przebiegu wyjechalo tarcze. Mój 170km na najtańszych tarczkach pracuje już ponad 3tys h i robi różne ciężkie roboty też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przedtem  przy 300 ścieło, 3 półbieg, wtedy akumulator miałem padniety. Teraz nabity na 27 bar, ale myśle zmniejszyć na 9. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Przecież na 27bar to on nic kompletnie nie działa, bo to ciśnienie o wiele wyższe niż systemowe. Prawidłowe to miedzy 8 a 11 bar. Znacznie sytuacje poprawia założenie dwóch po 0.5l. Swoją drogą, może masz uszkodzony zawór modulacyjny w płycie sterującej. Rozbierz go na części pierwsze, sprawdź tłoczki i sprężyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3908

I w tych dwóch nabić takie samo ciśnienie? Przykładowo te 9 bar. Przedłuża się żywotność skrzyni ale też delikatniej  zmieniają się półbiegi?

Edytowano przez krzychu121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73 napisał:

Przedtem  przy 300 ścieło, 3 półbieg, wtedy akumulator miałem padniety. Teraz nabity na 27 bar, ale myśle zmniejszyć na 9. 

27 bar to prawie tak samo jakbyś wogole nie miał akumulatora w układzie.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Takie samo, lub w jednym 8, w drugim 11. Generalnie powinno łagodniej zmieniać. Nie występuje wtedy spadek ciśnienia przy przełączeniu połówek, rewers też łagodniej pracuje. 
To jest jedna rzecz, a druga najważniejsza, to zawory modulacyjne, tak jak pisałem wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Wymieniałem u siebie ten akumulator z pustego na nowy - z serwisu  i zero  różnicy, rewers jak płynnie pracował tak pracuje, półbiegi jak chodziły twardo tak dalej jest. Płynnie zmienia połówki tylko jak jest olej zmrożony a tak to 🔨2,🔨3,🔨4. Przyzwyczaiłem się do tego że ten typ tak ma  nawet oglądając filmiki z MX to wszystkie tak  twardo przełączają.

W sumie nie bardzo wiem jaki on ma mieć wpływ na płynność pracy koszy skoro jest na zasilaniu płyty półbiegów .Oczywiście niweluje spadki ciśnienia ale nie ma wpływu na jakąkolwiek modulację w  bezpośrednim napełnianiu samych  koszy.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Miałem pusty  akumulator i w serwisie  znaleźli że ma być 27 i tak nabiłem. 

Zawór modulacyjny to jest ten nad pompa olejową na skrzyni, on mi wyje miedzy 1000a 1500 obrotów, stało  sie tak  z 5 lat temu. 

Teraz myśle go rozebrać na części pierwsze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Modulacyjny od połówek jest w rozdzielaczu od połówek.

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

Po 5 latach stwierdziłem że trzeba w końcu zamontować wyłącznik masy. Rozstrzał cenowy jest spory 50-700 zł. Ktoś coś doradzi ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3908

Czemu chcesz zamontować? Ja z pół roku temu wymontowałem bo coś tam nie stykało i potrafiło zgasić ciągnik nagle podczas pracy albo nie chciał zapalić po nocy. Trzeba było kilka razy włączyć i wyłączyć hebel i dopiero zaczęło działać. I całkiem zapomniałem o tym że go zdemontowalem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

Wydaje mi się że każdy sprzęt co pracuje w ciężkich warunkach powinien mieć taki wyłącznik.  Kiedyś zapaliłem kawał pola z powodu przetartego kabla w pokosówce, w tym roku byłem świadkiem spalenia się kombajnu… a dzięki naprawie  przetartego węża od hydrauliki pod kabiną mojego mx tez uniknąłem podobnej sytuacji. Także…

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Rwanie kabli rękami z akumulatora jak pali się instalacja nie jest zbyt przyjemne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Panowie wie ktos czy mozna jakos wyregulowac cisnienie jakie idzie na hamulce hydrauliczne na przyczepe???? Ogolnie ciągnik przy lekkim wciśnięciu pedalu hamulca wali maksymalne cisnienie na silowniki hamulcowe.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Powinny hamować delikatnie po wciśnięciu lekko hamulca, nie masz zapowietrzonego układu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj