Polecane posty

Krystian86    16

A moze masz uszkodzony gdzies kabel sygnałowy od czujnika bo skoro nie pokazuje ci predkosci wom????

4 minuty temu, Pigmei napisał:

Też zmierzyłem i mam  jak widać. U mnie działa poprawnie.

ADCreHfZsXKtMkK6Ue4wBWt_3IlNw4XZINI0kLTz7uOX6hSNAsfwqOYQynK0ErpLvxF8yN2ebldfSwBkuowL9fuLle_4D6EMdpY6Ynfhq48hBUITQkp4G7xJzr84DU7b451-rkw6j9CCcXpGjIDLfMmnuZ-705AK0W1vkBFwagC-c2AaP2PPECQA-HvpJuJ9Go-r_OgPJzJPyM2vTsyFpBV1fTjZES_1M0RXw05A_CiqQzAB4NjaTiJlsTd8ryDCFY6j9nqoP-fGVqFYnBMp8VF0mMQ660hYe1VbVFLJ_Chmqpa9YNxXPU1wvXNnaa292bNcryNDZAmzNWRBN5iqnAVvOmwvGRyjavl-khOS3jB2LOSvwB21KXo1WXqtsc55sWTja6DsxwSJ2loqtqZHCwChcAU48lkp2Ts_uwHdYC8J6jHrTTTiXxqhEjG8wPvotW2o9s9sCaHzr7a99lwJlLzefJZjzDT_Ch1FKR4Ab5OI3KT4FHHD2eJTxOE9si1zY4ALWBXvO9alj9FMuU9lFn6sW0m-f61lJIekxWU8DiAtxoyLx3PAauwXUI0stkKvyuBrUXmKhIL5CixOnlwxRa3_OD6TbF8bO5QBub_GqupuuoHQ-ea8y4iMWYhGJnYR4FgSeBoA_lVmFjpYhaf4M8ETxihVI8bF-hZvOhQTrQam24PB1Tn13Kh8IvftnoAi_KqJ0Zq2_YNQsuY-dNGqqiwjJ2md28Zz0Htb9Cxt49cwEnPR-bsarQob4iguwKlnFjHi5MMpvloy9aVGn_Jd5rrvseHFLMXtKIxwJLPCbScifvrJMKdrC9fQdtTOFXU9Wo3Odj39_9qhPHsi-1c2-j4Bx54Zi7nKqcjga5FpaZbp3JfVlihTOEwGsZTSGO7NPtF9qw=w689-h919-s-no-gm?authuser=0

Moge wiedziec jaki model ciagnika?


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3909

Dzięki panowie. Zamówiłem kolejny czujnik. Jak przyjdzie do sklepu to zmierzę i wtedy będę wiedział czy te co mam są uszkodzone. Jeśli nie to go zwrócą. Tak się dogadałem. Mi pokazują wartości jak u Krystiana. Ciągnik mc cormick mtx 150. Wstępnie się umówiłem z gościem co zajmuje się elektryka w ciagnikach. Ma mi przyjechać w środę - czwartek i posprawdzac obwody. Tak jak pokazują błędy. 

To się zgadza że w tych większych case są inne czujniki. @Ziel jaki masz model ?

Edytowano przez krzychu121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
2 godziny temu, Ed2000 napisał:

Panowie pilnie potrzebuję rozpiskę bezpieczników mc130 z roku 2013 kabina cztery slupki bo nie mam naklejki na boczku z opisem. Moje Foto z bezpicznikami. Może ktoś podrzucić zdjęcie rozpiski.

IMG-20231209-WA0011.jpg

Może byc z tym spory problem, bo do tych T3-jek ogólnie są niedostępne serwisówki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3909
6 minut temu, Krystian86 napisał:

Mtx 150 nie mial juz innego tylu????

 U mnie jest ten mniejszy jak w 135. Może można było sobie wybrać przy zamówieniu jaki plecak mają założyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Ale one tez chyba atakiem sie roznily???? Wydawalo mi sie ze mtx 150 ma taki tyl jak case mx150, za duzo tych modeli klepali


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Nie. MTX150, to model bliźniaczy z MX135, MTX155,165,175,185 i 200, są bliźniacze z MX150 i 170.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3909

Ten gość mówił że może sygnał nie dochodzic do wyświetlacza i stąd nie pokazuje prędkości wom. Zwłaszcza że prąd we wtyczce jest te 4,5 v. Według niego tu jest ok. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3909

Chyba tak. Przyjedzie to będzie sprawdzał. Ja się na elektronice słabo znam. Poczyscilem wtyki kontaktem i z grubsza kable przejrzałem. Nic nie znalazłem. Kiedyś miałem problem z przednim napędem że nie chciał się wyłączyć. Cewkę, elektrozawór wymieniłem i nic. Przyjechał elektromechanik i doszedł że sterownik masy nie daje. Dał masę bezpośrednio od wtyczki z cewki na śrubę i wszystko zaczęło działać . Może i teraz coś ,, wyskoczyło'' w sterowniku i stąd te cyrki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Mowilem ci od razu ze to bedzie kabel bo dziwne mi sie wydawalo ze nowy czujnik a nie pokazuje prędkości. Ja mialem uszkodzony czujnik jednak mimo wszystko predkosc pokazywał.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Mógł pokazywać ale przekłamaną i sterownik widział to jako poślizg. Takie są pierwsze objawy padania czujnika. Trzeba mieć troszke doświadczenia aby to zdiagnozować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3909

Miejmy nadzieję że to będzie kabel albo czujnik. Zobaczymy jak przyjdzie drugi czujnik i jakie wartości pokaże. Ogólnie u mnie same ciekawe rzeczy wychodzą jeśli chodzi o wydawałoby się proste usterki. Chociaż teraz coraz bardziej podejrzewam jakis kabel bo nawet błędów nie mogę wykasować. Albo sterownik 

Edytowano przez krzychu121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16
22 minuty temu, Rowan napisał:

Mógł pokazywać ale przekłamaną i sterownik widział to jako poślizg. Takie są pierwsze objawy padania czujnika. Trzeba mieć troszke doświadczenia aby to zdiagnozować. 

Ale tam na wyswietlaczu nie pokazywał prędkości i to nawet na nowym czujniku


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Nowy, nie znaczy dobry. Generalnie jak jest podejrzenie wiązki, to wpina się przy samym sterowniku i robi bypass. Te sterowniki rzadko sie uszkadzaja, naprawiałem tylko kilka szt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    3909

Rowan mógłbyś napisać coś więcej jak to zrobić ? Trzeba się wpiąć przed tą wtyczka co wchodzi z góry ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Dokładnie jest problem coś się dowiedzieć w mc130 T3 niby to samo co wcześniejszy mc i mx ale elektryka i cały układ paliwowy zupełnie coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Układ paliwowy to nieszczęsny CR CAT, pisałem Ci, żeby sie trzymac z daleka od tego. 
Tak, trzeba sie wpiąc przy samym sterowniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z reweresem - przy zimnym oleju trzeba czekać że 2- 3 sekundy aż zacznie działać i to tak od niechcenia. A jak w międzyczasie wcisnę sprzęgło że 2 , 3 razy to rusza normalnie, z impetem. Tarczki rewersu i uszczelniacze zmieniane 2 lata temu - jakieś 500 h.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
13 minut temu, paktofonikas1987 napisał:

Mam problem z reweresem - przy zimnym oleju trzeba czekać że 2- 3 sekundy aż zacznie działać i to tak od niechcenia. A jak w międzyczasie wcisnę sprzęgło że 2 , 3 razy to rusza normalnie, z impetem. Tarczki rewersu i uszczelniacze zmieniane 2 lata temu - jakieś 500 h.

Czyli wszystko ok!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
3 godziny temu, paktofonikas1987 napisał:

Mam problem z reweresem - przy zimnym oleju trzeba czekać że 2- 3 sekundy aż zacznie działać i to tak od niechcenia. A jak w międzyczasie wcisnę sprzęgło że 2 , 3 razy to rusza normalnie, z impetem. Tarczki rewersu i uszczelniacze zmieniane 2 lata temu - jakieś 500 h.

Zimny olej, normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj