Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdziłem u sąsiada te wtryski, lać nie leją, otwierają się przy 200, ogólnie jednakowo wszystkie pracują.  Zostawiać oryginały czy jednak warto już dać do wymiany po takim przebiegu?

Opublikowano

Widziałem ciągniki po 30tys bez remontu, do 10tys liczy normalnie, potem dodaje przed stanem pół jedynki , potem drugie pół z tego co wiem, ale i tak nie masz gwarancji, że ktoś go nie przekręcił.  Ogólnie nic mu tam nie delega, siłe ma jak trzeba, oleju nie chleje. Pękło kilka śrub od kolektora to zajrzałem przy okazji na wtryski, a dam do sprawdzenia i ewentualnej wymiany, bo samemu to ciezko stwierdzić, a i za wymianę i regulacje też nie chcę sie sam brać. 

Opublikowano

Te fabryczne przy 3-4tyś się często uszkadzają. Wymiana tego oraz przy pompie hamulcowej może tylko na dobre wyjsc. Pompa jak pęknie to 2tys nie starcza, a od powershiftu jak jest dobry to tarczek tak nie zrywa.

Opublikowano

Panowie dalej walczę ze swoim mx niemoge dojść do ładu z podnośnikiem. niemoge dokończyć kalibracji. Byłby ktoś na tyle dobry żeby zmierzyć mi opór u siebie na potencjometrze wysokości ramion podnośnika na czerwonym i niebieskim (lub zielonym) kablu przy ramionach podniesionych full i opuszczonych? W serwisowce niema zakresu tyle że maja ohmy równomiernie spadać przy podnoszeniu ramion. U mnie podnośnik nie może się zatrzymać i pompuje muszę przerwać kalibracje a to już drugi potencjometr. 

Opublikowano (edytowane)

Drugi potencjometr i to samo? Raczej szukałbym innej przyczyny, może nie dochodzi sygnał z tych potencjometrów, sprawdź czy wszystkie przewody mają ciągłość.

Jakieś błędy wywala?

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Nie chcę strzelić glupoty, ale o ile dobrze pamiętam, to od 1kOhma do 300Ohmów.

Możesz mieć też problem z potencjometrem w kabinie. Jeśli wartości krańcowych nie będzie widział, to też nie przejdzje kalibracji. Ale dojdzie Ci do góry i ciśnie cały czas pompa, a procedura nie przechodzi dalej?

Ja tylko radzę 😉 Nikogo nie zmuszam, ale aku kosztuje 200zł, a pompa ponad 2tyś.

Opublikowano
44 minuty temu, Rowan napisał:

Nie chcę strzelić glupoty, ale o ile dobrze pamiętam, to od 1kOhma do 300Ohmów.

Możesz mieć też problem z potencjometrem w kabinie. Jeśli wartości krańcowych nie będzie widział, to też nie przejdzje kalibracji. Ale dojdzie Ci do góry i ciśnie cały czas pompa, a procedura nie przechodzi dalej?

Ja tylko radzę 😉 Nikogo nie zmuszam, ale aku kosztuje 200zł, a pompa ponad 2tyś.

Dokladnie tak. Dojdzie do góry i cały czas ciśnie, procedura nie przechodzi dalej. Nawet jak go kilkanaście sekund nie przerwałem cały czas dźwiga. Próbowałem podkładać coś po ten potencjometr żeby miał inne wartości ale nic. Ten w kabinie wydaje się dobry. Według serwisowki między a-c ma mieć 990-1100 Ohm u mnie 992ohm . Między a-b stale spadają przy 0 ma 980 ohm,a full przy 10 ma 193ohm

Opublikowano
25 minut temu, Rowan napisał:

A jesteś pewien, że wogóle potencjometr działa? W sensie chodzi mi o mechaniczne polaczenie z podnośnikiem?

Tak sprawdziłem też to. Patrzyłem na cały zakres pracy bo odchylilem go żeby też sprawdzić czy się nie zatrzymie jak mu przez to zmienilem zakres 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v