Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie zawsze, bez jazdy lub podczas jazdy w przedziale obrotów w których slinki jest najmniej stabilny czyli do ok1600-1700obr/min pojawiaja sie drgania całego ciągnika a przy wyższych obrotach powinien problem ustąpić.

Opublikowano

Za przenoszenie wibracji z silnika  na ciągnik odpowiadają gumy w łapach podporowych, a nie tłumik w kole zamachowym .Silnik nie powinien chodzić na obrotach jałowych poniżej 900, , poniżej są te wibracje silnika

Opublikowano
1 godzinę temu, Pigmei napisał:

Za przenoszenie wibracji z silnika  na ciągnik odpowiadają gumy w łapach podporowych, a nie tłumik w kole zamachowym .Silnik nie powinien chodzić na obrotach jałowych poniżej 900, , poniżej są te wibracje silnika

Tłumik ma eliminować przenoszenie drgań na skrzynie biegów a co za tym idzie na kabine też.

Opublikowano
3 godziny temu, Ziel napisał:

Nie zawsze, bez jazdy lub podczas jazdy w przedziale obrotów w których slinki jest najmniej stabilny czyli do ok1600-1700obr/min pojawiaja sie drgania całego ciągnika a przy wyższych obrotach powinien problem ustąpić.

Dokładnie u mnie tak się dzieje.

Opublikowano

Witam mam problem z case mx 135 po rozpięciu całej instalacji na silniku nie mam prędkości obrotowej silnika i nie chce się załączać wałek wom co może być przyczyna

Opublikowano

Częściej występuje w McCormicku. W XTXach występują wogóle wersje z elektrozaworami. Ja mam w swoim taką. Generalnie dopóki działa to jest ok, jak padnie, to impreza tania raczej nie jest. Ja w swoim naprawiałem sobie dwie sekcje po kupnie.

Aaa, ale w pierwszych wersjach były jeazcze takie czwarte sekcje elektryczne z dwiema cewkami i chyba takie też były w MXach. To bardzo proste rozwiązanie i bezawaryjne było.

Opublikowano

A wlacznik tego to jest zwykły kołyskowy 3 pozycyjny czy jakiś specjalny? Oglądałem ciągnik z czymś takim i wlacznik lata luźno i nie działa sekcja. Jakiego rzędu są to kosztu aby naprawić te sekcje w najgorszym razie tzn jeżeli padł np ekeltrozawor? 

Opublikowano

Tak zwykły monostabilny trzypozycyjny. Koszty są niewielkie, ale naprawde to rozwiązanie, które było w mxach było bezawaryjne, chyba, że jakiś brak przejscia albo zasilania. Problemy się pojawiają w Mc w „plastrach” Boscha. Generalnie to jest to ten sam „plaster”, który stosuje reszta marek, AGCO, CNH, SDF.

Opublikowano
18 godzin temu, Darek9090 napisał:

Witam mam problem z case mx 135 po rozpięciu całej instalacji na silniku nie mam prędkości obrotowej silnika i nie chce się załączać wałek wom co może być przyczyna

Sprawdz kable przy alternatorze.

Opublikowano
10 godzin temu, Rowan napisał:

Tak zwykły monostabilny trzypozycyjny. Koszty są niewielkie, ale naprawde to rozwiązanie, które było w mxach było bezawaryjne, chyba, że jakiś brak przejscia albo zasilania. Problemy się pojawiają w Mc w „plastrach” Boscha. Generalnie to jest to ten sam „plaster”, który stosuje reszta marek, AGCO, CNH, SDF.

3 pozycyjny to nie ma pływającej pewnie tak? 

Co to za te plastry? 

Opublikowano (edytowane)

Bo tam wykorzystano istniejące rozdzielacze tylko dołożono "kołpaki" i cisnienie oleju z elektrozaworu  popycha suwak, bardzo proste niezawodne, ale też  tylko dwupozycyjne.

Szukałem takiej sekcji ale ciężko dostać to sobie zrobiłem sam ;) . Elektrozawór + dorobiłem ten kołpak przy okazji dodałem układ czasowy aby po naciśnięciu  guzika pług się obracał do końca. Tylko tak jak mówisz nie ma pozycji pływającej, tzn może być ale wtedy nie będzie pozycji wymuszonej w obie strony tylko w jedną.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano
37 minut temu, Dastan napisał:

Bo tam wykorzystano istniejące rozdzielacze tylko dołożono "kołpaki" i cisnienie oleju z elektrozaworu  popycha suwak, bardzo proste niezawodne, ale też  tylko dwupozycyjne.

Szukałem takiej sekcji ale ciężko dostać to sobie zrobiłem sam ;) . Elektrozawór + dorobiłem ten kołpak przy okazji dodałem układ czasowy aby po naciśnięciu  guzika pług się obracał do końca. Tylko tak jak mówisz nie ma pozycji pływającej, tzn może być ale wtedy nie będzie pozycji wymuszonej w obie strony tylko w jedną.

Z czego zawór ? jak dorobić  ? ja też był bym zainteresowany takim rozwiązaniem

Opublikowano
5 godzin temu, Dastan napisał:

Te kołpaki to jakiś siłownik hydraulicznu  ? bo ne bardzo rozumię jak to ma zastąpić linkę.

Opublikowano

Ja myślę sobie przerobić sekcję które mam sterowane linkami na elektryczne koszt około 1500zl tylko czy nie będzie to awaryjne jak ktoś ma niech się wypowie jak się to sprawuję.

Opublikowano
11 minut temu, Ed2000 napisał:

Ja myślę sobie przerobić sekcję które mam sterowane linkami na elektryczne koszt około 1500zl tylko czy nie będzie to awaryjne jak ktoś ma niech się wypowie jak się to sprawuję.

To znaczy ten rozdzielacz wyrzucić ? a zamontować elektryczny ?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, poderwa napisał:

Te kołpaki to jakiś siłownik hydraulicznu  ? bo ne bardzo rozumię jak to ma zastąpić linkę.

Poniekąd tak, te kołpaki są niejako cylinder, a oryginalny suwak który tam jest robi za tłok jednostronny. Na rozdzielaczu są otwory do przymocowania tych "przystawek" i do nich trzeba podłączyć węże od elektrozaworów. Tak to było zrobione oryginalnie, a i ja zrobiłem siłownik tylko z jednej strony , czyli "wywrot" jest elektryczny , a linka pozostała podpięta i w każdym momencie można ręcznie sterować. Główne założenie to praca z pługiem 

W żadnym razie nie można podłączać dodatkowych rozdzielaczy elektrycznych bez Load Sensing

 

 

Elektryczne sterowanie też może być ciekawe, potrzebny by był tylko porządny siłownik elektryczny. Tylko nie wiem czy nie obyło by sie bez robienia jakiegoś sterownika pozycji siłownika elektrycznego, ale ma swoje zalety bo można zrobić wszystkie pozycje rozdzielacza. 

 

image.png

image.png

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Most jest carraro i wszystko jest dostepne. Montaż zwykłego rozdielacza elektrycznego to nie jest zbyt dobry pomysł. Po pierwsze musi być z bardzo dużym przepływem, gdyż jest tu pompa tłoczkowa. Po za tym trzeba właśnie mieć możliwość regulacji przepływu, tak żeby nie szarpała ta hydraulika działają zedo-jedynkowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v