Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Też uważam że po prostu ma zapchany  filtr puszkowy i tyle

7 godzin temu, MIKOLAJ276 napisał:

Mam pytanie, podczas jazdy zapala się kontrolka od zapchanego filtra hydrauliki, tylko ona zapala się i gasnie, tak dosyć nieregularnie Co może być przyczyną? Filtr raczej wygląda na nowy

Co znaczy że wygląda na nowy?  U mnie w kilka dni potrafiło go  zapchać,  co tak zanieczyszczało olej dowiedziałem się gdy już ciągnik stanął  definitywnie.z racji awarii mechanicznej

Opublikowano

Mam pytanie, czy podnośnik MX 135 da radę podnosić pług do średniej orki z zabezp. hydr.: szer. skiby 38 cm, szer. robocza 270 cm, odległość między korpusami 66 cm, waga ponad 1600 kg.

Opublikowano (edytowane)

założ 480/65 28 i bedzie ok, choć nie wydaje mi sie żeby te 480/70 spowodowały awarie to nie duża różnica, a dużo robi to jak są zjechane tylne i przednie i jakiego producenta są bo różnie firmy trzymią deklarowane rozmiary, ogólnie jest kilka procent różnicy dozwolone.

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Właśnie nie zauważyłem nic takiego, jak włączę naped to przez chwilę słychać jak by coś wyło w skrzyni


Ogólnie z tyłu jest więcej bieżnika jak z przodu, zobaczymy pojeżdżę trochę w polu to się okaże

Opublikowano (edytowane)

No dobra, dobierzecie coś względem obwodu  a jak nawet wspomniano co producent to bywa inaczej i z tego powodu już dawno temu zalecano  komplety  gum  jednego producenta.

Teraz pytacie   co z szerokością  obręczy.

 W dokumentach od swojej  170  mam takie dane

rozmiary kół  case mx.JPG

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Pod licznikiem lub z prawej strony, ale nie wiem konkretnie który. 

Mam pytanie jak podłączone są  pompy hamulcowe, konkretnie  chodzi mi o podłączenie z zaworu pierszeństwa.

Tam są 4 podłączenia, dwie do zwolnic, czyli rozpieraki rurkami prawo=lewo,   jedno do płyty skrzyni  niżej to jest spływ nadmiaru miedzy silnikiem  a skrzynią,  i 4 z hydrauliki zawór piewszenstwa. 

Dokładnie chodzi mi o wąż z hydrauliki , czyli zaworu pierwszeństwa,  ten z pod kabiny, czy wchodzi on miedzy te dwie rurki od rozpieraków. w kolanko, a  nadmiar do skrzyni idzie do góry do tej rurki zagiętej co przy suwakach wychodzi. 

Rozkręciłem go w październiku a teraz nie jestem pewny podłączenia. 

Opublikowano (edytowane)

Chodzi tobie o podłączenia przewodów do dzielnika  priorytetowego na schemacie pod nr 6  w serii 150 i 170? Jak trzeba zdejmę podłogę o wesprę fotami

 

dzielnik.JPG

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Nie o to bo tu  mam tylko jedno wyjście nie podłączone. Na rysunku akurat nie ma tego

Chodzi mi o samą  pompę hamulcową  na kabinie   koło orbitrola. W nią wchodzą suwaki bezpośredniio z pedałów z kabiny. 

Tam są 4 podłączenia, na jednym poziomie 3 sztuki a 4 rurka zagięta z  powrotem  co wchodzi od samej góry. 

Dwie rurki z prawej  i lewej to idą do zwolnic, a miedzy nimi jest wężyk na kolanku   chyba   z  tego zaworu co tu na zdjęciu  podałeś    a ta  rurka od góry wychodząca to potem węże sie do nie przykręca to chyba idzie niżej do pokrywy skrzyni.

Dokładnie chodzi mi o te dwa wężyki bo jeden to odpływ a drugi zasilanie i żeby je  nie zamienić. 

Według mnie ta rurka  z góry  zagięta, potem wężyk  to odpływ do skrzyni i ona ma z 50 cm i widać jak do dekla skrzyni wchodzi obok kardanu  z silnika. 

 Drugi wąż idzie  miedzy rurkami do zwolnic i pod kabinę. 

Tylko chodzi mi o potwierdzenie tego co myślę. 

Opublikowano

W sumie do  tego rozdzielacza hamulców u mnie dochodzą tylko 2 przewody elastyczne, 

pod kute kolanko  z oznaczeniem na obudowie NI  jest  doprowadzone ciśnienie z priorytetowego, dokładnie od  góry po jego  lewej stronie.

 Pod wyjście z rurką giętą  podłączony mam przewód, który kończy się  w przedniej ściance skrzyni po lewej stronie, czyli od strony koła zamachowego silnika.

/ użyłem jakiejś foty z neta/

hamulce.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v