Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, mqdla napisał:

u mnie świeci cały czas i raczej to tak ma byc

No właśnie u mnie tez, to może tak ma być. Kolego czym masz zlana chłodnice?

Edytowane przez lebek5
Opublikowano
2 minuty temu, Rowan napisał:

Płynem... Każdy płyn będzie dobry, byle był czysty i nie zamarzł zimą...

No właśnie nie takie proste...

Jak dzis zamawiałem części do case to zapytałem o płyn to oni  polecają mi  dodatek shela  mieszany z woda

Po drugie zależy jaki był płyn bo podobno czerwony nie lubi się mieszać z innymi a nigdy nie spuścisz do zera 

zielony podobno jest ostry o żrący 

A dodatek shela jest niebieski a jak się zmiesza z woda to jest lekko żółty i bądź tu mądry ...

 

Opublikowano

Pomyśl przez pryzmat 20 lat, czy ktoś się przez ten czas spu**czał nad tym jaki ma wlać do niego płyn do chłodnicy... 😉 Myśle, że są o wiele poważniejsze problemy i dylematy...

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Rowan napisał:

Pomyśl przez pryzmat 20 lat, czy ktoś się przez ten czas spu**czał nad tym jaki ma wlać do niego płyn do chłodnicy... 😉 Myśle, że są o wiele poważniejsze problemy i dylematy...

No właśnie nikt nie myślał ze by tam zaglądnąć ...

przedni most 2 litry oleju zamiast 7 

w zwolnicach czarny olej jak smoła od nowości nie wymieniany 

A jak już kupiłem ciągnik to robię to dla siebie i ma być jak książka pisze 

Edytowane przez lebek5
Opublikowano
Dnia 30.10.2019 o 18:47, mqdla napisał:

u mnie świeci cały czas i raczej to tak ma byc

U mnie też podświetla cały czas.Tylko nie wskazuje obrotów silnika.Dodam że alternator jest sprawny,bo podmieniałem całe wskażniki z drugiego case,i jest OK.Co może być ?

Opublikowano
52 minuty temu, Rowan napisał:

Na liczniku z innego ciągnika obroty pokazuje normalnie?

Właśnie pokazuje normalnie .Czy by te przyciski coś szfankowały?Po za tym elektronik rozbierał ,i nic się ne dopatrzał-do przycisków nie zaglądał.

Opublikowano

A jak przełączysz na obroty wom to pokazuje? A prędkościomierz działa dobrze? Myślę ze gdzieś nie ma styku na pinach może. Spróbuj ich jakim kontaktem prysnąć. Może wyciągałeś wyświetlacz np przy wymianie żarówek podświetlenia  i teraz coś nie łączy.

Opublikowano
2 minuty temu, mqdla napisał:

A jak przełączysz na obroty wom to pokazuje? A prędkościomierz działa dobrze? Myślę ze gdzieś nie ma styku na pinach może. Spróbuj ich jakim kontaktem prysnąć. Może wyciągałeś wyświetlacz np przy wymianie żarówek podświetlenia  i teraz coś nie łączy.

Prędkościomierz działa,na wom też nic nie reaguje,wyświetla zero.Wcześniej nikt nie grzebał/

Opublikowano
Dnia 30.10.2019 o 21:47, lebek5 napisał:

 

jakie zastosowałeś dokladnie żarówki bo tez kiedys patrzylem tam ale nie wiedzialem jakie zarowki i tak jezdze 2 lata a chetnie bym sobie to zrobil

2 sprawa w case mx135 zauwazylem  ze podczas wywalanie przyczepy 12t uniósł na wysokośc 3/4 wywrotu i koniec, po szarpnieciach troche sie oderwalo tonazu i podniósł do końca. Rok temu mialem ten sam przypdaek przyczepa 16t i tylko 1/2 podniosl i dalej nic słychać jakby jeczenie pompy, dodam olej w normie

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie maksymalne. Możliwe, że potrzeba regulacja kompensatora. Są tam dwie śruby, jedna od ciśnienia max i druga od ciśnienia LS przy jakim załącza pompe.

Opublikowano

Pierwsze pytanie co było na tych przyczepach i ile naładowane. 

Ja też tak mialem , na HL 8011 z 14-15 ton ziemi i kamienia to zawsze stał drugi ciagnik z turem i pomagał podnosić. Po prostu siłowniki w przyczepie za małe. 

Z zbożem nie ma żadnego problemu, bo po otwarciu burty połowa spada. 

W Casie  mam 210 bar w oryginale, a w NH 180 bar i tu już mam nie raz problemy, nawet niekiedy wałów  Tytanów nie chcę podnieść, a kiedyś myślałem że coś sie popsuło bo agragatu Ostoja. [Lemkena} kompaktora nie chciał z ziemi podnieść, po podpięciu Case  problem ustał.

Opublikowano
15 godzin temu, Rowan napisał:

Sprawdź ciśnienie maksymalne. Możliwe, że potrzeba regulacja kompensatora. Są tam dwie śruby, jedna od ciśnienia max i druga od ciśnienia LS przy jakim załącza pompe.

ciśnienie na wszystkich 205 bar, gdzie szukać tych śrub ?

13 godzin temu, tomek73 napisał:

Pierwsze pytanie co było na tych przyczepach i ile naładowane. 

Ja też tak mialem , na HL 8011 z 14-15 ton ziemi i kamienia to zawsze stał drugi ciagnik z turem i pomagał podnosić. Po prostu siłowniki w przyczepie za małe. 

Z zbożem nie ma żadnego problemu, bo po otwarciu burty połowa spada. 

W Casie  mam 210 bar w oryginale, a w NH 180 bar i tu już mam nie raz problemy, nawet niekiedy wałów  Tytanów nie chcę podnieść, a kiedyś myślałem że coś sie popsuło bo agragatu Ostoja. [Lemkena} kompaktora nie chciał z ziemi podnieść, po podpięciu Case  problem ustał.

na 12tonowej przyczepie mialem 11,5t wyslodkow więc spory zapas byl tak jak na 16t mialem 15t

Opublikowano

 Przyczepa nie ma przypadkiem jakiegoś własnego zaworu odcinającego? Poza tym nie wiem jak u Was, ale u mnie w MXie jak ustawie przepływ oleju pokrętłem gdzieś w okolicy minimum, to potrafi odcinać  przepływ na szybkozłącze, po zmianie na większy problem znika i działa poprawnie

Opublikowano

Przy każdym zlączu hydraulicznym w serii MX są małę pokrętła ( z boku) ktorymi mozna w pewnych granicach ustawic przepływ. W moim przypadku mam prawie na minimum skręcone pierwsze wyjscie ktorego uzywam do obracania pługa. Dzieki temu obraca powoli bez wiekszych szarpniec

Opublikowano

O właśnie, skoro ciśnienie maksymalne jest 200, to może regulatory przeplywu są za bardzo zakręcone, u mnie też tak jest, że jak zmniejsze bardzo przepływ, to odcina zaraz.

Opublikowano

Ja mam pytanie jak wyregulować hamulce w case cx80, myslałem ze jest odpowietrznik ale nigdzie nie znalazłem ( objaw taki że za pierwszym wciśnięciu słabo hamuje dopiero jak za drugim szybkim naciśnięciem pedału hamuje dobrze) 

a drugie pytanie  czy w tylnim 

moscie olej jest razem ze skrzynia i hydraulika?

Opublikowano
4 godziny temu, Lukas85 napisał:

Przy każdym zlączu hydraulicznym w serii MX są małę pokrętła ( z boku) ktorymi mozna w pewnych granicach ustawic przepływ. W moim przypadku mam prawie na minimum skręcone pierwsze wyjscie ktorego uzywam do obracania pługa. Dzieki temu obraca powoli bez wiekszych szarpniec

Można prosić o zdjęcie tych pokręteł ?

Opublikowano
35 minut temu, lebek5 napisał:

Ja mam pytanie jak wyregulować hamulce w case cx80, myslałem ze jest odpowietrznik ale nigdzie nie znalazłem ( objaw taki że za pierwszym wciśnięciu słabo hamuje dopiero jak za drugim szybkim naciśnięciem pedału hamuje dobrze) 

a drugie pytanie  czy w tylnim 

moscie olej jest razem ze skrzynia i hydraulika?

Tak olej w skrzyni i hydraulice to ten sam, odpowietrzniki hamulców są nad zwolnicami, hamulce korzystają z oleju w skrzyni

  • Like 1
Opublikowano

J mam 150 mx to  samo co 170 i mam na rozdzielaczach pokrętła od strony kabiny. Ale przy wysłodkach tez może być to samo z przyczepami, jak siłownik masz 3 tłokowy to wyjdą 2 i stanie, nie ma sily na wypchnięcie 3 tłoczyska, fakt szarpanie pomaga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v