marekkasprzak

Members
  • Ilość treści

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O marekkasprzak

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

460 wyświetleń profilu
  1. Pewnie że możesz używać,po to to jest zrobione Jak jest wszystko dobrze ,pompka daje już ciśnienie podczas kręceniem rozrusznikiem,a nie jakieś 1000 obr,czy 800obr.Zawór jest ustawiony na 10 atm.
  2. Ja mam 10 lat Magnuma 280 IGBT ,spawam ramy przyczep,itp i nigdy mi się nie wyłączył z przegrzania.
  3. Rozłączyć przewód,wykręcic dławik,odkręcic nakrętkę koronową,odkręcić cały wsornik od łożysk ,zdjąć łożysko i już mamy tłok,trzeba ściągnąć tłok z wału.
  4. Pompa na silnik kolego to, masz maksymalnie opózniony zapłon ! Nie- przepraszam dobrze piszesz.
  5. Ja kiedyś wycinałem jeden ząbek na trybku,
  6. Bardzo dobry patent z tymi rurami ja tak mam już 6 lat ,i chodzi-sieje 50 ha rocznie
  7. Widocznie cena dobra ,nikt nie protestuje,nie strajkuje,pole w dzierżawę by brali- więc sie opłaca.
  8. Witam ! Czy owies głuchy wymarznie w zimie ? Czy poprawka na wiosnę ?
  9. Ze stacyjki-przez kontrolkę(szeregowo) do alternatora na wzbudzenie.Czerwony przewód do plusa-czyli do rozrusznika-nic ne powinno iskrzyć. PS-morze być alternator od C-330M jakoś zamieszany.W tych modelach-lecz nie we wszystkich + szedł na masę.
  10. Ale akumulator nowy,rozrusznik regenerowany.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj