Skocz do zawartości
karolr2

Restrukturyzacja małych gospodarstw [połączone]

Polecane posty


freetaxi    170

Obawiam się, że przy obecnej kopercie i zainteresowaniu 12 pkt może okazać się mało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

damianos95    52

kolego a ty robisz biznesplany do tego programu ?? jaka cena i jak płatnosc za wszystko ?? moze byc na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

freetaxi    170

Robić robię ale w tej chwili to nawet wzoru nie widać więc nie ma o czym gadać. Nabór rozpocznie się pod koniec marca. Wtedy coś będzie wiadomo. A punków i tak się nie przeskoczy i nie zrobi z niczego więc ile wyjdzie to wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


damianos95    52

Ja akurat o punty sie nie boje

powiedz mi czy za technikum ogrodnicze moj znajomy moze liczyc na jakies dodatkowe punkty czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


damianos95    52

Tak ma zdany zawód technik ogrodnik i zdana maturę i nic więcej i wiele lat pracy na gospodarstwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marluk    29

Robić robię ale w tej chwili to nawet wzoru nie widać więc nie ma o czym gadać. Nabór rozpocznie się pod koniec marca. Wtedy coś będzie wiadomo. A punków i tak się nie przeskoczy i nie zrobi z niczego więc ile wyjdzie to wyjdzie.

 

a mozna tak zrobic ze jak okaze sie ze przekraczam limit 10 tys to sprzedam troche ziemi zeby zmniejszyc wielkosc ekonomiczna i wtedy zloze wniosek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marco82    34

Przecież wielkość ekonomiczną ustalają uprawy a nie ilość posiadanej ziemi. Wystarczy np: zamiast kapusty obsiać jarką i so idzie w dół .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zieleniak    1

Wie ktos czy kasa jest jedna na caly kraj czy na regiony przydzielona i wnioski rozpatrywane sa przez biura regionalne czy przez centrale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

flackmistrz    2

Wie ktos czy kasa jest jedna na caly kraj czy na regiony przydzielona i wnioski rozpatrywane sa przez biura regionalne czy przez centrale?

 

Wnioski chyba można skadać do biur regionalnych, a kto będzie rozpatrywał to nie powiem :) Co do kasy to myślę że będzie to jakoś podzielone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marluk    29

Przecież wielkość ekonomiczną ustalają uprawy a nie ilość posiadanej ziemi. Wystarczy np: zamiast kapusty obsiać jarką i so idzie w dół .

 

no ok ale jak mam na jakichs dzialkach maliny ktore maja sporo SO to chce sie ich pozbyc i np. sprzedac bratu lub synowi i wtedy sie zalapie. Przejdzie takie cos?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Mariusz_5    2

Wie ktos czy kasa jest jedna na caly kraj czy na regiony przydzielona i wnioski rozpatrywane sa przez biura regionalne czy przez centrale?

kolego z tego co się dowiedziałem to kasa jest podzielona na koperty wojewódzkie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


damianos95    52

kolego a jak z tymi puntami za technikum ogrodnicze bedzie cos czy nie bo nie odpisałes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

freetaxi    170
Napisano (edytowany)

Tak. Za średnie + staż będą punkty.

Edytowano przez freetaxi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stepo13    0

A jak jest z tymi dopłatami? Wystarcza własność czy muszą być spełnione oba warunki, zarówno własności jak i dopłat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robo1980    42

A jeżeli np z jednej działki zbieram dwa różne plony w roku to jak wyliczyć z niej wielkość ekonomiczną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stepo13    0

Uznaje się plon główny czyli taką roślinę której okres wegetacyjny jest najdłuższy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


robo1980    42

Dzięki.A jeżeli dzierżawię od brata pole bez umowy a piszę na siebie dopłaty to czy muszę pisać umowę w gminie ,żeby tą działkę doliczyć do wielkości ekonomicznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


stepo13    0

A jeśli w 2016 ktoś inny składał wniosek o dopłaty do działek będących w moim posiadaniu to dyskwalifikuje mnie to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

freetaxi    170

To wydaje mi się, że z tej działki nie będziesz miał liczonej wielkości ekonomicznej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stepo13    0

A jeśli były to wszystkie działki to świadczy to o tym że nie prowadziłem na własny rachunek działalności rolniczej i dyskwalifikuje mnie to z pomocy, dobrze rozumiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez carmine2812
      CO zrobic jak nie ma cisnienia w pompie olejowej w u 2812????
    • Przez yacenty
      Proszę wszelkie pytania zadawać w tym wątku - poprzedni zamknąłem z powodu olbrzymiej ilości danych w nim zawartych (ponad 300stron informacji)
      Kontynuacja tematu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/6711-w-sprawie-prow/
    • Przez marcin2057
      Witam, od 1980r. dziadek słownie wziął w dzierżawę wszystkie grunty rolne od pana XY bez żadnej umowy i opłacał podatek za całe gospodarstwo, w 1990r. przepisał na mojego ojca całą gospodarkę i ta słowna dzierżawa przeszła na mojego ojca , w 1994 właściciel zmarł, nie miał żadnych dzieci ani żony tylko brata lecz całe gospodarstwo było na pana XY, do tej chwili od 2011r ja użytkuję całe gospodarstwo i nie wiem czy mogę się już starać o zasiedzenie i teraz od czego mam zacząć i jakie to są koszty. Z tego co się dowiedziałem to nie ma żadnego właściciela i spadkobiercy żyjącego.
    • Przez kornas
      Witam. Czy dokładał już ktoś z was do belki opryskowej światła LED w celu poprawy kontroli oprysku bodczas wieczornych i nocnych akcji. Mam samojezdnego berthouda z belką o szerokości 24m i zastanawia mnie jak wyglądało by założenie LEDów z technicznego punktu widzenia i z jakim kosztem trzeba by było się liczyć pozdrawiam!! A bym zapomniał BELKA jest z PRZODU;)
×