BAD80

MTZ-82 - nie podnosi dźwignią obok siedzenia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arab1    23

Nie wiem czy 2t podniesie na zwykłym siłowniki nawet na 110 jeśli ciężar będzie do tyłu wysunięty 2-2.5m,raczej wątpię,a jeśli Ci jeszcze siłownika ze skrzyni nie wyrwało to zawsze może Ci jeszcze wyrwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

Jak dal mnie to 1,5 t to MAX na mtz żeby skrzynia, koła jakoś wytrzymywały :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Ja założyłem dwa dodatkowe siłowniki,ale 2t i tak nie zamierzam tym podnosić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał jeden dodatkowy siłownik i bez problemu podnosił agregat Unia Kombi 4,2m który waży coś koło 1,2t na przód dokładał jeszcze 200kg. Nie zmieniał miejsca podnoszenia lasz.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek78    4

ZMIERZYŁEM CIŚNIENIE JEST 18MPa NA ZIMNYM OLEJU, MUSZĘ GO JESZCZE TROCHĘ ROZGRZAĆ I WTEDY ZMIERZYĆ JAKA BĘDZIE RÓŻNICA. ROZDZIELACZ CHYBA ZA DOBRZE NIE TRZYMA BO SPADA CISNIENIE. TYLKO ZAUWAŻYŁEM ŻE TROCHĘ SIĘ OLEJ PIENI. MAM ZALANY SILNIKOWY TAK JAK PISZĄ W KSIĄŻCE, ALE CHYBA MUSZĘ ZMIENIIĆ NAHYDRAULICZNY TYLKO JAKI? HL46, HL 68 CZY JAKIŚ INNY? BO SAM NIE WIEM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Tam minimalnie spieniony to olej chyba zawsze będzie ,tylko zależy o jakiej pianie mówimy ,najważniejsze że się nie grzeje olej .Nowy rożdzielacz powinien raczej trzymać ,choć ja kiedyś kupiłem nowy i nie chodził ,złożyłem reklamacje oczywiście stwierdzili że nic w nim nie było i to że ja nie umiem zakładać ,założyłem i dalej nie chodził ,dopiero gdy założyłem sekcje te które nie działały od innego rozdzielacza czego oczywiście nie powinno się robić rożdzielacz zaczął normalnie działać i działał ,jak powiedziałem to sprzedawcy od którego kupiłem to nie uwierzył w to i jeszcze mi na wymyślał ,ma szczęście że kupiłem go poza allegro ,bo by miał negatywa jak nic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Jeśli chodzi o podnoszenie tą wajcha obok siedzenia ,to też mam z tym kłopot podnosi jak chce , jak daje ja do tyłu na podnoszenie to wszystko jakoś tak ciężko chodzi ,że aż się to całe mocowanie z tą tulejką odchyla do tyłu, tulejka tez do wymiany bo są duże luzy .Całe to mocowanie jest trochę za delikatne i się odchyla, podłożyłem gruby kawałek gumy 1 cm między to mocowanie a zbiornik paliwa i konstrukcja się usztywniła podnosi za każdym razem ale tulejkę też musze wymienić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek78    4

ciśnienie jest 20MPa na wolnych a jak dam gazu to do 22MPa wzrasta. Jakie może być max ciśnienie. Nie mam regulatora pod siedzeniem i steruje dźwignią przy kierownicy Manometr wkręciłem na zasilaniu siłownika od TUZ jak dam dźwignie do podnoszenia to pokazuje 20MPa ale jak zwolnię to dosyć szybko ciśnienie spada. Dodam że agregat jeżeli podniosę to trzyma dobrze. Jaki z tego wniosek, bo nie wiem może rozdzielacz trzeba wymienić? Co wy na to?

  • 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jeśli podnośnik trzyma dobrze to nie wiem w czym problem? Ciśnienie masz za duże. Książkowo powinno być 180bar. Zmniejsz trochę bo w końcu pompa siądzie. Jest tu taki temat co kolega podkręcił ciśnienie i rozerwało pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NewBravo82    4

Dobra rada - nie kręcić zaworkiem ciśnienia :)

hm do mojego mtz podczepiłem rozsiewacz rnp ( napęd tarczy hydrauliczny) w tamtym roku to odkryłem , podczas pracy mogę zmniejszyć prędkość tarczy wysiewającej posuwająć wajchę przy siedzeniu do przodu, też tak macie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie ile wchodzi oleju hydraulicznego do hydrauliki i do serwomechanizmu w mtz82????
    • Przez piotrkovsky
      Witam
      poszukuję schematu ukladu eletrycznego przekaźników do modelu 275v . Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Marko07092010
      Witam. Mam problem z moim JD 7820 2004 r skrzynia PQ. Mianowicie podczaj nie dawnej jazdy wyskoczyl bład o tytule wysoka temperatura oleju hydralicznego. w nie dawnym czasie byl wymieniony orbitrol. jak wyszledlem z traktora to bylo czuc takim przegrzanym olejejm. traktor pochodzil chwile na wolnych obrotach i jakos docjechalem na domu. co moze byc przyczyna  takiego pledu??? ktorys z zaworowo mogl sie zaciac??? druga sprawa to ze podczas jazdy do prozud lub do tylu wyskakuja biegi... na zimym oleju jest okaje ale po 30 minutach jazdy sam wyskauje i rewres do tlu lub do porzud i w kierunku wymaganym jazdy i jedzie dalej ale ten blad  sie nasiala coraz czesciej.... pprosze o szybka pomoc....
    • Przez gatrem
      Witam.
      Mam problem w MF 6160 ponieważ świeci się czujnik niskiego ciśnienia hydraulicznego. 
      Filtry od hydrauliki zostały założone nowe, cała hydraulika działa poprawnie tylko przez ten czujnik zostały wyłączone półbiegi, cały czas świeci się D. 
      Wszystkie wtyczki zostały oczyszczone. Wczoraj wieczorem odpaliłem ciągnik to kontrolka zgasła i było wszystko dobrze, po nocy znowu ten sam cyrk:(

      Czujnik jest taki jak na zdjęciu (chyba że się mylę). Czy do niego ma dochodzić + czy - ? Bo do tej wsuwki dochodzą dwa kable i są ze sobą połączone.  Można go jakoś obejść/zmostkować aby sprawdzić czy wina leży w czujniku czy gdzieś indziej w elektryce? 
      Skoro wszystko inne związane z hydrauliką działa to chyba nie wina pompy? 

    • Przez Nowyagri
      Panowie, otóż chciałbym się zapytać jak korzystać prawidłowo ze skrzyni w Fendtcie Favoricie 515c.
      Otóż ostatnio pierwszy raz gruberowałem tym ciągnikiem, i przełączyłem na biegi polowe. Ale okazały się strasznie wolne (4 bieg, 2 półbieg) i było zdecydowanie za wolno (ok 5km/h). 
      Czy skrzynia działa coś nie tak , że te biegi są wręcz pełzające?
      Można korzystać z biegów szosowych w gruberze/agregatowaniu/orce? Czy w biegach szosowych można korzystać np 3 bieg i 4 półbieg?
      Czego nie robić w tej skrzyni by jej nie zepsuć?
      Mam instrukcję do niego, w języku polskim, ale tam widnieje zapis , żeby z biegów polowych korzystać podczas długotrwałej pracy pod obciązeniem np. orka. Ale nawet w pługu chodzi się szybciej niz 5km/h. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj