gatrem

Members
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O gatrem

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

786 wyświetleń profilu
  1. Wymiana oleju wraz z kompletem filtrów odbyła się na jesieni więc olej świeży:)
  2. Witam wszystkich. Jestem posiadaczem MF 6160, są chłodniejsze dni i pojawił się problem z maszyną. Na zimnym ciągnikiem można głównie jeździć tylko na biegu 1, po wrzuceniu dwójki coś wyje i nie chce jechać, tak samo jest podczas przełączania półbiegów. Po rozgrzaniu problem ustępuje. Czy ktoś może się orientuje od czego zacząć? gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  3. Problem ze świecącym czujnikiem hydrauliki został rozwiązany. Jeżeli działa wam rewers a nie działają półbiegi, wałek, przedni napęd sprawdźcie także czujnik obrotów silnika, znajduje się on obok czujnika ciśnienia hydrauliki. W moim przypadku trzeba było go delikatnie wkręcić aby przybliżyć go do zębatki w środku. I wszystko działa.
  4. Na "krótko" żółwia nie włączysz, chyba że znajdziesz dobrego speca, ci co u mnie byli nie podjęli się jego włączenia z powodu tego że do przełączania jest użyty jakiś "potencjometr? ". Sterowniki skrzyni zawiozłem do sprawdzenia, być może tam kwi problem. Dam niebawem znać co wyszło. Jeżeli sterownik dobry to szukamy dalej:(
  5. Przyjechali mechanicy, po zmostkowaniu czujnika kontrolka zgasła jednak nadal nie było półbiegów ani nie dało się przełączać żółw/zając. Został zmieniony czujnik - nie przyniosło to także żadnego efektu. Cała instalacja przy okazji została sprawdzona i ostatecznie padło na główne przekaźniki te co są obok sterownika skrzyni biegów ponieważ było je czuć lekko spalenizną. Musiałem skończyć siać więc pojechałem ze świecącą się kontrolką i bez półbiegów. Zdziwienie było duże jak po rozgrzaniu (około 30 minut pracy) wszystko wróciło do normy, półbiegi działy i tak samo zakres żółw/zając. Problem nie występował do dnia następnego, rano znowu świeci się kontrolka i nic nie działa. Pojechałem w pole - po rozgrzaniu wszystko znowu działa. Gdzie szukać teraz przyczyny? Mechanicy ci co byli rozkładają ręce.
  6. Czy można ten czujnik zmostkować aby go na chwilę wyłączyć i sprawdzić czy to na pewno przez ten czujnik się świeci kontrolka?
  7. A czy możesz mnie naprowadzić gdzie ten czujnik się znajduje? Bo takiego nie widziałem ani z jednej ani z drugiej strony skrzyni. Na załączonym zdjęciu skoro 1 jest to czujnik zapchania filtra, 2 to prędkość wałka wom (chyba że się znowu mylę) a numer 3 ? Jest to duży czujnik z przykręcaną plastikową nakrętką. Niestety takiego jak przesłałeś nigdzie nie ma.
  8. To w takim razie od czego jest ten czujnik? katalogi sklepowe pokazują że on jest właśnie od ciśnienia hydrauliki.
  9. Witam. Mam problem w MF 6160 ponieważ świeci się czujnik niskiego ciśnienia hydraulicznego. Filtry od hydrauliki zostały założone nowe, cała hydraulika działa poprawnie tylko przez ten czujnik zostały wyłączone półbiegi, cały czas świeci się D. Wszystkie wtyczki zostały oczyszczone. Wczoraj wieczorem odpaliłem ciągnik to kontrolka zgasła i było wszystko dobrze, po nocy znowu ten sam cyrk:( Czujnik jest taki jak na zdjęciu (chyba że się mylę). Czy do niego ma dochodzić + czy - ? Bo do tej wsuwki dochodzą dwa kable i są ze sobą połączone. Można go jakoś obejść/zmostkować aby sprawdzić czy wina leży w czujniku czy gdzieś indziej w elektryce? Skoro wszystko inne związane z hydrauliką działa to chyba nie wina pompy?
  10. Nie ma żadnej możliwości aby ładowacz działał prawidłowo poprzez tylne wyjścia hydrauliczne? Jeżeli trzeba go podłączyć bezpośrednio to pozostaje tylko reklamacja do firmy która go zakładała:(
  11. Czyli powinna być podłączona bezpośrednio w hydraulikę ciągnika a nie poprzez gniazda?
  12. Witam wszystkich:) Posiadam MF 6160, pewna firma zamontowała mi do niego tura, hydraulika została podłączona w dwa tylne zewnętrzne wyjścia hydrauliczne. Problem w tym że przy obciążeniu tura wyskakuje cały czas dźwignia hydrauliki i hydraulika tura się wyłącza. Czy coś w ciągniku jest nie tak czy hydraulika tura została źle podłączona? Może powinno to być podłączone bezpośrednio w hydraulikę ciągnika a nie poprzez tylne gniazda? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pomoc:) Pozdrawiam.
  13. Powietrza czyszczony przed sezonem, 60 mtg temu. Po zakończeniu prac wiozę pompę na sprawdzenie razem z wtryskami. Przydało by się jej też małe uszczelnienie bo się lekko zaczyna pocić.
  14. Agregat zwykły czyli przedni wał, zęby, tylni wał. Filtry paliwowe i od oleju silnikowego nowe. Nie zmieniane tylko od oleju hydraulicznego. Jak podejrzewacie co może być przyczyną braku mocy? Paliwa idzie sporo jednak jak widać nie przekłada się to na jego prace.
  15. Przy agregacie 2,5 m bieg 1D na zającu słychać że nie daje rady i czarny dym się pojawia dlatego maksymalnie bieg 1C. Przy orce 4C żółw maksymalnie, 4D już za ciężko ma. Może coś z nim nie tak?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj