celeronik

JD 975, 10xx i inne

Polecane posty

PiotrasB    0

Witam. Niedawno zakupiłem Johna Deere'a 1075. Czy są kalamitki od smarowania łożysk na bębnie i odrzutniku??? Wcześniej miałem dominatora 76 gdzie bez problemu można było znaleźć punkty smarowania. Drugie pytanie na jakich obrotach kosicie np pszenicę W claasie obroty oscylowały od 700 do 1400, w tym trochę ponad 1000. Wynika to zapewne z odwodu bedbna młócącego i klepiska l. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie ma kalamitek. Smarujesz tylko po prawej stronie koła bęben,odrzutnik.Obroty mam 900-1000 w pszenicy

Edytowano przez SAUTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 9.07.2022 o 22:04, Memciu napisał:

Tam są również takie "iglice" i w twoim przypadku mogą one nie działać odpowiednio. Warto to rozebrać i przeczyścić. 

Znajomy oddał ten dławik do gościa który wytoczy nowe z tego samego materiału i zobaczymy czy to ten element był winny. Dobrze że miał gościa w okolicy który ma taki kombajn na części i mógł zobaczyć jak dokładnie wygląda ta część 

TŁOCZEK AN30940 JOHN DEERE Sklep Gravit O to ci chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiu3512    10

czy ktoś kosił z was trawe? jak ustawić kombajn? najbardziej martwię się o wiatry czy nie będą za duże mimo, że ustawione będą na najmniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    9

Macie jakiś sposób na wymianę zębatek podajników (ziarnowego i kłosowego) bez ściągania podajników ? Idzie to zrobić w miarę bezproblemowo czy dużo roboty ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Nie zdejmuje się podajnika tylko należy zdjąć łożyska z dwóch stron i przesunąć wał tak aby bez problemu wyjąć zębatkę . 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    9

Panowie leci mi ropa z pompy wtryskowej od strony gdzie wychodzą rurki na wtryski , ale nie leci z żadnej rurki tylko z tego wystającego trzpienia na środku co jest (w okół niego wychodzą rurki) idzie to jakoś uszczelnić ? Jest tam jakiś oring lub można to dokręcić ? Boje się ruszać bo nie wiem czy można to ruszyć , może ktoś wie co to jest i pomoże. Dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Robi się wam podciśnienie w zbiorniku paliwa?. Ja co 2 wysyp ziarna muszę odkręcać korek wlewu paliwa. Tam ma być jakaś dziurka na nim? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

oczywiście że powinno być odpowietrzenie w korku


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie mam a korek wygląda na oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to że nie ma dziury od góry nie oznacza że nie ma odpowietrzenia, a z dołu pięknie widać przelot
KOREK ZBIORNIKA PALIWA JOHN DEERE 99M7013 - 7456688268 - oficjalne archiwum  Allegro


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To widziałem tylko coś u mnie to nie dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toru    15

Też miałem podobny problem aż mi się zapowietrzył, teraz po prostu nie dokręcam do końca korka i jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Robiłem rok temu nie pamiętam już dokładnie ale chyba os wychodzi trzeba ją wybić tylko wcześniej poluzować łożyska z mimośrodem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrasB    0

Koledzy szykuje kombajn (1075) do młócenia kukurydzy. Mam pytanie odnośnie sit- w poprzednim kombajnie wyciągałem dolne sito i podnosiłem jakaś blachę w taki sposób, że nic nie szło na kłosowy. Wyczytałem gdzieś, że można zostawić dolne albo wyciągnąć czy ma ktoś z was spostrzeżenia w tym temacie. I jeszcze jedno czy standardowe sita 22 mm dadzą radę przy qq ??? z góry dziękuję za odpowiedzi aha szukam też hedera do qq najlepiej 5 rzędów do 150 w promieniu Gniezna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Witam, mam pytanie odnośnie jd 1075, poniewaz mam pompkę zasilajacą przy zbiornika zalozoną od jakiegoś audi czy coś, jak go kupilem to tak juz bylo, pod koniec żniw sojowych kombajn rano ciężko odpalal tak jakby pompka podawala za malo paliwa i sie zapowietrzal jakby i falowal z początku obrotami. Podejrzewam właśnie tą pompkę ponieważ zauważyłem że zmniejszyly sie jej obroty bo kiedyś pompowała głośniej. Teraz chciałbym zamowić oryginalną pompke może ktoś zrobiłby mi zdjecie jak wyglada ta oryginalna pompka lub podesłał linka jaka to jest ?  Czy ta pompka ma chodzic caly czas po włączeniu zapłonu? bo u mnie tak jest wlasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wygibas    3

Jeśli z rana ciężko odpala to sprawdził bym pompkę zasilająca na pompie, i jej zaworki. co do elektrycznej to u mnie chodzi cały czas po zapłonie.


https://allegro.pl/oferta/elektryczna-pompa-paliwa-ford-john-deere-new-holl-13012046657


takie coś mam założone. Kilka lat temu zamawiałem w serwisie to przyszła firmy FACET

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

Musi chodzić cały czas, może nie trzyma Ci pompa paliwa, trzeba by założyć zawór zwrotny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

To muszę zamówić taką pompkę właśnie, no chyba że to pompa to najwyżej oddam ją do regeneracji niech ją sprawdzą razem z wtryskami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj