celeronik

JD 975, 10xx i inne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
oppawel    0

Posiadam kombajn jd 1075, chcę naprawić sygnał zapchania wytrząsacz. Poprzedni własciciel trochę grzebał w instalacji, więc mam kilka pytań. Na pierwszym zdjęciu widać trzy przewody od góry jest to chyba + (żółto czarny w białe paski), niżej jest to przewód który podaję sygnał zapchania wytrząsaczy, przez przekaźnik. Niżej jest też przewód żółto czarny w białe paski, nie wiem od czego jest. Ale znalazłem go obok pompki hamulców był uciety(drugie zdjęcie) , to nie jest stop więc od czego? 

Moje pytanie to jak podpiąć te przewody pod klakson, ma ktoś schemat instalacji elektrycznej do tego modelu lub pochodnych. 

1582709462865299192215921348818.jpg

15827124169893954324758805831046.jpg

Edytowano przez oppawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    8

Ja posiadam 1075 , w zeszlym sezonie skosilem trochę ponad 100ha, bez problemu skosilby jeszcze kolejne 50ha w sezonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    298

Dwa przewody ( jednakowe ) łączysz razem i wpinasz w pierwszy konektor klaksonu , ten pojedyńczy łączysz do drugiego konektora w klaksonie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oppawel    0
Napisano (edytowany)

Zdzichu, również jestem zadowolony z tego kombajnu. Peugeot, zrobiłem tak jak napisałeś po przekręceniu stacyjki na zapłon jest krótkie trąbniecie, jak jest zapłon Żółto czarny to + a brązowo czarny to- po zmierzeniu miernikiem jest ok 1v. Po włączeniu młocarni i zbliżeniu blaszki trąbi. Problem jest z klaksonem podłączenie brązowo czarnego do przycisku, brak reakcji dopiero po zetknięciu z masą działa, czy gdzieś powinien być przekaźnik oprócz tego w skrzynce, dałem przekaźnik pod przyciskiem i działa. 

Edytowano przez oppawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    298

W 20xx włącznik klaksonu po naciśnięciu podaje masę , więc przekaźnik nie jest potrzebny , może ktoś to przerobił w twoim .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neveragain    52

Witajcie. Potrzebuję instrukcję obsługi albo chociaż tabelę ustawień do 1177, 1174 , 1075 itd.

Gdyby ktos miał instrukcję po pilsku jestem w stanie to wynagrodzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    8

Ok, poszukam w instrukcji to o co prosisz i wstawię tutaj fotkę , może komuś się też przyda. Jutro po południu wstawię


A jeśli chodzi o ustawienia to niestety te z tabeli niewiele mają do rzeczywistości, trzeba ustawiać po swojemu dostosowując się do warunków na polu. Na początku też myślałem że to czarna magia ale po 3 sezonach już intuicyjnie wiadomo co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiu3512    7

Witam. Kombajn JD 1075. Dzisiaj pojawił się problem z przyspieszaczem, podczas jazdy przestał działać. Działa tylko gdy chce przyspieszyć, w drugą stronę nie działa. Wszystkie przewody są dobre, dźwignie też ładnie pracują. Koło wariatora jest dobre, ponieważ gdy odkręce wąż hydrauliczny, wariator scisne ręcznie i się zamyka. Ktoś wie gdzie mam szukać problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2144

Miałem tak kiedyś w fahrze, z czasem nawet luzowanie węża nie pomagało, rozebrałem tłok i tam jest coś w rodzaju dławika, rozkręciłem to i podłożyłem pierścień pod jakąś podkładkę bo cofając się zatykała kanał olejowy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    24

Witam.

Da sie wyjąć jakimś sposobem zębatkę z przenośnika kłosowego bez zdejmowania całego przenośnika? Jd 1065.

 

20200715_105323.jpg

20200715_105313.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    8

A jak to wygląda z drugiej strony ? Może da się rozebrać przeciwległe łożysko i cofnąć ślimak tak żeby zębatke ściągnąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    24

Nie ślimak dochodzi prawie do samej blachy nie pojdzie nic w druga strone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1013

z tego co pamiętam trzeba lekko odciągnąć przenośnik bo w całości nie ściągniesz 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    24

W tamtym sezonie zaczął mi sie grzać silnik. Wyjełem teraz termostaty i sie troche przycinają. Mam juz kupione nowe. Tylko pytanie czy może wogóle nie zakładac termostatów? Myślałem tez o dodatkowej chłodnicy płynu wpiętej w przewody od chłodniczki oleju pod filtrem oleju. Jak myślicie? Co bedzie lepsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2144

Bez termostatu może Ci wyrzucać płyn korkiem, awaryjnie lepiej zrobić mały otwór wiertłem . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wygibas    3

W 1085 już dwa sezony koszę bez termostatów. Jak masz kupione nowe to zakładaj, jeśli coś dalej będzie nie tak to zawsze możesz spróbować bez. Sprawdź też pompę wody, czy dużego luzu nie ma, bo może z wirnika już mało co zostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    8

Koledzy w 1075 puka mi kosz sitowy , tak jakby górne sito pukało o dolne , wymieniłem wszystkie gumy , łożyska na tych wykorbieniach co napędzają kosz i dzisiaj odpaliłem pierwszy raz po wymianie gum u nadal puka , co może być ? Jak mierzyłem to tak jakby z prawej strony Górny kosz był o 1cm niżej niż z lewej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    24

U nie w 1065 puka juz 10 lat. Też kiedyś wszystko rozbierałem wymieniałem gumy. Nie doszedłem o co chodzi i odpuściłem. Puka tyle lat i nic sie nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    8

Mam go 4 sezon , nigdy nie pukało , zaczęło pod koniec żniw 2019 i przez to rozleciały mi się sita , powypadały lamelki i pękła rama sit, więc nie mogę tak jechać , musze dojść gdzie jest ten punkt styku i może tam coś zrobić więcej miejsca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wygibas    3

Gumy na wałku tylnym podsiewacza też wymienione? U mnie kiedyś fartuch pod podsiewaczem klepał chyba o obudowę wentylatora, nie pamiętam dokładnie. Sita górne czy dolne pękły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    8

Tak, wałek wyciągnięty był , gumy na walku wymienione. W górnym sicie pękła ramka w narożniku a dolne wypluło 3 pióra. Tak myślę czy na tylnych wieszakach tych co są na zewnątrz i mają po 4 gumy na stronę te podwójne , czy tam się jakoś reguluje ? Żeby podnieść górny kosz lekko na tych wieszakach ? Brak mi już pomysłów a żniwa za chwilę. W twoim przypadku co pomogło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez karol2306
      Cześć
      Mam wyciek oleju z przekładni przystawki silnika spod nakrętki na (wałku nr 17) zaznaczonej. Zapewne na 99% puszcza oring nr 16.
      Rozbierał to ktoś?? Da rade wałek delikatnie wysunąć i wymienić oring?? Nie wypadną łożyska i tryb nr 20 po wysunięciu????
      Czy w ogóle na rade to wysunąć??
       



    • Przez karol2306
      Cześć
      Musze wymienić łożysko w kole pasowym od wiatraka chłodnicy. Zdemontowałem podstawę i kołem lecz za chiny nie chce zejść koło. Rozbierał to ktoś??? Jak to rozebrać?
      Nie chce na siłę tłuc młotkiem żeby nie uszkodzić. Pozdro


    • Przez wysos
      kombajn nie reaguje na przycisk zmniejszenia szczeliny, zwiększać zwiększa a zmniejszyć nie da rady. Gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć?
    • Przez Kazan
      Witam. Jakiś czas temu kupiłem kombajn zbożowy John Deere 630. Po wstępnej obserwacji prawdopodobnie silnik bierze olej i ciężko odpala. Jest to silnik rzędowy 6-tka z rotacyjną pompą wtryskową bez turba, prawdopodobnie około 100KM. Chciałbym go,, pomierzyć,,lecz nigdzie nie mogę znaleźć parametrów technicznych tego silnika. Na tabliczce ma typ M63ZC i seria 058457 CD John Deere produkcji francuskiej, dołączam zdjęcie.
      Problem w tym że w JD nie mają takiego silnika, także i Perkins mówi że nie ich produkcji. Proszę o pomoc jeśli ktoś posiada takowe dane lub konkretną wiedzę.

    • Przez Kazan
      Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nabyłem niedawno kombajn JD 630  z 6 cylindrowym silnikiem bez turba z rotacyjną pompą wtryskową. Typ to M63ZC i seri 058457ZCD produkcji francuskiej. Problem w tym że prawdopodobnie pije olej. Chciałbym go pomierzyć lecz nigdzie nie mogę znaleźć parametrów tęgo silnika. Dzwoniłem w kilka miejsc i nic . Kombajn z 70 roku więc problem. Jeśli ktoś dysponuje parametrami takiego silnika lub konkretnymi wiadomościami to bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj