Skocz do zawartości
celeronik

JD 975, 10xx i inne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Inne
Grześ    3

Mam instrukcję obsługi po niemiecku do 1166- 1188. Wersja elektroniczna ok 40 Mb. Mogę podesłać


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rozal22    17

programem MF office

lub open office

lub kliknij na tym pp myszki i otwórz za pomocą : i wybierz notatnik!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KK975    0

Witam Cie,

czy moze znasz typ silnika do kombajnu jd975 6 cyl turbo?lub ktos z forum JD?. Potrzebuje tez sily dociagniecia srub na glowicy, oraz na stopach korbowodow.Bede wdzieczny. Jsli ktos by potrzebowal nowa pompe wtryskowa do tego silnika - moge odstapic.Pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

czy ktoś wie jak sparwdzić rok w którym został wyprodukowany kombajn ? mianowice model 1055 wszelkie sugestie mile widzaine


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Tabliczka, koła, rama, w instrukcji jeżeli jest też są powpisywane dane tego konkretnego komabjnu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    594

czasem na jakichs plastikowych elementach wybita jest data produkcji, ale nie zawsze moze sie zgadzac z rokiem prod. bo takie rzeczy produkowali na zapas

u nas w 1042 na dekielku od kierownicy jest wybite

no ale w reni na blotniki sa cos kolo 5-6 lat starsze niz sam ciagnik

jesli masz kabine, zapewne masz , bo one szly w SG2, ta rowniez na szybach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kent    1

Można na przyklad sprawdzic na srubach kół przednich od wewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IreneuszE    0

gdzie regeneruja pompy wtryskowe do jd975 jak ktos wie to prosze o adresy najlepiej w woj. lubelskim ale niekoniecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

Witam panowie Jak tam wasze przygotowania maszyn do sezonu 2013 u mnie prace zbliżaja sie ku koncowi została jeszcze tylko jedna rzecz do poprawienia a mianowicie obroty silnika podczas pracy i zwracam sie tu z proźba do posiadaczy kombajnów serii 9xx i 1xxx posiadajacych silniki 6 cylindrowe czy może orientuje sie ktos z jakimi obrotami powinny nasze kombajny pracować bo wydaje mi sie ze moja 970- ma za duze obroty mówi mi to co drugi kombajnista który go słyszy a i ja stwierdzam ze na słuch to ma dosć wysokie pozatym odkad go kupiłem miał tendencje do grzania sie dodam tylko ze nigdy go nie przegrzałem ale uwazac trzeba było bardzo na temperature dopiero w zeszłym sezonie po zamontowaniu dodatkowej chłodnicy problem zniknoł poza tym ma jeszcze dziwna tendencje do zrywania śrób oraz uchwytów na sitach nie jest to czeste bo zdarza sie to raz na 30-40 hektarów ale jest i odnosze wrażenie ze jest to spowodowane własnie zbyt wysoka praca silnika co przenosi sie na szybsza prace podzespołow grzanie sie silnika i zrywanie sit.Zamówiłem juz laserowy tahometr do sprawdzenia jakie rzeczywiscie ma obroty ale potrzebuje jakis odnosnik jakie powinny byc prawidłowe dlatego prosze o pomoc. Prosze o forumowiczów i moderatora o wyrozumiałośc ponieważ zamieszcze ten post w innych tematach zwiazanych z seria 9xxi 1xxx . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    12

Witam mam pytanie, czy jest gdzieś napinacz paska klinowego odrzutnik-młocarnia w jd1075. czy jest możliwośc napięcia tego paska bez zwiekszania obrotów bebna? Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiek1    0

Witam.mam problem z 975.otóż przy cofaniu dzwigni gazu z pełnych obrotów na niskie silnik gaśnie, lub też prawie zgaśnie ale uda mu zię wrócić do wolnych obrotów.myślałem że wolne obroty są za niskie,podkręcłem i wraz to samo.prawie zgasł ale wrócił do tych "podkręconych niskich obrotów".czy ktoś wie co jest tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

heh no przyjacielu jezeli masz tak rozwiazane jak moja 970 to pozostaje ci tylko zwalać głowne koło bo inaczej sie nie da ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    6

heh no przyjacielu jezeli masz tak rozwiazane jak moja 970 to pozostaje ci tylko zwalać głowne koło bo inaczej sie nie da ;-)

 

oczywiście ze sie da! wystarczy dobrze napiac pończochę i zawiązać mały pęceł. pracuje już bez zarzutu kilka lat, ciągle ta sama, 3 minuty roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zdzichu124
      Witam, planuje na tegoroczne zniwa zakup kombajnu John Deere 1188, planowalem zakup 1177 ale ze wzgledu ze mam do objechania duzo usług a jesli zmienie sprzet to pewnie klientów przybedzie , dlatego zdecydowalem sie na model z 6 wytrzasaczami i wieksza powierzchnia separacji ziarna oraz mocniejszym silnikiem. Budżet jaki planuje wydac to 80tys zł , na aukcjach są modele za okolo 50-60tys ale sa tez takie w okolicach 100tys zł i nie wiem dlaczego ceny sa tak zroznicowane, co ma ten za ponad 100tys czego nie ma ten za 60tys i jest warte tą roznice w cenie. Mam pytanie do osob mających pojecie o tym modelu , szczegolnie użytkownikow oraz serwisatnow tych maszyn , na co zwrócic uwage przy kupnie, co sprawdzic , co jest ich slabym punktem itp. dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam.
    • Przez Seba505
      Kombajn ciągle się przegrzewa . Jeden wąż od pompy jest ciągle zimny ,góra chłodnicy jest ciepła a dół zimny.O co chodzi.
    • Przez micgal39533
      Witam 
      Ostatnio w JD 1075 wymieniane były rurki od pompy do wtrysków i filtr paliwa i pompa była w regeneracji, uszczelnienie, łopatki i ustawienie  i teraz jest problem z odpaleniem, kombajn kręci ale nic nie chce łapać, w filtrze paliwa jest u góry z prawej strony trochę powietrza ale jak odkręci się rurkę od zasilania pompy wtryskowej to ON leci , co to może być, na wtryski paliwo też wychodzi ;/ 
       
    • Przez sebarr
      Witam, stoję przed wyborem kombajnu. Proszę o zdanie osoby mające doświadczenie z W550 lub zbliżonym modem.
      Chodzi o to, że bliżej mi do JD ponieważ mam dostęp do mechanika z serwisu. W razie awarii po gwarancji będę mógł skorzystać z jego wiedzy a to cenne w czasach komputerów i tej całej elektroniki. Od classa nie znam nikogo.
      Wybór więc raczej na JD gdyby nie to, że sam mechanik mówi mi, że jeśli ciągnik to tylko JD ale jeśli chodzi o kombajn to lepiej dla mnie żebym szukał classa lub new hollanda...
      Główne zarzuty które słyszy od klientów jako serwisant , to że JD gubią więcej niż classy i new hollandy. Ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tym informacjom?
       
    • Przez cember16
      Witam od dłuższego czasu przy żniwach kombajn john deere 975 zapowietrza się wymieniany jest filtr paliwa czyszczony był cały układ zasilania paliwem i zapowietrzanie czasami nastąpi dodam że kombajn ma elektroniczną pompke zasilającą .Może być wina tej pompki?,bo pomyslałem że przed żniwami wypadało by te usterke usunąć.Czego to może być wina? czy tej pompki
×