Mucha

Problem z hydrauliką Belarus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mikey    0

Kabina już na glebie i niestety sie okazało że łożysko na trybie napędu pompy padło oraz padło łożysko i ścieło tryb od sprzęgła chyba. No i znowu niepotrzebnej roboty mi przybyło ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

Jak juz bedziesz mial go rozjechanego to zobacz tez jak wyglada walek przekaznika lozyska i tryby od 540 i 1000 ja wlasnie swojego rozbieralem bo mi z 540 wyłączał na luz a i jak dodrze pamietam to na tym krótkim wałku pośrednim jest taka tulejka z uszczelniaczem wysmaruj to dobrze silikonem przed złożeniem bo strasznie lubi tam chlapać olejem.Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik995    9

Panowie jakiś rok temu zmieniłem pompę hydrauliczna na tą najbardziej wydajna w belarusie 920 bo stara fabryczna już słabo podnosiła. Traktor ma tura i jakoś słabo podnosi dziś zmieniłem zawor na nowy 190 bar a podnosi tak samo jak na starym oryginalnym 185. Co może być nie tak bo na rozdzielacz jest Jeszce jeden zawor taki duży facet w sklepie mówił że ten nie ma nic wspólnego. Tak więc co jest grane bo w sumie na zimnym dźwiga dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykb2736    87

Nie chce zakładać nowego posta. A więc przestały mi działać wszystkie wyjścia hydrauliczne w Belarusie 952.4.Z tego co idzie zauważyc to nie podaje oleju na węże,a tur dziala normalnie i jest z jednej pompy.Mial ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj