Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko tu dają atzingera a w innych dokładają naszą polską, i to miałem na myśli :) ale oczywiście masz rację, ze ona przychodzi z fabryki i zakłada diler u siebie.

Opublikowano

mi za NH t6.165 z full wyposażeniem... bez amortyzowanej osi + bez przedniego tuz... powiedzieli 223 tys netto ... warto ?

-cena po dużych negocjacjach chodź myśle że by się dało jeszcze tuz wytargować :)

zna ktoś jakieś inne oferty tego modelu ???

Opublikowano (edytowane)

Witam. Długi temat się zrobił więc nie dałem rady całego przejrzeć. Jeśli było podobne pytanie i odpowiedź to przepraszam. Otóż interesuje mnie cena Landini Powermondial 110 TOP i dokładnie wyposażenie i co za dopłatą, oraz cena McCormicka X60.30 i tak samo jak w przypadku Landiniego.

Tak apropo ktoś pytał jakim odpowiednikiem w MC jest Powermodnial otóż X60 i Powermondial to bardzo podobne ciągniki i niech nikt nie twierdzi, że nie bo różnice są znikome, różnią się tylko delikatnie ale wystarczy dobrze podobierać wyposażenie i różnica pozostanie w wyglądzie, cenie oraz wymiarach.

 

@Slawek96 Znajomy brał starszą wersję z mocą wyjściową tak jak w tym i dał 250 brutto więc jak za nową wersję z z doładowaniem myślę, że to dobra cena tym bardziej, ze jak w full to masz przekładnie 48/48 a on wziął podstawową skrzynię. Ale targuj się jeszcze bo dilerzy i tak kasę dobra mają na tym.

Edytowane przez Kamillo0
Opublikowano

Kamillo0 jeżeli myślisz o przekładni Range Command to ona występuje już tylko w serii t7 ... mi oferują półautomatyczną przekładnie Electro Command 16/16 z biegami pełzającymi ma 32/32 ... jest przekładnia w serii t6 która ma 48/48 przełożeń ale to jest mechaniczna skrzynia w Dual Command i ona jest w standardzie :D

Opublikowano

@Slawek96 Eeee to mi diler zachwalał, że 48/48 to najlepsza przekładnia w T6 więc sądziłem, że to wypas a nie mechanik. Zrozumiałem, że ona ma 16/16 i po 2 półbiegi ale w takim razie kicha. Znajomy też ma 32/32 i chwali ale szkoda, że nie ma 48/48 półautomatu bo czasem przydaje się ten drugi półbieg. W tym momencie zaczynam się zastanawiać czy rzeczywiście wart jest tej ceny. ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v