Skocz do zawartości

ekstrafarmer

Members
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O ekstrafarmer

  • Ranga
    Nowicjusz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Problem z cisnieniem sprzegla manitou 633

    Czujnik wymieniony i kontrolka zgasla wszystko jest ok. Wracajac do sprawy tych serwisowek i miejsc na czujniki to zaintrygowal mnie ten temat i wczoraj podjechalem do kolegi ktory ma mlt629 z 2002r a skrzynia taka jak u mnie i czujnik byl wkrecony tak jak w mojej wiec raczej tam o pomieszaniu czegos przez kogos mowy nie ma.
  2. Rozrzutnik T088

    Pryzma z pod kol uciekla
  3. Problem z cisnieniem sprzegla manitou 633

    Ja tam fachowcem nie jestem ale skoro producent skrzyn pomieszal serwisowki i czujnik zle zamontowal to chyba trzeba zadzwonic do manitou i im tam nawkladac jak to powinno byc
  4. Problem z cisnieniem sprzegla manitou 633

    No nie wiem ale wykrecilem czujnik wkrecilem w jego miejsce manometr i jak jechal do przodu to bilo ciśnienie 14,5 bara a na wstecznym spadalo do zera dokladnie tak jak mi powiedziala jedna osoba
  5. Problem z cisnieniem sprzegla manitou 633

    Cisnienie zmierzone w miejscu czujnika 14,5 bara z tego co sie dowiedzialem czujnik pokazuje tylko cisnienie na wyjsciu w kosz sprzeglowy do jazxy do przodu tyl nie jest mierzony a cisnienie powinno byc mni 12bar wiec zamowie czujnik i Obacze co bedzie. Ktos moze potwierdzic albo zdementowac to co sie dowiedzialem?
  6. Gniotowniki John Deer 6810

    Producent w instrukcji podaje 3do4mm jesli sa dobre zeby na walcach jak juz slabsze to mniej ale im mniejsza szczelina tym przepustowosc spada
  7. Witam zapala mi sie kontrolka cisnienia sprzegla w trakcie jazdy do przodu. Poczatkowo zapalala sie na rozgrzanym oleju teraz juz i na zimnym po przejechaniu paru metrów se pali na uciagu nic nie stracila idzie jak trzeba. Kontrolka zapalasie tylko jadac do przodu na luzie i wstecznym nie olej i filtr wymienione stan na rozgrzanym oleju bieg jalowy ok. Maszyna to 633 z 2000r skrzynia 4 biegi manual
  8. Wszystko o sieczkarniach Mengele SF 5000 , 6000 , 7000

    A jeszcze na cos szczegolnie zwrocic uwagę? Wiadomo noze stalnica pasy.jakies slabe punkty?
  9. Wszystko o sieczkarniach Mengele SF 5000 , 6000 , 7000

    No wlasnie planuje zakup i chcem sie przygotowac do oględzin zeby nic nie pominac. To trzeba schodki odchylic zeby tam sie dostac?
  10. Wszystko o sieczkarniach Mengele SF 5000 , 6000 , 7000

    Witam. Czy w mammucie jest mozliwosc zajrzenia do gniotownikow bez zdjecia gardzieli?
×