Zaloguj się, aby obserwować  
Hen123

MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Hen123    0

Od jakiegoś czasu noszę się z zakupem ciągnika pisałem wiele tematów na forum. Myślałem nad zetorami,ursusami i innymi. W ostatnim czasie zaczął mi się podobać MTZ 82 i moje pytanie jest takie na co zwracać uwage przy zakupie takiego ciągnika interesują mnie ciągniki z lat 94-wzwyż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasekk    0

Hmm ... Uwagę zwracasz na wszystko. Jak silnik działa, czy nie stuka. Czy rozdzielacze dobrze działają. Czy napęd dobrze działa, czyli czy nie zgrzyta i takie tam różne takie brzdęki. Czy biegi nie wyskakują. Czy działa zmiana prędkości wałka, też ci się może przydać. Hmm noo nie wiem, możesz zwrócić uwagę na stan opon i ogólny ciągnika. Mam MTZ i jestem z niego bardzo zadowolony. Pracuje się nim bdb. Ma siłę i jest nim co ciągnąć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pasibrzuch    0

Miałem okazje pracować na tym ciągniku i ja jestem z niego zadowolony. Lubię tę maszynę. Warto zwrócić uwagę na hydraulikę, nie jest to najmocniejszy punkt tej maszyny. W niektórych egzemplarzach może się zdarzyć że skrzynia biegów jest wadliwa i częściej może się psuć. Plusem traktora jest silnik. Nie do zajechania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Silnik niedozajechania ,komfort bardzo sredni, hamulce gorzej niz srednie, dobry ciagnik do opryskiwacza , rozsiewacza nawozów itp. spalanie na poziomie. Największy jego minus to cieknąca i słaba hydraulika. Aaaa no i najważniejsze : bardzo tani w naprawach :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zobacz na inst. elektryczna czy juz nie było coś kombinowane, czy działają wentylatory ogrzewania lubią nawalić a to też kasa, czy przy osi nie są popękane uszy od sworzni przy wsporniku, sprawdz dokładnie wszystkie biegi i czy czasem skrzynia jadąc nie wydaje niepokojących dzwieków, reduktor może na terenowych troche głosniej iść nirmalne, stan bolcy przy podnosniku powie ci mniej wiecej jakie ciążary były targane. W stożkowych mostach trzeba by na olej w przekładniach kątowych zobaczyć jak nie ma to można sie naprawy spodziewać, zobacz czy podpora pośrednia nie jest popękana na śrubach pod skrzynią, prawidłowość działania włączania napędu. Jak mi coś do głowy przyjdzie to dopisze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Jeżeli cieknie z pod łączenia przewodów kup miękkie podkladki, przy dokręcaniu pól metrowa rura te podkładni aż pomiażdży. A jak między pokrywamy. Klingeryt 1mm młotek i jedziesz, składasz i musi trzymać. Ewentualnie częstujesz silikonem niebieskim


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    27

Witam szukaj mtz 82 po 1996r bo będzie miał fabrycznie montowany orbitrol ogólnie polecam mtz 82 mój pracował do 2011r na 75ha jako główny koń pociągow naprawde dobry ciągnik za małe pieniądze oczewiście drobne awarje też miałem ale łatwe w naprawie i co najważniejsze niedrogie części pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj