Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pawciopeter

Kłopotliwa sytuacja z Białoruska

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Białoruśka
pawciopeter    0

Kupiłem koparkę rolnicza białoruś ma wazne oc ale nie jest ona zarejestrowana, według prawa można jeździc koparka po drogach publicznych na ważne OC ale co będzie jak zdejmę koparkę i mnie złapie policja choc przecież ten traktor chyba jest do tego przystosowany że mozna zdiąc osprzęt i jechac w pole kiedy się chce , prosze o porady w tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

Kolego niewiem jak z tą rejestracja jest ale jak zdejmiesz koparke to nie masz tylnego tuz-a i niewiem czy jest wałek i zaczep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hoodoowca    4

Wszystko można dorobić kiedyś przerabiałem taką Białoruś,z osprzętu można zrobić fajnego cyklopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

jak zdejmiesz osprzęt to już nie będzie koparka tylko ciągnik rolniczy który podlega rejestracji ,po za tym nie musisz rejestrować koparki ale możesz to zrobić-i po problemie.Chyba że sprzęt jest w stanie złomowym to nie ma sensu go reanimować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Niestety koparki nie można zarejestrować. Przerabiałem ten temat, bo chciałem zarejestrować koparkę budowlaną na jumzie. W stacji diagnostycznej powiedziano mi tylko tyle - jak zdejmę osprzęt zrobią mi przegląd, z osprzętem nie zrobią i tyle. Nie ma przeglądu - nie można zarejestrowac. Koparka jako maszyna wolnobieżna nie podlega rejestracji. Nalezy wykupic OC na ten typ maszyny i można legalnie jeździć po draogach publicznych. Problemem może być jedynie używanie takiej koparki, bo do pracy potrzebne są uprawnienia do obsługi takiego sprzetu. Oczywiście na własny użytek nikt tego nie bedzie sprawdzał do czasu jakiegoś wypadku. Wtedy zlecą się sępy :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawciopeter    0

Moze troche nie jasno sie wyraziłem bo ja juz zdjąłem ta koparke ,byla w dobrym stanie cala ale ja potrzebowałem ciagnika wiec zalozyłem tylne wieszaki i cala reszte potrzebnych urzadzen , a moze wie ktoś czy da sie wyrobic dokumenty na taki traktor zeby mozna bylo smigac po drogach publicznych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    60

Mam koparkę łańcuchową ETC 165 na MTZ 82 ( z przodu spych z tyłu ogon z łańcuchem) i jest zarejestrowana jako ciągnik rolniczy, a JCB 3CX ma tylko ubezpieczenie OC. Maszyny budowlane nie podlegają rejestracji aczkolwiek widziałem rejestrowane ostrówki a nawet JCB 3CX ( MPWiK Lublin).

Czy na Twoim dokumencie OC jest napisane koparka, a może jest nr. rejestracyjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×