Mariusz15

zetor 8145 niebieski dym z odpowietrzenia silnika

Polecane posty

Mariusz15    1

mam taki problem z moim zetorem podczas dzisiejszej orki nagle zaczęło mi się dymić na niebiesko z odmy czuć takim spalonym olejem wcześniej coś tam puścił z tej rurki ale to raczej na biało dodam że oleju sporadycznie coś do niego dolewam od wymiany do wymiany. miał ktoś podobny problem/ olej był wymieniany całkiem niedawno wody nie ubywa olej jest czarny na mocy nie stracił nic nie stuka nic nie puka dym z tłumika normalny pomocy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mógł wywalić uszczelkę pod głowicą i olej częściowo dostaje się na tłoki i dlatego niebieski dym z odmy - a jak z tłumika?

Jeżeli nie spuszczasz jeszcze wody to nalej do pełna i zobacz czy idą pęcherzyki powietrza, świeżo po zalaniu chłodnicy jakiś czas będą szły bo się odpowietrza układ.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

W/g mnie niebieski dym bardziej wskazuje na spalanie oleju. Tym bardziej że idzie on z odmy a nie z tłumika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli poszła uszczelka a olej zasysa na tłok, to tą samą drogą wypchnie spaliny czyli do odmy zanim się otworzy zawór wydechowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Olej się smaży, stało się coś złego coś się przyciera np. obrócona panewka, na gwołt miska w dół


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też w pierwszej chwili o tym myślałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

kolego a ciśnienie oleju nie spadło, bo gdyby spadło to panewkę mogło obrócić, ale jeśli nie spadło i jak wyżej napisałeś nic nie stuka itp to wątpię żeby to coś z panewkami. możliwe że go przegrzałeś i pierścienie popękały. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

panewke moim zdaniem było by słychać chyba! temperatura wody stoi jak wcześniej a dym z tłumika normalny może rzeczywiście zaczne od misy nim się coś naprawde stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Gdy bedzie dobry wał i panewka i tylko zetnie zamek i korba sie nie poluzuje to co usłyszysz? tak samo gdy obróci na panewce korbowej na dobrym wale to ciśnienie dopiero widocznie spadnie gdy wał lub korbowód bedzie do wyżucenia, zdejmuj miske


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek5672    53

Koledzy a jeśli po zapaleniu ciśnienie jest ponad 4 a po przejechaniu góra 2-3 km spada do 2 to co to znaczy ?:P czyżby silnik już padł ? :o


"Zetor Team" :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do galerii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Raczej tak, u mnie przed remontem po dobrej robocie lub przejechaniu 40 km spadało z 4.5 do 0, po remoncie trzyma ciepły i zimny 4, po rozebraniu okazało się że wał jak nowy:D


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek5672    53

Dziś właśnie jeszcze raz sprawdzałem pojeździłem nim trochę i ciśnienie nie spadło. Tylko jeszcze jedno wyciągnąłem termostat bo nie działał ? może to mieć teraz jakiś wpływ na ciśnienie ? I chyba jeszcze muszę wymienić czujnik temperatury bo coś mi szaleje wskazówka od tem. :)


"Zetor Team" :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do galerii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj