Zaloguj się, aby obserwować  
andrejus

Z jaką prędkością orka i na jakim biegu?

Polecane posty

andrejus    158

Wczoraj testowałem moją 155.54

Odpowiednia prędkość orki była na 2 biegu i 2 półbiegu ( w gałce mam 3 półbiegi przełączane pod obciążeniem ). Nie wiem czy można pracować przez dłuższy czas na półbiegu.

na terenowej 4 prędkość około 9 km/h troszkę wolno.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A czy da się pracować bez półbiegu?

Zawsze będzie któryś załączony, śmiało można jeździć na dowolnym przełożeniu i zmieniać je dowolnie, to nie ciężki Ursus czy Zetor, gdzie nie jest zalecane jeżdżenie na wzmacniaczu przez dłuższy czas, tutaj można śmiało śmigać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Optymalna prędkość jazdy przy orce to niby 8-9 km/h i wtedy uzyskuje się dobre odwracanie i kruszenie gleby. My jednak oraliśmy z prędkością nawet 10.5 km/h ;)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Na 2 miałem około 11 km i tak mi pasuje, troszkę szybciej jak ursusem.

 

Jak u was jest z wskaźnikiem temp cieczy chłodzącej? Przy wyłączonym kluczyku lata swobodnie a po włączeniu leci w lewo i po nagrzaniu odchyla sie delikatnie w prawo. Nie jest sztywno w jednej pozycji tylko sobie lata.

 

No i jeszcze nie za bardzo wiem do czego słyszy reszta pokręteł w tracto control. przede wszystkim drugie i ostatnie.

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

a u mnie wskaznik temperatury jak kluczyk wyłaczony to na czerwone wchodzi, a jak przekrece kluczyk właczajac prąd to wchodzi w przeciwną na sztywno i lekko sie unosi jak sie zagrzeje, i nie lata ;)

a z tym podnosnikiem to sam mam problemy z dojsciem co do czego, bo w mf 3065 którego miałem szykowałem głebokosc i czułosc reakcji podnośnika i sam szedł na zadanej głebokosci . a reni wiem jak tylko zaszykować góra dół :huh:

Edytowano przez piciaj

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

skrzynia 4 biegi reduktor 3x, orka bieg 3-4 red 2, lub 1 red 3, na naklejce masz podane predkosci, dobierasz predkosc ok 8-10 km/h do wiekszosci prac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Na 2 miałem około 11 km i tak mi pasuje, troszkę szybciej jak ursusem.

 

Jak u was jest z wskaźnikiem temp cieczy chłodzącej? Przy wyłączonym kluczyku lata swobodnie a po włączeniu leci w lewo i po nagrzaniu odchyla sie delikatnie w prawo. Nie jest sztywno w jednej pozycji tylko sobie lata.

 

No i jeszcze nie za bardzo wiem do czego słyszy reszta pokręteł w tracto control. przede wszystkim drugie i ostatnie.

 

pierwsze pokrętło w tracto control jest od regulacji głębokości, drugie regulacja siłowa podnośnika, trzecie wysokość podnoszenia ramion a czwarte szybkość opuszczania ramion

jedno co mnie zastanawia to to jakie zadanie ma żółta kontrolka przy tych pokrętłach, czy to może jakieś zabezpieczenie przed czymś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj