maras

Władymirec T 25 TUR

Polecane posty

maras    5

Witam mam pytanie może ma ktoś chudraulczny wywrot łychy jeśli tak to prosze o pomoc w wykonaniu czegoś takiego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Nie Nie T25 będzie sobie radzić z turem ale ja bym nie zakładał tura do T25 za lekki mała moc wąskie koła znajomy T25 ładuje baloty kiszonkę od kilku lat i jakoś wytrzymuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68
Dzięki ;) to mój sprzęcior ;):)

 

To napisz jak sobie radzi z turem, jak się nim pracuje, ile Ci podniesie...??? :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Jak na moje potrzeby to radzi sobie świetnie. Niewiem ile dokładnie podniesie ale szufle ziemi czy bele słomy to spokojnie na wolnych obrotach podnosi. Kierownica co prawda troche ciężko chodzi, ale tylko jak w lewo skręcam. W prawo sam skręca ;) Ktoś wcześniej napisał ze to sie może przewrócić czy cos takiego. Ja na to powiem tak: Jak sie nie umie pracowac z turem i przewozi na maxymalnej wysokości duży ciężar po dołach to każdy traktor można wtedy przewrócić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68
Jak na moje potrzeby to radzi sobie świetnie. Niewiem ile dokładnie podniesie ale szufle ziemi czy bele słomy to spokojnie na wolnych obrotach podnosi. Kierownica co prawda troche ciężko chodzi, ale tylko jak w lewo skręcam. W prawo sam skręca ;) Ktoś wcześniej napisał ze to sie może przewrócić czy cos takiego. Ja na to powiem tak: Jak sie nie umie pracowac z turem i przewozi na maxymalnej wysokości duży ciężar po dołach to każdy traktor można wtedy przewrócić.

 

Nie myślałeś o zrobieniu wspomagania...?? ;)

 

http://www.agrofoto.pl/forum/Wspomaganie-w-t25-t5660.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Widziałem ten temat i sam kiedys myslałem o wspomaganiu ale zawsze brakowało czasu. Mam zamiar poszukać troche po złomowiskach zimą. Może sie trafi coś ciekawego to bym założył wiosną.

A co do tematu to widziałem rozdzielacz identyczny jak ten od władka tylko że na 3 sekcje. To by było najprostsze rozwiązanie jeślichodzi o siłownik do łyżki bo wystarczy tylko przewody podłączyć. Trzeba zapytać w slepie o takie coś. Nawet jak niemają to w hurtowni mogą sie dopytać.

Pozdrawiam i życze WESOLYCH SWIĄT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mój sąsiad ma takiego przy t25 i jak on sam go założył to nie musi to być trudne większości rzeczy sam nie robi bo popsuje zaraz ;):) a tak to tur dobry przez 2 lata żadnej awari

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Ja zalożyłem sam tura a zajeło mi to około 3 godzin. Najtrudniej jest założyć samemu rame bo troche ona waży. Nie dokręcaj na maxa słupków nośnych. Zostaw im troche luzu a jak założysz już rame to wtedy dopiero podociskaj wszystkie śróby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

Ja mam ruska z turem i śmiga jak na razie bardzo dobrze. Mam przy nim takiego samego tura jak MarcinPykuS.

POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFJD    2

Mi przód pada sam od siebie mam władka z 1995r i już remontowałem go 3 raz to co mówić z turem

 

I ile wam ten tur się podnosi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

z tego co widze to posty nabijasz jak szalony a juz regulaminu nie czytasz wiesz do czego jest opcja EDYTUJ!!!!!!!!!?????????


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
Mi przód pada sam od siebie mam władka z 1995r i już remontowałem go 3 raz to co mówić z turem

 

I ile wam ten tur się podnosi??

Ja mam Władka z '79 roku i dopiero w zeszłym roku był przód robiony przy przebiegu 5500mth. Ale te stare (robione jeszcze za komuny) były jakościowo nieporównywalnie lepsze od tych nowszych.

Jak robie turem to może sie wtedy i więcej wszystko zużywa ale jak na codzień jeżdże z samą ramą to jest tak jakby obciążniki poprostu były a nawet lżej bo ciężar jest w większości na środku traktoru a nie na samym przodku wisi.

Bele siana, słomy , łyche piachu czy widły pełne obornika podnosi na wolnych obrotach bez problemu. Z tyłu też ma udźwig na tyle duży,że jak nie może czegoś podnieść na TUZie to podniesie pszodek. Takrze ja niewiem o co ci chodzi kolego. Zmień pompe hydrauliki jak masz słabą i ci bedzie podnosił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Wątpie. On trenuje pewnie codziennie a ja tura urzywam kilka dni w roku. Pozatym nie jest ażtak tragicznie. Mam cały układ kierowniczy nowy, regularnie go smaruje wiec nie jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Sory ..... Władka mam 23lata ,hydraulika napewno poradzi ,ale zużycie mechaniczne osi i układu będzie ogromne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Czy ogromne to bym nie powiedział. Napewno bedzie troche większe. Nie ma sie co sugerować tym, że kierownica ciężko chodzi. Trzeba wziąść coś na łyżke i spojżeć na opony. Jak są placki to normalne że bedzie ciężko chodzić a jak bedzie ciężko chodzić to sie bedzie też zużywać. Ja jak turem pracuje to wbijam conajmniej 3 atmosfery w przednie koła i problem z glowy. Jak skończe robote to upuszczam powietrza. Różnica w ciężkości kierowania między dwoma a trzema atmosferami jest taka że przy 2 musze kręcić dwoma rękami a przy 3 atmosferach spokojnie kręce jedną ręką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Miałem rozwalony układ kierowniczy więc i tak musiałem wszystko rozbierać i kupować nowe części. Niestety żeby zrobić jakieś wspomaganie trzeba wyłożyć około 1500zł i to przy użyciu urzywanych niektorych części. Stary układ kierowniczy zrobiłem za około 300zł. Wymieniłem wszystkie bebechy w kolumnie, nowe zwrotnice, tulejki, końcówki drążków. Teraz lekko chodzi a rachunek jest prosty. Jakbym nim codzienie robił to bym wybrał wspomaganie a jak w sumie rocznie robie 10mth turem to czy warto sie grzebać w tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Zawsze można założyć przekładnie od c 360,będzie jak ze wspomaganiem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj