Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
raf21

Kapie z ogrzewania

Polecane posty

raf21    0

witam was powiedzcie mi co nam zrobic z pokretłem ogrzewania w moim belarus chodzi mi o ten co jest w kabice w dachu kapie z niego płyn . jak go uszczelnic lub co zrobic aby nie kapało z niego dodam ze dokręcalem i kapie dalej . doradzcie cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Sprawa jest prosta trzeba wymienić cały zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

to jest tzw. kran nagrzewnicy, powiem ci tak, odkręć ten dekielek od miejsca na radio i zobacz z czego kapie może poprostu wystarczy dokręcić ścisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raf21    0

ok zobacze to tak jak mowisz piotr

 

ok zobacze to tak jak mowisz piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    120

sprawdz czy nie kapie z węży ;)

u mnie mogłem je sporo dokręcić.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

koledzy odkopie temat dzis rozkreciłem ten zawor od ogrzewania i były tam dwie uszczelik i podkladka i wszystko wyglada ze jest ok tylko jedna rzecz mnie zaciekawiła ze kran ten zowor w srodku lata gora doł moze cos sie urwało jakies zabezpieczenie . mieliscie taki problem kiedys pomózcie?? bo mozna tez kupic nowy ten zawór ale jak mysle ze jak kupie nastepny i bedzie to samo to mysle załozyc zwykły zawór kulowy przelotowy od wody co w na to ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    199

Jeśli pasuje, to czemu nie!

 

Tylko gorzej jak sie zakamieni, to go nie ruszysz, ale myslę, że nie będzie tak źle, jak będziesz od czasu do czasu używać ogrzewania.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50

W moim rusku też posypał się ten zawór,to dokręciłem dławik na maksa,a pod słupkiem kabiny dałem zawór kulowy (na zewnątrz).


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiek45    18
(edytowany)

We wszystkich kapie u mnie od początku, także chyba to normalne w tych traktorach więc ja bym tym się nie przejmował

Edytowano przez stasiek45

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panek    0

U mnie też kapie ale że mnie to denerwowało to teraz na dniach rozebrałem ten kran i założyłem nowe miękkie i ciaśniejsze uszczelki i zobaczymy co będzie jak się kilka razy na grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ja tez podłazyłem jedna inna uszczelne ktora dobrze dolegała do scisnki zaworu jak i do osi co sie przekreca , i po zmontowaniu wyglada ze jest ok , ale na poczatku otwarłem ten zawor minimalnie jak sie da zeby płyn pomału przepływał po zaoraniu 5ha i ogrzewaniu i innych pac teraz zworem krece jak chce i wszystko jest ok i nawet go nie dokrecałem do oporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

nie powiem nic nowego u mnie też kapało regulowałem, za mocno dokręciłem było dobrze tyle że kran w jednej pozycji został poluzowałem znów kapie , ustawiłem tak średnio to trochę tępo ale idzie go ruszyć , najważniejsze przestało kapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Tam jest zwykły calowy gwint. Trzeba wkręcić kulowy i po sprawie na wieki. Odkręcone-zakręcone jednym ruchem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panek    0

Kolego ja nie spuszczałem płynu ale jak rozkręcisz to troszkę poleci ale nie dużo z pół szklanki a może nawet tego nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.