Zaloguj się, aby obserwować  
Sebastian

Jak podciagnac sprzeglo oporowe?

Polecane posty

Sebastian    0

Stracilem naped w Belarusie 952.2 prawdopodobnie cos ze sprzeglem oporowym.

Gdzy wlacze naped wszystko jest ok puki tylne kolA NIE ZACZNA sie kopac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

w belarusie hydrauliczny jest tylko podnosnik ;) jesli chodzi o naped to cos sie stalo w skrzyni rozdzielczej, tam bedzie sprzeglo klowe czy jakos tak, u mnie sie tarczki zjechaly i naped zniknol :D


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    13

Kolego dawaj nowe tarczki pod szlifuj tleje wewnątrz aby więcej weszło. I dowal kluczem nasadowym ile sił w nogach. Po miesiącu sprawdź i dokręć i to jest cała droga do sukcesu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kolego dawaj nowe tarczki pod szlifuj tleje wewnątrz aby więcej weszło. I dowal kluczem nasadowym ile sił w nogach. Po miesiącu sprawdź i dokręć i to jest cała droga do sukcesu.

 

Tak to prawda, ja jak mojego nowego przyprowadziłem to ta śruba co tarczki dociąga to całkiem lużna była [wcale nie ciągnoł] trzeba dokręcić jak tylko idzie i jest OK!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

Panowie ale to jest sprzęgło jak będzie za bardzo dociągnięte można zerwać tryby w skrzyni....

mnie tak wkurzył ten napęd że go dość dobrze naciągnąłem i jak na razie jest ok.... ale wymieniłem również podkładki sprężynowe znajdujące się dalej....


Rolnictwo to nie tylko zawód jak wiele innych to tradycja, ideologia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

a nam sie raz wał odkrecił od tej przystawki i spadł na szosę, dobrze ze nie pogiął sie...

 

 

 

u mnie raz była podciągana przystawka i teraz chyba drugi raz czeka, nagwiecej ta przystawka sie niszczy jak do tyłu sie grzebie...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Panowie a powiedzcie mi dlaczego mi się to sprzęgło grzeje :) Po przejechaniu 6 km nie da się dotknąć tej podpory, olej jest, wszystko ok, wcale nie ma luzu, łożyska nie wyrobione... Co może być przyczyną grzania się ??


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

jak się grzeje, to znaczy że gdzieś ma zwiększone opory i występuje tarcie. Przyczyną, mogą być zbyt ciasno spasowane części. :)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

Jeżeli łożyska są porządku to niema możliwości grzania się obudowy przyczyną może być włączony napęd ale w środku jest wtedy bardzo głośno....<to tylko pronar>


Rolnictwo to nie tylko zawód jak wiele innych to tradycja, ideologia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Przód mam wyłączony cały czas, tylko w polu włączam. A to może być wina łożysk bo one trochę ciężko chodzą, tak mi się wydaje, bo jak miałem ją na stole poskręcaną to ciężko było ja obrócić. Kupię najwyżej nowe łożyska i zobaczę czy to coś dało...


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

u mnie tez włąsni przy wyrywaniu drzew straciłem naped co może być przyczyną, gdy jest włączony tylne koła się kręcą ale pz przodu nie i tak piszczy, co może być tego przyczyną???


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ892    1

dołóż ze dwie tarczki i o dociągnij śrubę w podporze wału napędowego i po problemie


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

a gdzie ta podpora bo zbytni nie wiem chodzi mi 0 model 952??


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

A przyglądałeś sie kiedyś swojemu ciągnikowi z bliska? Podpora jest między wałem ze skrzyni i wałem do przedniego mostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ892    1

dokładnie na łączeniu wałów napędowych.najlepiej odkręć wały od podpory,odkręć też podporę i będziesz miał dobre dojście do tarczek w podporze.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

dzię ki mt 892


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj