pawel5991

czy ciagniki renault sa dobre

Polecane posty

Adam16482    3

ja miałem renówkę 95.14TX z turbem.Piś dużo piła ropy bo turbo ale bez turba są oszczędniejsze.Kolega Memberspisał że silink john derra lub inni że fendyta tog ówno prawda renowka miała silniki MWM i renówka nigdy nie była fendytem ani johnem i nigdy nie będzie.Części sią 2 razy drosze niż do zetora.Ja swoją renowkę miałem 5 lat i nic przy niej nie robiłem tylko wymieniłem uszczelniacze z przednich kuł a miałem rok renówki 1984 i bardzo bobrze sobi radziła w polu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

witam mam do was pytanie czy w reni z przednim napędem podczas hamowania powinien załączać się przedni napęd czy hamuje tylko tył??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

bo naprzykład w masseyu co jezdzilem 3095 to sie napęd przedni załączał i mysłalem że w renault tez tak jest. dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

renie do modelu 120.14/54 nie mialy hamowanego przodu, od modelu 133 mialy hamolce


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

czyil kiedy hamuje to powinna sie zapalic kontrolka od napedu przedniego? w modelach od 133??

 

 

ktos ma renówkę 155,54 i sie wypowie na temat tych ciągników jakie spalanie i jak sie sprawują??

Edytowano przez Ksawery

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

hamulec jest na wale wiec raczej kontrolka nie powinna sie swiecic

 

taki model ma kilku uzytkownikow na forum, najczesciej odwiedzajacym ostatnio jest chyba @andrejus, pisz do niego, moze cos poradzi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

w moim 120.54 94r. podczas hamowania zalacza sie przedni naped ,niema zadnej tarczy hamulcowej na przednia os, skrzynia 40km/h, wiec reguły niema


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Ja niedawno kupiłem 155-54 i jestem zadowolony.Najlepszy jest silnik,nie dymi,mało pali i ładnie pracuje.Robię właśnie agregatem podorywkowym 4m 12km/ha ziemia dość ciężka przez 12 godzin spaliła ok. 120 litrów przy ok.1900 obrotach co jest trochę dziwne dla mnie. Miałem kiedyś case 5150,1455,7120,new holanda g170,johna,4240s, 4955,7700,masseya 3690 więc o zużyciu paliwa coś wiem.

Zrobiłem tym ciągnikiem dopiero 50 godzin,ale spalanie porównywać można jedynie z silnikami perkinsa.

Jeśli znajdziesz zadbany egzemplarz na pewno będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

8900 mtg z całkowicie mechaniczną skrzynią,przednim tuzem i ehr. Ja wychodzę z założenia czym mniej elektroniki tym lepiej.Znajomy posiada 160.94 i często wraca z pola tyłem a zdarzało się ,że wcale zjechać nie chciała i mówi,że super ciągnik,tylko żeby nie ta skrzynia power syf bo coś się z samolotową mahiną do przełączania biegów pierniczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

a ehr jaki Ci sie sprawuje i czy jest on funkcjonalny w tych ciągnikach, bo jak przegladam rożne oferty to sporo posiada ehr,

Edytowano przez Ksawery

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Koledzy właśnie proszę o opninie nt EHR w ciągnikach renault... Mam na oku 120.54 cała mechaniczna tylko posiada ten EHR.. jak to się sprawuje w tych traktorach? jest to wadliwe urządzenie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

jak wszystko chodzi dobrze to jest dobrze a jak się zacznie psuć to pech używany sterownik kosztuje ok 5000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

koncowka produkcji wychodzila w pelni mechaniczna, czesto w kabinie TZ, jesli macie troche grosza wydaje mi sie ze warto dolozyc,

jednak ta ciagniki maja prawie 20 lat wiec elektronika bedzie siadac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Ja podszedłem do tematu w ten sposób,żeby znaleźć ładny ciągnik z mechaniczną skrzynią.Obawiałem się ehr-u,ale postanowiłem,że jak się zepsuje to zasilanie podnośnika podłącze pod wywrot i będzie mechanicznie. Dużo obaw było a teraz widzę,że to całkiem fajnie pracuje,dla mnie lepiej niż mechanicznie,bo przy agregacie aktywnym ograniczam wysokość podnoszenia żeby wałek nie strzelał i jednocześnie powoli opuszczał

 

Panczo szukaj ciągnika zadbanego o jak najmniejszym przebiegu zwracając uwagę na nakładki pedałów,fotel,wypalenie kolektora,brak wycieków i śladów pchania łap. Licznik nie wchodzi pod uwagę.Podnośnikiem się nie przejmuj. Nowego nie oczekuj,ale renaulta z zachodu można w niezłym stanie jeszcze znaleźć w przeciwieństwie do fendta serii 600

 

Okazje cenowe raczej radzę sobie odpuścić.Szkoda paliwa i czasu na jazdę.Nikt nie jest głupi i dobrego sprzętu tanio nie oddaje.Szkoda,że sam to dopiero po jakimś czasie zrozumiałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

no właśnie trochę już jeżdżę i nic ciekawego znaleźć nie można...

Dwa mam upatrzone i w dosyć dobrym stanie... tyle tylko że jeden ma ten EHR.. co prawda wszystko działa więc pytam się o ewentualną awaryjność... Zobaczymy co czas przyniesie, mam nadzieję że znajdę coś dobrego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja się kiedyś rozglądałem właśnie za ciągnikiem z EHR-em i rewersem elektrohydraulicznym i w końcu wyszło, że kupiłem jednak w pełni mechaniczną wersję. Fakt jest taki, że każdy traktor który oglądałem miał jakieś wady, a więszkość miała bardzo duże przebiegi. I nie mówię tu o stanach liczników ale ogólnie o wyglądzie i stanie traktora. Moim zdaniem EHR jest całkiem fajną sprawą, ale i bez niego da się pracować. Mam znajomego, który ma renówkę z EHR-em i rewersem elektrohydraulicznym i muszę przyznać, że traktor bardzo ładnie pracuje, ładniej niż mój. Ale tak jak ktoś wyżej pisał, on zapłacił za swój traktor nieco wyższą kwotę niż teoretycznie można było wtedy kupić taki sam traktor ale w gorszym stanie. Niestety prawdziwe okazje teraz zdarzają się bardzo rzadko. Wg mnie lepiej jest kupić traktor nieco droższy, ale za to z dobrym ogumieniem, zdrowym silnikiem i hydrauliką i nie mieć potem żadnych problemów niż kupić tani i zaraz dokładać do niego. Ale oczywiście trzeba też mieć trochę szczęścia do zakupów :). I jeszcze jedno - na oko renówki prezentują się znacznie lepiej niż większość innych traktorów, ale trzeba się dobrze przyjrzeć i przede wszystkim popracować nim w polu przez minimum godzinkę zanim się kupi - zagrzać silnik, olej w skrzyni i sprawedzić jak wtedy się spisuje, czy nie ma wycieków, czy silnik równo pracuje, nie kopci, czy hydraulika i wspomaganie działa tak samo jak na zimnym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

panczo ja tez jeżdżę za renówka a skad jestes może wymienimy sie spostrzeżeniami i jaka cię interesuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

kojarze ta renówke bo juz dosyc dlugo się ogłasza, ja poluje na jakaś 133.54 albo ewentualnie 155.54 jak sie trafi

 

a na jakich stronach szukasz bo ja na allegro i na autogieldzie a znasz jeszcze jakies na których sie ogłaszaja,??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

raczej nie... ototmoto to tez prawie to samo...

w damasławku ostatnio widziałem 3szt 133.54. dwie z nich były w bardzo fajnym stanie ale niestety dosyć drogie... (ok 50tys)

trzeba szukac:) samo w ręce nie wpadnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj