Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Antekpirat    0

podstawa to zmierzenie cisnien

Moim zdaniem niepotrzebnie te zeczy wymontowywal

nie wiesz ile razy blysnela ta kontrolka po lewej stronie jak dluzej przytrzymales sprzeglo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitru    0

@Setius

 

Twój magik nie może ogarnąć naprawy sprzęgła, a będzie Ci pompę naprawiał? no i po cholerę wykręcał rozdzielacz?

Jeżeli pompa jest faktycznie trafiona, to prawdopodobnie sprzęgło było ok.

Poza tym podnośnik by Ci nie działał na 18 barach z pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Setius    0
Napisano (edytowany)

Wydaje mi sie ze sprzeglo zostalo naprawiony poniewaz naciskalem hamulec na 1 biegu ciagnik sie zadusil czyli sprzeglo zostalo zrobione. Jaka wydajnosc ma miec ta pompa? Nie wiem ile razy mrygnela ta lampka jak juz mowilem potem ciagnik jezdzil normalnie nei testowalem go dluzej bo ow mechanik przyjechal i zabral sie do wymontowania.

 

Rozumiem ze sprzeglo jest napedzane przez pompe ale dopiero teraz ;/. Ale koles oddal mi pekniety docisk sprzegla i tarcze wiec cos bylo na rzeczy.

 

I niestety jest to mechanik od ursosow i zetorow ;/.

Edytowano przez Setius

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

point    1

Witam, mam szybkie pytanie techniczne. Czy na wężyku doprowadzającym olej do zbiorniczka hamulcowego jest dławik? W moim obecnym wężyku coś się przytkało, olej za wolno leci, zbiorniczek się opróżnia i hamulce się zapowietrzają. W katalogu ten wężyk jest podpisany jako hydraulic hose - break return, wiec na mój rozum to taka zastawka, żeby olej się nie cofał. Czy jak będzie założony zwykły przewód to ciśnienie nie będzie za duże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pliszka    0

Witam, kupiłem case maxxum rocznik 96. Sprzedawca mówił że on nic nie wie o nim i kupił go na aukcji za granicą. Ciągnik chodzi dobrze, nie widac w nim czegos niepokojacego. Ale dla pewności chce wymienic olej silnikowy i przekladniowy. Moglibyscie powiedziec jakie ilosci trzeba do niego wlac? z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
point    1

silnik 10l

przekladnia 75l

przedni dyfer 6.5l

przednie planetarki 1l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rucin    2

Mam pytanie jakie macie opinie na temat 5140 warto kupić ten ciągnik?Licze na szybką odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

panowie podnosnik mi padl

to znaczy z blotnikow moge sterowac a z srodka juz nie

nie zmienialem oleju juz 2 lata

ale w tym roku zmienilem sam filter [wiem wiem ] i zxapala sie kontrolka od zapchania filtra

czy to moze byc przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    14

hamulce sie skonczyly,metal trze o metal i filtr sie za***rdala.zmien filtr to jeszcze chwile pojedziesz.ot taki urok mokrych hamulców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

panowie podnosnik mi padl

to znaczy z blotnikow moge sterowac a z srodka juz nie

nie zmienialem oleju juz 2 lata

ale w tym roku zmienilem sam filter [wiem wiem ] i zxapala sie kontrolka od zapchania filtra

czy to moze byc przyczyna??

Witaj! Mam 5150 i 5120 też miałem taki przypadek w oby dwóch,a dokładniej przełączniki na błotnikach mi sie popsuły i podnoszenie z kabiny nie działo i z błotników.majster połączył w kostkach na błotnikach jakieś kable i wszystko działa.

 

Mam pytanie jakie macie opinie na temat 5140 warto kupić ten ciągnik?Licze na szybką odp

A więc 5150 posiadam od siedmiu lat więc mogę coś powiedzieć;)

silnik-ma już swój przebieg olej wymieniany co 300 mtg i pali na dotyk i filtry paliwa co rok.Silnik nic dodać nic ująć,oszczędny w gruberze 3 m 10l/ha na glinie u mnie takie przeważają

Skrzynia-Wymieniałem raz tarczki w koszach sprzęgłowych nie droga sprawa z robocizną 700zł a po zatym nie nagana;)

elektryka -troche fiksuje ale nie są to poważne usterki raczej tu kabelek sie urwał to coś nie łączy ale to sporadycznie.

najgorszy mankament to blachy strasznie słabe są

Ja osobiście nie zamienię go na inną markę jd czy ferbuson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    14

sam wymieniales tarczki?gdzie kupowales?u mnie dwójka sie slizga.jakby co mam dobrego elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

Mi wszystko robi znajomy mechanik który siedzi w case od 15 lat tarczki jak ja kupowałem 4 lata temu kosztowały 20 zł teraz sądzę że są jeszcze raz takie drogie około 50 zł kupowałem na allegro "akurat wtedy aukcja była" i mi sie udało plus uszczelki simeringi załatwiał mechanik.Cały remont myśle że teraz nie powinien przekroczyć 1500 tys zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jurek1    1

Panowie jestem świeżym właścicielem case , mam parę pytań 1. cały czas mryga kontrolka przy przełączniku od podnośnika co ona oznacza . 2.przestał działać podnośnik z zewnątrz jak i z kabiny . POMOCY!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Migajaca kontrolka oznacza ze podnosnik nie bezie dzialal dopuki nie przelaczysz przelacznika do przodu kontrolka bedzie sie swiecic

przy kazdym wlaczeniu

Mialem kiedys to samo tylko ze u mnie ta kontrolka przestala wcale swiecic a wina okaal sie byc spalony calak od sterowania elektronicznym podnosnikiem a moze byc rowniez przelacznik u mnie on nie laczyl to go rozebralem i nalutowalem na styki ale szybko sie wytarly i kupilem nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jurek1    1

przełącznik zamówiłem nowy mam nadzieję że to jego wina .mam pytanie w których przewodach powinno być napięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jurek1    1

przełącznik wymieniony podnośnik działa tylko z zewnątrz z błotników a gdy przełączam w kabinie to nic się nie dzieje i cały czas miga kontrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jurek1    1

czy ktoś może posiada schemat elektryczny do case bo nie mogę uruchomić nadal podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

A ja mam pytanie czy ktos robil komputer w tym case jak tak to gdzie i za ile i co sie zepsuło

Czy przyczyna moze byc niskie cisnienie

gdy krece kierowniczo to strasznie syczy co to moze byc ??

jurek1 a zadna kontrolka ci sie nie swieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    14

jaki komputer w tym modelu nie ma komputera.

sprawdz poziom oleju w układzie.

profilaktycznie zmierz ciśnienie w tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jurek1    1

Na desce wszystko gaśnie przy uruchomieniu tylko cały czas miga kontrolka od podnośnika ,ciągnik jeżdzi w porządku . To mie dziwi . Jeśli się nie mylę to one nie mają kompa od podnośnika tylko przekażnik , który jest pod osłoną pod dźwigniami od hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


    • Przez misterio26
      Witam.
      Szukam jakiegoś kontaktu do mechanika znającego się na marce case czy ktoś może mi kogoś polecić woj. wielkopolskie i łódzkie.
      Pozdrawiam 
×