Skocz do zawartości

pitru

Members
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O pitru

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 08.12.1979

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Zainteresowania
    Mechanika Komputery
  1. Case JX 90 kimatyzacja problem

    Prawdopodobnie przepaliły się oporniki przy wentylatorze. Każdy ma inny opór, a to zmienia prędkość wentylatora. Trzeba wlutować nowe.
  2. mccormick mtx 125

    Jeżeli to nowszy model, to proponuję sprawdzić czujnik doładowania i ciśnienia atmosferycznego, może źle dobiera dawkę powietrza przy wysokiej temperaturze. Ja bym szedł w tym kierunku. Dymi? Jeżeli pompa jest starsza rotacyjna to sprawdz przewód od kolektora dolotowego do korektora dawki paliwa.
  3. [quote name='mtracz' timestamp='1331069324' post='900236'] Gdy do regulacji podchodzi dobry fachowiec i po wstępnym ustawieniu na znakach dokonuje poprawki na słuch co daje widoczną poprawę także w baku, a silnik pracuje jak zegarek [/quote] Kolego, nie wprowadzaj ludzi w błąd. Widziałeś kiedykolwiek jak ustawia się pompę?? Po to są znaki na rozrządzie i przyżądy do ustawiania pomp w/g wartości fabrycznych żeby to stosować. Dobry fachowiec, może ustawić na tzw słuch do bardzo przybliżonych wartości,ale nie z dokładnością do +- 2 st.. W praktyce te 2 stopnie to niemal nie zauważalny ruch. Do tego w nowszych pompach dochodzi zawór dynamicznej zmiany kąta wtrysku, który dodatkowo przyspiesza kąt wtrysku na wyższych obrotach silnika. trochę teori : [url="http://www.pan-ol.lublin.pl/wydawnictwa/Motrol6/Wasilewski.pdf"]http://www.pan-ol.lu.../Wasilewski.pdf[/url]
  4. McCormick MTX150

    Ten akurat silnik w mtx150 to Iveco i nie ma CR!! tylko pompę rotacyjną.
  5. Case 5120

    @Setius Twój magik nie może ogarnąć naprawy sprzęgła, a będzie Ci pompę naprawiał? no i po cholerę wykręcał rozdzielacz? Jeżeli pompa jest faktycznie trafiona, to prawdopodobnie sprzęgło było ok. Poza tym podnośnik by Ci nie działał na 18 barach z pompy.
  6. Case CX problem z hydrauliką

    pomierz ciśnienia na rozgrzanym oleju dowiedz się jakie ciśnienie ustawić dopiero zaglądaj do zaworów.
  7. Witam było kilka rodzajów mostu np taki :[attachment=4036:001CSIHE-377554.gif]
  8. Kod błędu H to błąd sworznia sensorowego (dolne sworznie podnośnika) sprawdz kable lub wymień sworzeń i skalibruj podnośnik. Można skonfigurować podnośnik tak, żeby korzystał tylko z jednego sworznia. Jeszcze pytanie czy ta pozioma kreska "-" przed "H" jest na dole czy na górze wyświetlacza? bo to są dwa różne błędy albo potencjometra albo zmienionej konfiguracji.
  9. d03 zawór pierwszeństwa jest przeważnie na górze skrzyni (pierwszy na lini od pompy) jest odpowiedzialny za podawanie ciśnienia w pierwszej kolejności na chamulce i orbitrol. Jest przesterowywany ciśnieniem sygnałowym, spadkiem lub wzrastającym ciśnieniem. Jeżeli nie miałeś z nim do czynienia radzę tam nie grzebać. darek 14 ,zawór powinien być na sekcji podnośnika w rozdzielaczu znajdziesz ją po połączeniu dzwigni do rozdzielacza. albo gorszy wariant jest wewnątrz skrzyni przy mechaniźmie sterowania siłownika (pod tylną pokrywą z ramionami) ..... ale to już grubsza robota.[attachment=4035:Lodowka.gif]
  10. Obaj macie problem z zaworami. d03 z zaworem pierwszeństwa, lub obbitrolem ( po spienionym oleju stawiałbym na orbitrol.) a kolega darek14 z zaworem podnośnika. W jednym i drugim przypadku można sprawdzić czy zawór ma przecieki jeżeli po dłuższym włączeniu funkcji zawór bardzo się grzeje. darek14 nie piszesz czy ramiona opadają i czy podnośnik ma wogóle siłę coś podnieść?
  11. McCormick CX [nie pokazuje prędkości]

    katopo, czujnik operatora w siedzeniu to jest opcjonalne wyposarzenie, najszybciej sprawdzisz podnosząc gumę za fotelem, jeżeli za fotelem nie wychodzą jego przewody poprostu go nie masz.. Z czujnikiem operatora, chodzi o to żeby z pustym fotelem nie zapalić ciągnika i żeby rozłączył jazdę lub wałek wom kiedy operator wstanie z fotela. Nie ma on zadnego związku z brakiem wskazań prędkości.
  12. Case 5120

    Witam zacznij od sprawdzenia elektrozaworów półbiegów na skrzyni. Moduł sterujący skrzyni widzi błąd i zapala kontrolkę i rozłącza cewki kierunku jazdy. Są 2 możliwości: albo elektrozawór nie dostaje prądu lub jego cewka jest przepalona albo elektrozawór jest sprawny a układ nie utrzymuje ciśnienia na koszu sprzęgłowym 4 półbiegu.
  13. Case IH CX80A

    Pracy nie ma dużo. Zwalasz paski, koło pasowe walu i już widzisz uszczelniacz. Więcej zachodu jest z wyjęciem i włożeniem, ale to już zależy od zręczności bo trochę ciasno...
  14. Case IH CX80A

    Prawdopodobnie olej leci z uszczelniacza na wale korbowym. Świeży olej wypłukał trochę silnik i poleciało.... Nie płucz niczym silnika!!! Piana na korku często się zdaża, jeżeli silnik często pracuje przez krótki czas nie zdąży się porządnie rozgrzać, a śladowe ilości wody z paliwa nie zdążą odparować i mieszają się z olejem.
  15. Case seria JX

    @HORTUS, @ENDURAK91 weź jeszcze pod uwagę korektę wtryskiwaczy i ciśnienia doładowania turbiny. Wątpię, żeby były tak samo ustawione. Swoją drogą uważam, że to mało opłacalny tuning. Przyrostu mocy prawie nie odczujesz, a dojdą same koszty. Większe spalanie i wzrasta ryzyko awarii samej pompy lub sprzęgła, które i tak jest w tych modelach nie za ciekawe. Nie wspominając o linkach sprzęgła i wałka, które trzeba cały czas podciągać. Ja, nie pozwolił bym bez powodu grzebać w bebechach mojej nowej pompy nikomu, nawet fachowcom z szacownego serwisu Boscha. Zupełnie inną sprawą jest zmiana oprogramowania, bo jest pod większą kontrolą i łatwo wrócić do ustawień fabrycznych. Co nie jest łatwe, jak coś rozkręcasz kilka razy. Ale, to tylko moje zdanie.... PS nie zdziw się na hamowni, jak ciągnik nie będzie miał 60koników, ponieważ częstą praktyką jest podawanie mocy silnika z hamowni ale... bez osprzętu.
×