Skocz do zawartości

Levis

Members
  • Zawartość

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Good

O Levis

  • Ranga
    Zaawansowany

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Pure performance
  1. silnik mwm

    OK sam sobie odpowiem, nie ma żadnego chłodzenia tłoków.  
  2. silnik mwm

    Nowe pytanie, czy d227-6 ma natrysk oleju na denko tłoka? Ewentualnie czy późniejsze uturbione D226 miały natryski? Ktoś ma dostęp do schematu magistrali olejowej do tego silnika?  
  3. sprzęgło renault 120.54

    Tak, dziś zaczęło szarpać przy ruszaniu. Andrzeju czy możesz podpowiedzieć jak wygląda to sprzęgło i gdzie kupić, jakiś link? Czy po prostu masz na myśli tzw sprzęgło jednotarczowe łopatkowe a nie tradycyjne ciągłe. A żeby weselej było to padła pompa wtryskowa, 12dni przed końcem gwarancji
  4. sprzęgło renault 120.54

    Dźwignię naciągnąłem ile się dało ale bez zmian, okienka inspekcyjnego aby podciągnąć na samym docisku nie ma więc i tak rozpoławianko... Załyszałem tez opinię że takie przeciąganie to objaw kończącego się sprzęgła i jak padnie nie da się już wcale rozprzęglić. Jak na mój rozum to się kupy nie trzyma i raczej powinno się ślizgać niż być na stale spięte..
  5. sprzęgło renault 120.54

    Witam. Mam u siebie podobny problem ale w ciagniku 951-4 skrzynia 12/12 sprzęgło całkowicie mechaniczne. Ciężko wchodzą biegi, po wciśnięciu sprzęgła muszę odczekać z 10s zanim pozwoli na gładkie wpięcie biegu. Na biegach pełzających wciśnięcie sprzęgła skutkuje poruszaniem się ciągnika jeszcze jakiś czas, ledwo hamulcem mogę go zatrzymać, im wolniejszy bieg tym gorzej. Na biegach szosowych praktycznie nieodczuwalne ale też lekko przeciaga. Ruszanie nie stanowi problemu nic się nie ślizga, sprzęgło "bierze" na normalnej wysokości. Ktoś ma pomysł co się dzieje? Dlaczego sprzęgło jakiś czas zostaje "sklejone" nie rozprzęgla napędu?
  6. Dziewczyna na gospodarkę

    Szczerze to zlewam to, podpadnę czy nie podpadnę, ich sprawa. Kłamać - nie, mówić to co chcą usłyszeć - tak. Nie mów nigdy kłamać, to złe słowo które dla Pań jest jak ostrzeżenie, że temu panu już dziękujemy,
  7. Dziewczyna na gospodarkę

    [quote name='stables' timestamp='1348781574' post='998848'] Myśle ze trzeba byc zawsze z boku,kimś w charakterze przyjaciela ale tez dawac do zrozumienia ze zalezy nam na niej,ze w razie potrzeby zawsze jestescie ale nie oczekiwac od razu nie wiadomo czego tylko spokojnie czekac;) [/quote] Taa a później trafia się arogancki typ maczo w kilka godzin owija sobie laskę wokół palca wykorzysta i zostawi w cholerę, a Ty głupi, dalej słuchaj żalów i bądź nadal dobrą dusza przyjacielem. Tak tak drogie kobiety, taka wasza natura, zawsze Wam mało i szukacie grom wie czego.
  8. Licząc na szybko i w uproszczeniu: średnica koła około 55cm. Obwód 170cm czyli jeden obrót koła to 1,70m na polu. szerokość siewnika 2m a więc trzeba przejechać 5000m aby zasiać 10000mkw czyli 1ha. 5000m to 2941obr koła. Załóżmy że chcesz wysiać 250kg nasion na hektar. Znów upraszczamy i robimy dawkę na 1/100ha czyli trzeba obrócić koło 1/100 razy tego co na hektar czyli w przybliżeniu 29,5obr. Zebrać ziarno, które siewnik wysiał podczas tych 29,5 obrotów i zważyć na jakieś dokładnej wadze. ma wyjść 1/100 z 250kg czyli 2.5kg. Metodą prób i błędów dobierasz przełożenia w taki sposób aby po 29,5obr koła mieć właśnie 2.5kg. Wszystko w tym temacie. Dla ułatwienia na przyszłość, zapisz sobie dla jakich przełożeń masz dane dawki wysiewu.
  9. Ubezpieczenie rozrzutnika ???

    Nie możesz się nią poruszać po żadnej drodze publicznej, nawet jeśli to tylko przejazd w poprzek drogi publicznej. Możesz natomiast starać się ją zarejestrować. Ale o szczegóły pytaj w WK.
  10. Spalanie naszych Renult

    U mnie przy gruberze na głębokości 20cm 951-4 spaliła jakieś 10l/ha
  11. Ciśnienie oleju w C-330

    Jaki masz olej i jak stara jest pompa oleju?
  12. Ceny usług rolniczych

    Na szybko licząc niech spali Ci na godzinę 6l ON po 5,5zł to masz 33zł do tego dolicz swój bezcenny czas i zużycie ciągnika i śmiało 80-90zł/h możesz brać.
  13. silnik mwm

    Dla D226-6, typ pompy: R3462360 kąt wtrysku 8,33mm +-0,30mm przed GMP bądź w stopniach 27 +-0,5.
  14. silnik mwm

    @Geo Śrubka nr 1 nie sluży do regulacji, można ją całkowicie wykręcić i spuścić paliwo z pompy, czy służy do odpowietrzania - wątpię gdyż jest w najniższym punkcie pompy więc cóż ona miała by odpowietrzać... Do odpowietrzania pompy służą 2 i 3. Czy można całą tę śrubę na klucz 24 bezinwazyjnie wykręcić - nie wiem, z tego co widziałem na schematach ideowych powinno dać się to wyjąć i złożyć bez większego problemu ale nie biorę tego na własną odpowiedzialność. Jak masz czas i chęci wyjmij pompę i zawieź do Boscha na Bacieczki do Białegostoku, sprawdzą i powiedzą dokładnie co i jak. Obfite dymienie na szaro to zbyt wczesny kąt wtrysku, po tym jak rozwierciłem śruby i mogę sobie szybko przestawić kąt zobaczyłem jak wielka różnica jest po zmianie kąta o te kilka stopni.
  15. silnik mwm

    Dziś odebrałem pompę i wtryski, nowe końcówki BOSCH, pompa po regeneracji, nowa głowiczka, nowy wyprzedzacz zapłonu, chodzi świetnie, dużo lepiej odpala, w końcu pojawia się czarny dym pod obciążeniem Pracuje równiej i co najważniejsze nie dymi na szaro (wczesny kąt) Paten z rozfrezowanymi otworami doskonale się sprawdził. Z ciekawości sprawdziłem jaka jest różnica wcześniejszy/późniejszy kąt. Delikatny ruch pompą w kierunku wyprzedzenia kąta i silnik dymi na biało/szaro jak opętany. Lekkie opóźnienie i już czyściutko bez żadnego dymu. Okazuje się że ta śruba 1 to wyprzedzacz kąta. Na zimnym silniku wyprzedza kąt o kilka stopni dla ułatwienia rozruchu. Jako że jest to najniższy punkt pompy lubi się tam zbierać syf i blokować ten wyprzedzacz, co skutkuje permanentnym wyprzedzeniem kąta wtrysku i dymieniem na szaro. Całość wyniosła mnie 1237zł plus własna praca wyjęcie/włożenie pompy i wtrysków.
×