leszczak23

Members
  • Ilość treści

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O leszczak23

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 22.11.1982

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1406 wyświetleń profilu
  1. U mnie padło łożysko w obudowie i zeszlifowało większy otwor . Łozyska potężne 6407 a mimo to uległy. Pompa była smarowana regularnie (posiada 2 kalamitki ). Membrany okazały się w złym stanie. Oryginalne przezroczyste(desmopan) to koszt 220 w Kunert. Polskie czarne to koszt ok 60zl. Jest dwóch producentów i wiadomo tylko jedne sprawują się dobrze. Uszczelki przezroczyste z Desmopanu pod zawory koniecznie muszą być nowe . Koszt ok 20zł sztuka. Zawory mają oringi . Te warto kupić olejoodporne i chemioodporne kupione w sklepie passerotti na Małoszyńska 3, 60-176 Poznań za grosze (wysyłka). Pomijam fakt że zawory są po 120zl i razy 12 sztuk daje niezła sumkę co już skłania do zastanowienia się nad zakupem innej nowej pompy. Korbowody maja indywidualne nabite numerki . Moja np miała 3 korbowody z nr 1 , i kolejno 2,3,4 . Róznią sie wysokością . Jest to błąd 1,5mm. Wynika to ze szlifu gładzi obudowy . Nie wolno pomieszać . Warto też pomierzyć suwmiarką odległości płaszczyzn iprzylegania membrany do osi obrotu . Membrana musi pracować symetrycznie w obie strony . Większa odległość powinna przypisywać niższemu korbowodowi .Wówczas membrany nie będą rozciągane asymetrycznie i przez to nie spadnie wydajność. Łożyska kupowałbym w ostateczności polskie ale nigdy Chińskie i polskich importerów typu CX , HART .itp. Najlepsze są niemieckie FAG i NTN KOyO japońskie. Są POTRZEBNE 2 SZTUKI 6310 i 2 sztuki 6407 .I tak polskie KRASNiK i czeskie ZVL są po 40-50 zł a FAG 6310 2RSR w ZATEX jest p 65 netto . NTN 170zł Netto za 6407 . Razem z łożyskami można kupić simmerinngi i oringi za grosze w firmie ZateX Pol (38.00x4.00 NBR70; 35x47x7 AO TC 2sztuki; 45.00x4.00 NBR70 1sztuka) . Trzeba jednak podać konkretne wymiary z katalogu Reasumując nie wiem czy w ogóle naprawa ma jakiś uzasadniony ekonomiczny sens . Pompa pomimo solidnej obudowy i masywnych łożysk ma swój wiek i robią się wżery na gładziach membran i pęknięcia.dla własnych potrzeb należy wymieniać wszystko i zwrócić uwagę na stan łożysk i czy ciasno siedzą w obudowie i czy nie ma pęknięć w obudowie.Porządnie zrobiona zarobi na siebie . Jeśli nie chcesz ryzykować to polecam Pompy włoskie Udor dla przykładu 100l/min w STANIMPEXIE ceny zaczynają się od 1100zl i jest to produkt wykonany we Włoszech . Tutaj potrzebna jest odpowiednio 150l/min. Króćce o dziwo nawet pasują ...
  2. 2 kalamitki sa: z tyłu na ośce i w obudowie z przodu
  3. Sprawdź małe pokrętło Ehr pierwsze z prawej strony (są tam cztery w rzędzie -na samej górze konsoli) . Pokręć nim w lewo i w prawo lewo ... zostaw w prawo. , potem podnieś ramiona i kreć tym pokrętłem (właśnie tym pierwszym od prawej strony) powoli w lewo aż przestanie syczeć pompa. zostaw. Dla pewności jeszcze raz sprawdź czy po podniesieniu ramion słuchać syczenie , ewentualnie lekko popraw w lewo owe pokrętło. 2.Piana w oleju może zdradzać słabą pompę lub też ta regulacja powyżej była zła i pompa się męczyła podczas pracy pieniąc olej nadmiarem. Sprawdź ciśnienie na hydraulice. Manometr z końcówka na hydraulikę Kupisz np. w Grene albo w internecie. 3.Olej -co tam masz ? Czy wywracałeś przyczepy sąsiada? Nie ma tego dużo w tym zbiorniku nad silnikiem; wylej tą zupę do innych potrzeb(wcześniej zerknij na konsystencje i ilość opiłków-powie coś to o kondycji pompy), zalej świeży olej., Olej Półsyntetyk Typu Stou lub względnie Utto . 10w40 lub10w30 . 10w40 lepsze będzie latem. Najlepiej olej kupować z górnej półki np Fusch , Akros Selenia , Sigma a jeśli Polski to Orlen Platinum Stou. Platinum ma dodatki i jest tylko 10zł droższy (5L) od zwykłego Orlen Stou. 4.Kiedy zmieniałeś filtry? Wszystkie wymieniłeś? Filtry są trzy :1.w Zbiorniku na przelewie ;2. Na ssaniu do pompy z lewej strony silnika 3. Z tyłu ciągnika(lewa strona podnosnika hydraulicznego) jest przykręcany wkład (ten filtr ma jeszcze w sobie zawór...)- Jakość filtrów nowych: Kup Filter Mann lub Henghst ,nie kupuj Filtrona, Podejrzanych Championow, Hartów i innych tanich zamienników.. Odpowiednie filtry znajdziesz w katalogu Mann online lub Hengst (wg marki typu ciagnika) Poznasz wszystkie filtry (paliwa powietrza oleju) do danego modelu a po numerze szukasz dalej zamienników (markowych)np w intercars .. 5.Jak nie opuszcza (czasami) to- dźwignia podnoszenia i opuszczania (ta EHR - nie mechaniczna) - zrób trzy razy góra dół góra- to jest resetowanie błędów. Zostaw ją na góra zeby ci np pług nagle nie zaczął opadać bez twojej świadomości . Następnie pozycja Dół i opada. Z życia wzięte
  4. W wielkopolsce potworzyło się małych skupów. Po pierwsze w takich skupach trzeba ZAWSZE i każdorazowo być obecnym przy ważeniu transportu. NIEOBECNY NIE Ma RACJI a okazja czyni zlodzieja !!!
  5. http://sklephanrolcom1.shoparena.pl/userdata/gfx/bf0386b31ee00c10c5dcc9c6cead4f86.jpg do polskiego dwuosiowego robią na zamowienie, można zażyczyć sobie oskę 40 mm i grubszą blachę
  6. Hanrol Czempiń robi solidniejsze 400zl płaskowniki są przyspawane do rury
  7. leszczak23

    Komputer Hardi

    jak ktoś nie wie jak ustawic i pokalibrować ja mam instrukcję , to nie jest az tak trudne..leszekwos@gmail.com
  8. Mam Fendta 311 LSA 86R coś mi puka cyklicznie w okolicach sprzęgła . slychać bicie, najbardziej w środku kumuluje się dźwięk pod siedzeniem w kabinie ale bardziej dudnienie ,na zewnątrz niesie się po calym traktorze taki dżwięklużnego korbowodu -z tylu puki metaliczne i z boku gdzieś przy sprzęgłach pukanie jakby młotkiem a w kabinie dudnienie. Jak zimny rano zapale to przez chwile nie ma tego, nasili sie po rozgrzaniu- w orce jest bardziej metaliczne. najbardziej na biegu jałowym , a na wysokich obrotach obciązony i przy ruszaniu z wolna pod obciążeniem dźwięk ten zagłusza się. Sprzęgło turbo zostało wcześniej wymienione przez poprzedniego właściciela bo miał puki przy ruszaniu z miejsca-frezy na wielowypuście miał wyciśnięte. Ciekawskim przesylam link strony Tutaj sa zdjęcia ze schematami i sposobami naprawy turbomatikow ww.diephaus-landmaschinenservice.de/bilder/ Kto w Polsce takie rzeczy naprawia?
  9. Witam Mam fendta311 lsa z 1986 roku Cos mi puka pod siedzeniem przy sprzęgle-na wolnych obrotach puka przy wyższych dzwięk ginie. sprzęglo turbo poprzedni własciciel wymienił ale tylko tą gruszkę reszty nie ruszał twierdzi ze były puki i ustały. Moj fachowiec mechanik od korbanka mowi że mam się tym aż tak mocno nie przejmować i na razie jeździć. Też dał do zrozumienia nieda sie to tak ani łatwo ani szybko naprawić a jakieś stuki stamtąd sa dopuszczalne . Co tam jeszcze może takie puki robić ,czy to -walek pośredni ? ile to kosztuje i jak dużo jest roboty ? demontaż dotyczyłby ,skrzyni i kabiny ? Gdzie z tym iść, jeśli chodzi o części do regeneracji ? Tutaj coś znalazłem w Niemczech czy są takie zakłady w Wielkopolsce? ww.diephaus-landmaschinenservice.de
  10. Można dać do przetoczenia tloki i zrobić na pięć pierscieni . Nie wymyślam tak robionow ciężarówkach z motorami 352 .
  11. to seria 600 ale pewnietak samo walki są na wielowypustach w 300 Ciekawi mnie co tam może sie wyrobić,?
  12. Mam Fendta 311 LSA 86R coś mi puka cyklicznie w okolicach sprzęgła . slychać bicie, najbardziej w środku kumuluje się dźwięk pod siedzeniem w kabinie ale bardziej dudnienie ,na zewnątrz niesie się po calym traktorze taki dżwięklużnego korbowodu -z tylu puki metaliczne i z boku gdzieś przy sprzęgłach pukanie jakby młotkiem a w kabinie dudnienie. Jak zimny rano zapale to przez chwile nie ma tego, nasili sie po rozgrzaniu- w orce jest bardziej metaliczne. najbardziej na biegu jałowym , a na wysokich obrotach obciązony i przy ruszaniu z wolna pod obciążeniem dźwięk ten zagłusza się. Sprzęgło turbo zostało wcześniej wymienione przez poprzedniego właściciela bo miał puki przy ruszaniu z miejsca-frezy na wielowypuście miał wyciśnięte. Z mojj strony wymieniłem z przodu tlumik drgań skrętnych i końcówki wtryskiwaczy i wyregulowalem luz zaworowy. Co to może być te dudnienie jakby bicie łożyska o obudowę? Koledzy wcześniej pisali o wymianie sprzegła suchego i lożysku -ale nie napisali czy to lożysko oporowe czy walka sprzęgłowego. Z tego co mi wiadomo od serwisu Korbanka to te łożyska muszą być wymieniane na nowe nawet jeśli nie wykazują luzu .Czy jest tak,że wałek sprzęgłowy jest długi- przez dwa sprzęgła -i bije w łożyska w obudowie skrzyni. Ponoć jest jakaś tolerancja luzu. Czy wałek sprzęgłowy jest jakoś składany z dwóch na wielowypust tak jak na tym filmie? you tube tytul Getriebeeingangswelle reparieren, Fendt Favorit 611 baujahr 1980 ZF T-3345 niech ktoś się wypowie ? Przepraszam żenawijam tyloma watkami -chodzi mi tylko o te dudnienie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj