robert199411

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O robert199411

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. orbitrol nowy cisnienie spoczynkowe bez krecenia powinno byc 18 u mnie jest 60 przy wyzszych obrotach na najnizszych 35 bar a powinno sie utrzymywac 18 na niskich i wysokich. Nie mam pojecia dlaczego na niskim cisnieniu bez ruszania kierownicy buduje sie tak duze cisnienie. Podłaczenie sprawdzałem i jest ok na 100%. Orbitrol stary i nowy daje cisnienie na oba weze i dlatego nie ma wspomagania jak krece wolno tylko musze szybko wtedy siłownik na powrocie ma wieksze cisnienie niz to na wezu i wtedy wspomaganie dziala. Zadnych zaworów nie ustawiałem w skrajnych połozeniach kół jest 200bar i tak ma byc. orbitrol nie moze dawac oleju z obu stron
  2. te 60 bar to cisnienie spoczynkowe gdy nie krece kierownica a powinno byc 18 bar. Niemniej jednak na jednym wezu powinno byc cisnienie a na drugim powinien wracac olej, a tam jest cisnienie i tym samym cisnienie z silownika (powrot) gryzie sie z tym z weza a gdy bede krecil szybciej to cisnienie z silownika (powrot) jest wieksze niz to na wezu i kierownica chodzi lepiej.
  3. chyba tak Ciekawe tylko dlaczego na nowym tez tak jest ??? Aczkolwiek nowe nie musi oznaczac sprawne.
  4. witam Przeprowadziłem dzisiaj test, a mianowicie odpiąłem jeden wąz z siłownika np. prawy i kreciłem kierownica w lewo i elegancko lekko sie kreci lecz zaobserwowałem, że podczas krecenia w lewo leci olej z prawej strony siłownika i to jest normalne bot o jest powrot ale leci tez z cisnieniem olej z węze odłaczonego a tak chyba nie powinno byc.
  5. siłownik podmieniłem i to nic nie dało. Podniosłem przód żeby odciążyć koła ale tak samo sie kreci. Dzisiaj odpaliłem ciagnik i kierownica przez chwile kreciła się lekko a pozniej znowu opor gdy krece wolno.
  6. wolny spływ dałem do beczki i nic to nie zmieniło jedynie tylko to, ze wtedy nie ma jazdy bo powrot z orbitrola zasila skrzynie.
  7. Olej fush 10w40 taki jaki zaleca producent. Zaworu przed orbitrolem nie ma zadnego tylko te, które są w orbitrolu lecz orbitrol jest podmieniony na nowy. Dokładnie jest tak pompa-filtr-orbitrol i nic wiecej.
  8. Witam Zakupiłem MF 5613. Mam problem z układem kierowniczym, a mianowicie gdy wolno krece kierownica to stawia opór, a jak szybko to wspomaganie działa bez problemu. Nieistotne czy obroty silnika są małe czy duże. Cisnienie na orbitrolu podczas krecenia kierownica prawie 200 bar czyli prawidłowe a w spoczynku 60 a powinno byc 18 (wartosc podana przez fabryke). Podmieniłem orbitrol le to nie pomogło. Nie wiem czym uwarunkowane jest to ze w spoczynku daje 60 bar a nie 18. Typ hydrauliki to Open Centre 100l
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj