Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lazarski34    0

Mam zamiar kupic case 5120 co możecie o nim powiedzieć

 

Połączone

Edytowano przez razor275

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zupaBujaly    0

Posiadam taki ciągnik od 4 lat i ogólnie jestem z niego zadowolony. Przez ten okres poza wymianą olejów i filtrów wymieniałem czujnik zmiany półbiegów (koszt 700 zł z wymianą) i czujnik ciśnienia oleju ( ceny nie pamiętam ale jakoś niedrogo).

Co do mocnych stron:

- ciągnik wydajny jak na swoją moc. Ciągałem nim gruber 3 m naa sprężynach i szedł:), pługi 4 zagonowe kvernelad 4 X 40 i z nimi to bardzo swobodnie sobie leciał i prasę walcową Vicon z włączonymi nożami ( prasuję na 7 nożach bo na 14 miał jednak momentami ciężko)

- ciągnik jest bardzo zwrotny jak na gabaryty

- zużycie paliwa oceniam na w miarę niskie ( dokładnie nigdy nie mierzyłem ale kiedyś w orce wyszło mi cos koło 12 litrów)

Wady:

-wnętrze mogłoby być lepiej wyciszone

-trochę wolny w transporcie ale to chyba zależy od skrzyni u mnie prędkość max to 33 km/h

 

Ogólnie polecam ten ciągnik. Słyszałem kiedyś o awariach elektroniki w tych ciągnikach ale moim skromnym zdaniem są one trochę przesadzone.. Gdybym miąl go kupić jeszcze raz to pewnie bym to zrobił.

 

Pozdrawiam zupaBujaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

posiadam 5150 jak dla mnie maszyna nie do zajechania. uwazaj przy zakupie na pompę hydrauliczna bo te które stoja u handlarzy mają na ogłół zajechane a koszt nowej to ok 20tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zupaBujaly    0

co do pompy to potwierdzam - trzeba uważać, warto ,,posłuchać" przy zakupie. U mnie po zapaleniu ciągnika potrafi trochę wyć. Denerwuje też głośna praca tej pompy podczas jazdy ale chyba ten typ tak ma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

Zadzwoń do Daszkowskiego z Bukowca tel. 600 830 241. On maiał ostatnio na stanie całe adaptacje do tura..

Edytowano przez Tedi26ak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Dzieki Tedi26ak

Wtamtym roku padl mi podnosnik i pasowalo by go teraz zrobic

ta kontrolka na bocznej konsoli nie chce zgasnac to i podnosnik nie bedzie dzialal ktos cos wie jak to ogarnac

 

Jak wyciagne przekaznik to lampka zachowuje się tak jak powinna ale podnosnik nie dziala w kabinie

Z błotników dziala z przekaznikiem lub bez .Ktos cos wie??

 

 

Czy ktoś może odpiać komputer i odpalić ciągnik i sprawdzić czy podnośnik będzie dzialal z kabiny i błotników i jak zachowuje się lampka

Edytowano przez Antekpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0
Antekpirat miałem podobnie ale powód był błachy bo wine miał jeden przycisk na błotniku nie wracał do pozycji neutralnej po puszczeniu. Wyciągnąłem wszystkie i rozebrałem i wyczyściłem oraz zapryskałem WD 40 i pomogło. Można zmostkować kablem dwa styki w kostce i jak nie idzie naprawić przycisku teraz nie pamientam jakie to kolory ale możesz sprawdzić na przycisku który działa. Wystarczy zwykły miernik do sprawdzania przejścia. W dobrym przycisku między dwoma pinami jest przejście a jak naciśniesz to przerywa połączenie i łączy na dwóch kolejnych. W uszkodzonym przycisku niema przejścia. Wystarczy że w którymś przycisku nie ma przejścia i sterownik myśli że ktoś stoi z tyłu i i nie pozwala urzyć podnośnika z kabiny. Postaram się ci przesłać schemat sterowania podnośnika na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zgredek73    0

Koledzy mam mały problem z moim case a mianowicie przybyło mi oleju w silniku tylko nie wiem z kont.Bo płyn to nie jest teraz pytanie czy może być to on czy olej z skrzyni.? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Problem rozwiazany

1-mysz pociela kabelki

2- elektrozawor nie laczyl przy pompie

3 -i chyba tez przelacznik na blotniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam mały problem z moim case a mianowicie przybyło mi oleju w silniku tylko nie wiem z kont.Bo płyn to nie jest teraz pytanie czy może być to on czy olej z skrzyni.? :)

 

Problem leży po stronie wtryskiwaczy paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zgredek73    0

Kolego lukaszojdak nie wiem w jaki sposób paliwo z wtryskiwaczy mogło by się dostawać do oleju ? nawet z powrotów :mellow:.Rozmawiałem z znajomym mechanikiem zdiagnozował że zemerlling na pompie, jak wyj mniemy to się okaże B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolmax    0

witam Panowie ,kolego zgredek73 miałem podobny problem okolo 2 miesięcy temu ... na szczęście wszystko opanowane ;) po pierwsze ile Ci tego oleju przybywa ?? dużo jesli nie to po 1. sprawdz swiecę płomieniową ponieważ może przepuszczać paliwo 2. druga sprawa tak jak ty koledzymowili wtryskiwacze jeśli nie były dawno regenerowane to leją i na wolnych obrotach może nie przepalać paliwa i przybywać do oleju (sam sie temu dziwilem ,ale wielu mechanikow to potwierdza) 3. w ostatecznosci z czym oczywiście jest najwięcej problemu może sie okazać ze przecieka uszczelniaczami na pompie ( na przeciwko pompy jest dekielek taki do zdjęcia od strony rozrządu ,zdejm go pokaze Ci sie trybik na osce od pompy spróbuj poruszać tą ośką z trybikiem jeśli ma luz wyczówalny to na 100 procent tamtendy sie przedostaje ) koszt uszczelnienia wtedy w granicach 5stow zależy u jakiego fachofca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Witam znowu

Jest taka sprawa

Podnosnik nie reaguje na rruchy wajchy i pokretlo

Po zapaleniu ciagnika i przelaczeniu przełącznika do przodu a pokretlo do konca w lewo podnosnik idzie do gory mimo ze wajcha jest w pozycji gdzie powinien zostac na dole

po przekreceniu pokretla do konca w prawo podnosnik opada i dalej nie reaguje na ruchy wajcho

Elektryka dziala podnosi opuszcza prąd dochodzi

To cos pod kabino moze jest walniete ??

Ma ktos jakies pomysly bo mi sie skonczyly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    185

witam mam problem z rewersem w moim 5140 z 92r. gdy jest zimny chodzi bez problemu płynnie przód tył ale po kilku godzinach pracy zaczynają sie przeboje z rewersem do tyłu. przerzucam rewers i nic stoimy w przód jedzie. czasami po przerzuceniu w tył puszczam sprzegło i dopiero po jakimśczasie sie załacza ale szarpie tzn gwałtowna reakcja jakby raptownie puszał sprzegło. zastanawiam sie co jest tego przyczyną ? olej jest wporzadku i w stanie. cała hydraulika działa bez zarzutu. eksperymentuje i zauważyłem że wyłaczenie radia badz klimy uruchamia rewers w tył ale tez gwałtownie. napewno pomaga zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie choc nie zawszwe. prosze o rady i pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrick30    1

witam...kolego BENNY82 mam takie same objawy w moim 5140.....jak popracuje którąś godzinkę to warjuje rewers do tyłu, muszę wspomagać sprzęgłem przy cofaniu a jak chcę cofać bez sprzęgła to ciągnik próbuje tylko ruszać ale tak jak by tarczki były nie dociśnięte bo nawet nie słychać tego charakterystycznego uderzenia. Ostatnio to nawet nie zawsze , trzeba po przełączać przód-tył dopiero słychać załączenie . Jak trochę ciągnik odpocznie to wszystko jest OK....rozwiązałeś może w czym tkwi problem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

jezeli radio albo klima steruja ci rewersem to musisz sprawdzic kable

masz gdzies zwarcie

A ja z innej beczki

drzy (faluje) mi pasek klinowy od silnika

lozysko od wiatraka zmienialem 2 lata temu

napinacz w tamtym roku alternator terz w tamtym toku byl naprawiany

zostala pompa ale nie wyczuwa sie zadnych blokad czy cos

chyba ze jak nabierze obrotow to ja blokuje gdzies.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    86

Mam problem z cieknącym wyjściem euro w tyle ciągnika. Jako że tam jest gwint 7/8 cala to nasze złącza M22x1,5 nie pasują. Teraz pytanie: gdzie można dostać takie gniazdo bądź redukcję z 7/8 na M22?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    185

witam...kolego BENNY82 mam takie same objawy w moim 5140.....jak popracuje którąś godzinkę to warjuje rewers do tyłu, muszę wspomagać sprzęgłem przy cofaniu a jak chcę cofać bez sprzęgła to ciągnik próbuje tylko ruszać ale tak jak by tarczki były nie dociśnięte bo nawet nie słychać tego charakterystycznego uderzenia. Ostatnio to nawet nie zawsze , trzeba po przełączać przód-tył dopiero słychać załączenie . Jak trochę ciągnik odpocznie to wszystko jest OK....rozwiązałeś może w czym tkwi problem????

 

witam . Problem rozwiązany ale narazie prowizorycznie bo sezon wtrakcie. drogą prób i błędu doszedłem do wniosku że przekazniki po prawej stronie sie nagrzewały zbytnio a to z racji nieszczelnosci tej wielkiej gumowej uszczeli za silnikiem a przed kabiną. zdjełem pokrywe z prawej strony kolumny kierownicy i smiga ale właczenie radia badz wentylatora wywołuje usterke wniosek - jakies zwarcia przepiecia za dużo przekazników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukassiu91    0

Dzisiaj oglądałem case 5120 i podczas zmiany pół biegów bujało (szarpało do przodu) traktorem. Pół biegi zmieniam bez sprzęgła. Czy to jest normalne w tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maras43    0

Witam serdecznie.

Ostatnio mam problem z rozdzielaczem z case 5120 powershift, prawdopodobnie uszkodzeniu uległ suwak w rozdzielaczu.

Problem jest taki że słabo działa wspomaganie, EHR nie podnosi gdy ma obciążenie (na pusto idzie ładnie do góry) a na wywrocie jest 30bar.

Pompa świeżo po regeneracji, nowe filtry i olej w skrzyni (oryginał case Hi Tran czy coś takiego ;P)

 

Teraz pytanie co z tym robić? Nigdzie nie mogę dostać drugiego rozdzielacza .

Jeżeli miał by ktoś taki rozdzielacz to proszę o kontakt na PW (sprawny, uszkodzony itp.) o ile nie jest to wina czego innego.

 

Może ma ktoś jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam.

Edytowano przez Maras43

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    185

jezeli radio albo klima steruja ci rewersem to musisz sprawdzic kable

masz gdzies zwarcie

A ja z innej beczki

drzy (faluje) mi pasek klinowy od silnika

lozysko od wiatraka zmienialem 2 lata temu

napinacz w tamtym roku alternator terz w tamtym toku byl naprawiany

zostala pompa ale nie wyczuwa sie zadnych blokad czy cos

chyba ze jak nabierze obrotow to ja blokuje gdzies.

 

pompa do wymiany. bo pozostałe czesci wymieniłes. na zużytm łożysku na postoju nie wyczujesz zużycia przy pracy silnika na obrotach mikroluzy wywołoją opór i stąd zapewne te drgania bo wytwarzją sie opory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez PolskiRolnik252
      Witam, potrzebuję wyjść power beyond do case 5140, przeszukałem kilkadziesiąt stron i nigdzie nie mogę takowej płytki znaleźć. Orientuje się ktoś gdzie ewentualnie można taką zakupić? 


    • Przez Pawelt12
      Witam czy ktoś wie jak odblokować ehr w ciągniku case cs 150 po przekreceniu kluczyka kontrolka diagnosi raz mignie a potem świeci się cały czas przyciski od podnoszenia ramion na joysticku nie działaja a sam podnośnik działa 
      Pozdrawiam 
    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj