Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z ursusem 385 bardzo słabo mi podnosi a jak już podniesie to słychać jak by powietrze syczało i nie chce obracać pługa i trzeba mu trochę popuszczać niżej tą wajchę od podnoszenia Czym to może być spowodowane olej filtry wymienione niedawno nowa pompa ? 

 

Opublikowano
Zawór przeciazeniowy masz rozregulowany, albo za duża masa do podnoszenia i puszcza zawór . U mnie tak syczy w zetorze jak nie da rady ponieść na tyle ile się chce.
  • Like 1
Opublikowano

Mam problem z podnośnikiem w c-385. Polega on na tym ze bardzo często zacina mi się i nie chce opaść. Dzieje się to zazwyczaj po dłuższej jeździe (ok 5 km i więcej).  Jest to bardzo denerwujące. Powiedzcie mi co może być tego przyczyną? nie wiem od czego zacząć a chce mieć sprawny ciągnik na wiosnę.  Wiem że jest z tyłu śruba i trzeba ja odkręcić i ruszyć ten zawór żeby opadła maszyna ale nie zawsze jest to możliwe, np jak mam podczepiony siewnik to po podniesieniu jest on mocno na traktor pochylony i niema nawet bezpiecznego dojścia do tej śruby. Poza tym to nie może tak być ze za każdym razem jak jade na dalsze pole to się męczę. Prosze o porady.

Opublikowano

U mnie tak było jak był opiłki w oleju (moja opinia) po zmianie oleju filtra nic więcej się takiego nie pojawiło.A może masz za ciężki sprzęt i podczas jazdy dalekie trasy podskakuje i zacina zawór?

 

Opublikowano

Olej jest świeży, filtry wyczyszczone. Faktycznie dzieje się to przy jeździe z cięższymi maszynami, siewnik pusty 900 kg, brona aktywna 1300 ale tez w talerzówce 650 kg. Zacinało się po jeździe co najmniej 2-3 km. Z pługiem uni 3 skiby takie cos nie występowało. Co z tym zrobić? Wymienić zawór? Który to zawór? Ten za siedzeniem?

Opublikowano

(to jest tylko moje zdanie)zacina ten zawór pod siedzeniem co ma pokrętło do blokowania podnośnika tam jest zawór bezpieczeństwa odpowiedzialny za podnośnik (cylinder)

Opublikowano

Witam,  mam problem z hydraulika w Ursusie 385. Mianowicie po odpaleniu traktora daję wajchę do góry żeby załączyć rozdzielacz do tura 3 sekcyjny. Tur podłączony jest pod jedno wyjście (szybkozłacze z tyłu traktora) Wszystko działa przez jakies 1-1,5 minuty i nagle przestaje tur działać. Nie działa wtedy również podnośnik.   Dzisiaj zwiozłem parę bel siana pod stajnie. Przy każdym balu musiałem wyłączyc traktor poczekać 10 sek, zapalić go i załadować bala  okrągłego.   Co może być przyczyną że nagle tur przestaje działać?  olej jest na max poziomie. 

Opublikowano

tak, tak,   to nie było ruszane,  tura na tym traktorze mam 7 lat już, wszystko działało.   Tu bedzie problem z dopływem oleju do rozdzialacza tura (zewnętrznego).    To sie dzieje tak jak by nagle przestał olej dopływać do  tura. tylko gdzie ?  

Opublikowano

Poziom oleju max,,     rozdzielacz tura podłaczony jest do wyjscia hydrauliki z tyłu traktora do szybkozłącza.  Wiec daje dzwignie do góry i  tur wtedy działa.

Opublikowano

A jak sie zapowietrza to co robic ??    Jak by był filtr zapchany to by  wolno podnosil albo albo wogole.  A po odpaleniu traktora wszystko działa normalną szybkością.  po 2min  przestaje.     A nie czasem bedzie rozdzielacz do wymiany ? albo zawór rozdzielacza  tego w plecaku ?

Opublikowano

Pompa odkąd mam traktor nie była wymieniana,  z 5 lat gdzieś około.   I pompa całkiem nieźle podnosi nawet na wolnych obrotach. Wcale nie wygląda na słabą,  Najcięższe maszyny podnosi przy obrotach silnika 900-1000 obr/min.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v