Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateunia19    0

założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

najpierw wymien fiter oleju, jak nic nie da to wymien pompe podnosnikową odrazu kup najlepiej wzmocniona, i najlepiej zaslep pompke wspomagającą bo ona czesto jest przyczyną takiego zachowania,

tez moze byc taki przypadek jak umnie czyli wszytsko nowe i sie ciagle chrzani i nie bedzie nigdy działac chyba

pozatym wczoraj załozyłem juz taki temat a c 385 i 1614 mają taki sam podnsnik, najlepiej połoczyc te dwa tematy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

ale mi podnośnik nie opuszcza tylko gdy się często podnosi to po pewnym czasie podnośnik wolniej podnosi. A jak podniesie to sam nie opuszcza więc problem jest tylko z podnoszeniem. Podnośnik w moim ursusie nie ma wzmacnianego podnośnika więc to nie jest chyba wina pompki wspomagającej.

Ile kosztuje nowa pompa podnośnikowa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wojtek    3

pompa wzmocniona kosztuje około 450zl, powodów moze być kilka tak jak pewnie umnie, może to powodować rozdzielacz, którys z zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Zalej skrzynie nowym olejem Hipol 6. Pewnie jakiegoś barszczu masz nalane w skrzyni :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

znacie jakiś dobry sposób na wyczyszczenie skrzyni i mostu tylnego? czym go przepłukać aby cały syf z niego wyleciał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Oleju powinno być 45 l ? Zmieniaj olej kiedy jest gorący zaraz po pracy. a ten syf powinien w filtrach zostać, chyba że nie są czyszczone te filtry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

pomyliłem się z 20 litrami. ZTS masz rację 45 litrów. jak kiedyś spuszczałem olej i robiłem mikropompke to pamiętam że były dwa wiadra 20 litrowe ale to było 2 lata temu, i wtedy filtry wymieniłem ale teraz na pewno są już zabrudzone.

a co sądzicie żeby skrzynie i most przepłukać troche ropą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

teraz będę musiał już rozebrać podnośnik. bo teraz ciągnik nawet gdy jest zimny to podnosi bardzo powoli i na dodatek nie jednostajnie. Jak się podnosi to widać jak ramiona drżą, (podskakują) i strasznie słychać pompkę tę co jest w skrzyni pośredniej. Choć nadal jak podniesie to sam podnośnik nie opuści. Jakie jest zadanie pompki która jest za siedzeniem w podłodze? czy może to być jej wina?

podczas wyjmowania podnośnika trzeba szczególnie zwrócić uwagę na coś żeby nie uszkodzić? jutro mam wolny dzień i że ma być deszczowa pogoda to planuję rozebrać go, może wreszcie będzie działał idealnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter200    0

Jadąc z pola opuścił mi się nagle podnośnik. Teraz podnośi tylko na wysokich obrotach a gdy się zmniejszy obroty to opada. Pompa ma 1,5 roku. Co robić????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Podnieś jakąś maszynę i zakręć zawór dławiący. Jak opadnie to trzeba sprawdzić cylinder albo rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tata1    0

Przypuszczam że pompa jest zużyta i nie potrafi zassać gęstego oleju. A czy jak chodzi z jakimś agregatem to po rozgrzaniu oleju podnosi? Na wolnych obrotach powinna podnieść nawet duży agregat (ponad 1,5 tony), jeśli po rozgrzaniu oleju nie chce na wolnych podnosić to i na ujemnych temperaturach nie zassa gęstego. (rozgrzanie oleju to rozumiem taką temp, aby korpus skrzyni parzył w dotyku. Wymiana pompy jest bardzo łatwa, z boku ciągnika się ją wyjmuje, w pół godzinki i zrobione. Jak ciągnik ma swoje lata to mu się nowa pompa należy. Koszt około 250 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadzio    11

jak się rozgrzeje to trochę wolniej podnosi tur. O jakiej wydajności najlepiej zamontować pompę bo słyszałem że jest ich troche o różnych wydajnościach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tata1    0

ja założyłem taką jak fabrycznie była i działa OK, agregat ma ok 1,5 tony i bez problemów podnosi, nawet na wolnych obrotach, a na starej pompie to musiałem gazować, a podnosił marnie.

 

 

 

tw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadzio    11

gdy założyłem nową pompę, troszkę mocniejszą niż była, bo od 6-garowego, i jak załończe napęd od pompy to trochę mi szarpie te sprzęgiełko bo słysze" dryg, dryg"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

bo pompę trzeba załączać przy niepracującym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadzio    11

a gucio prawda kolego, poluzowałem zawór przeciążeniowy przy turze i jest spoko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

przeczytaj instrukcję 5 razy to dowiesz się co to prawda :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    9

ja tez teraz mam taki sam problem ale mi niepodnosi nawet jak jest rozgrzany ;) i ostatnie 2 ha to oraliśmy bez podnoszenia kolo podkręcaliśmy i siem powoli jechało ale teraz to trzeba to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez Dalas3345
      Witam wszystkich
      Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×