Zaloguj się, aby obserwować  
Marcin77

WOM- dlaczego nie dziala?

Polecane posty

Marcin77    0

Witam, mam problem z dzialaniem WOM w MTZ 82 z 87r. Dzialal i nagle przestal dzialać. Nawet nie chodzi na pusto. Co może być tego przyczyną? Proszę o poradę. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

a co tam w skrzyni szukacz, podejrzewam ze ci albo tasma pekla albo sie rozkreciły tasmy z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Kolego ładnie zacząłeś bo znalazłeś odpowiedni temat i się do niego dołączyłeś. Poczekaj ktoś odpisze, a nie zakładasz nowy temat. W tamtym temacie na pierwszej stronie masz opisane co MTZ-y boli z WOM-em. Sprawdziłeś u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

przed włącznikiem WOM są 2 przekładnie po drodze pod skrzynią 540-1000 i pod siedzeniem zależne-niezależne sprawdź tam może ktoś wrzucił na luz i się nie kręci ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

przełącznik jest pod siedzeniem na klucz chyba 22 wodziki do regulacji taśmy są z tyłu pod podnośnikiem jest tam klapka z odpowietrznikiem przykręcona śrubkami na klucz 10 po odkręceniu masz dwie śruby do regulacji taśm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin77    0

Dzięki za podpowiedzi, dzisiaj będę próbowal naprawić. Dam wam znać jak mi pójdzie. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin77    0

Dzięki chlopaki udalo mi się naprawić WOM. Wyregulowalem taśmę na tym wodziku i na razie wszystko ok. Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubcio224    6

a ja mam takie pytanko gdzie sie ustawia WOM 540/1000 ??? W MTZ oczywiście


Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

pod skrzynią są dwie śruby na klucz 14 i 17 klucz 14 to odbespieczenie a 17 przełącznik pozycja 1>540 obr 2>1000 obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubcio224    6

Dzięki za pomoc


Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A ja tego nie mam właśnie 540/1000 :( Nie zauważyłem żadnych śrub. Da sie coś wykombinować żeby były 2 prędkości. Zapewne ciągnik w rozsypke i wstawianie kół zebatych i jakiegoś wałka wymiana


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

pod skrzynią poszukaj dobrze ;) jedna to taki naprawdę wałek z płaskimi bokami akurat na klucz 17 zabezpieczone blaszką ze śrubką "10" mało wystaje w okolicach łączenia skrzyń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

W niemieckiej wersji może nie być tego przełącznika. Wiem, bo mam 3 w ruskiej wersji i one mają, a ten z Niemiec nie ma tego przełącznika.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

Słyszałem, że w instrukcji do Belarusa jest wzmianka, o tym iż przy zapotrzebowaniu maszyny na moc powyżej 65KM należy przestawić WOM na 1000obr- wówczas poślizg ma być mniejszy, praca lepsza. Czy to prawda?

 

Mam instrukcję w języku rosyjskim, i z tego między innymi powodu nie wnikałem zbytnio w jej treść. Natomiast w moim 820 WOM ustawiany był na 1000obr do beczki- przy 1200obr na silniku miał na WOMie wówczas te 540-600obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tak to wersja na Deutschland. Czyli czuje że po sianokosach w rozsypke pójdzie i robimy wom 1000 B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj