Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogłoszenie już było i to całkiem niedawno. Ktoś pisał, że byczo, albo kozacko wygląda, ale moim zdaniem wygląda jak pokraka.

Opublikowano

Z tymi bs to bedzie raczej problem. Dokladnie bede wiedzial w srode ale ze wstępnych informacji to na bialorusi zostaly tylko same szroty poskaladane z pary egzemplarzy ale mowie, dokladnie bede wiedzial w srode gora czwartek

I jak wiesz cos nowego? jak mają 30 sztuk i pisali mi ze sa gotowe do pracy to raczej nie są to szroty nienadające sie do niczego, może większość być zdezelowana ale pare napewno się nadaje

Opublikowano

na pewno nic nie spełnia, gwarancji nie ma, wszyscy po zakupie się wypinają na kupującego a cała wieś się śmieje..

Tylko JD spełnia normy EURO II EURO III EURO IV EURO XIX oraz EURO XX

nasze produkty to chłam i lepiej omijać wszystko z daleka bo po co wspierać Polski rynek skoro hołduje zasada JD jest bogiem, jazda nałogiem...

Opublikowano

jak ja nie lubię tych eko-terorystów którzy wymyślili sobie jakieś normy żeby kasę zarabiać

Taka ciekawostka: jeden wulkan potrafi wyrzucić do atmosfery więcej dwutlenku węgla niż wszystkie pojazdy spalinowe na ziemi przez rok

ciekawostka 2: w średniowieczu w Polsce było tak ciepło że uprawiano winogrona na dużą skalę

Opublikowano

na pewno nic nie spełnia, gwarancji nie ma, wszyscy po zakupie się wypinają na kupującego a cała wieś się śmieje..

Tylko JD spełnia normy EURO II EURO III EURO IV EURO XIX oraz EURO XX

nasze produkty to chłam i lepiej omijać wszystko z daleka bo po co wspierać Polski rynek skoro hołduje zasada JD jest bogiem, jazda nałogiem...

To wejdź na stronę Ursusa i zobacz czy ma te ciągniki w ofercie i dopiero mądraluj. Te ciągniki robione są w Pakistanie i importują je prywatne firmy. Norm i certyfikatów ja nie wymyśliłem i należy o nich myśleć przed kupnem ciągnika a nie po, z gwarancją tak samo ...

Opublikowano

wczoraj w agrobiznesie facet się wypowiadał: rok przed wejściem do unii ciągnik kosztował 120tyś, rok po wejściu ten sam 280tyś. to ja dziękuje za to dofinansowanie.

Ale to jest kwestia szerszego spojrzenia na świat i nie ma co dyskutować i zaśmiecać tego tematu

Opublikowano

Ale czy to moja wina? Podziękujesz to zapłacisz 280 tys i nikt nie wymaga żebyś brał dofinansowanie. Dla mnie Ursus 4514/ 5314 ze skrzynią 12/4 i zmodernizowaną hydrauliką w cenie do 100tys był by super ciągnikiem i poważną konkurencją dla Farmtracka, Belarusa czy teraz Majora

Opublikowano

na pewno nic nie spełnia, gwarancji nie ma, wszyscy po zakupie się wypinają na kupującego a cała wieś się śmieje..

Tylko JD spełnia normy EURO II EURO III EURO IV EURO XIX oraz EURO XX

nasze produkty to chłam i lepiej omijać wszystko z daleka bo po co wspierać Polski rynek skoro hołduje zasada JD jest bogiem, jazda nałogiem...

 

Polecam rozszerzenie wiedzy:

 

http://www.farmalltechnology.com/4512.html

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v